ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ժաննա Անդրեասյան. «Գործընթացի բոլոր կողմերը պետք է իրականացնեն պատշաճ և որակյալ աշխատանք»

Հունիսի 8, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այսօր հանդիպել է ատեստավորման ենթակա ուսուցիչներին վերապատրաստող երաշխավորված կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ: Հանդիպման նպատակն էր քննարկել առաջիկա անելիքները և պատասխանել ներկաներին հուզող հարցերին, որպեսզի հետագա գործընթացն անցնի հարթ և առանց խնդիրների:
Քննարկման սկզբում փոխնախարարը նախ շնորհավորել է 48 կազմակերպություններին և մաղթել արդյունավետ աշխատանք:

«Մեզ համար սա շատ կարևոր գործընթաց է, որը սկսում ենք փոխադարձ վստահության և գործընկերության մթնոլորտում, և, առհասարակ, վստահությունն այս գործում առանցքային նշանակություն ունի: Քանի որ հարցը վերաբերում է ուսուցիչների մասնագիտական զարգացմանը, մենք ակնկալում ենք, որ գործընթացի բոլոր կողմերը պետք է իրականացնեն պատշաճ և որակյալ աշխատանք, որպեսզի նշված նպատակի համար հատկացված պետական միջոցները լինեն արդյունավետ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը և տեղեկացրել, որ չնայած երաշխավորված կազմակերպությունների ցանկը տեղադրված է ԿԳՄՍ նախարարության կայքում, սակայն գերատեսչությունը դպրոցներ կուղարկի նաև շրջաբերական, որպեսզի բոլոր ուսուցիչները պատշաճ իրազեկված լինեն գործընթացի մասին:

Նախարարի տեղակալի հավաստմամբ՝ նախատեսվում է փոփոխություն կատարել վերապատրաստման կարգում. եռակողմ պայմանագրի փոխարեն կգործի երկկողմ ձևաչափը՝ դպրոցի և երաշխավորված կազմակերպության միջև, քանի որ եռակողմը, ըստ փոխնախարարի, տեխնիկապես բարդացնում է գործընթացը:

«Այս փոփոխությունը, սակայն, պետք է չվնասի ուսուցչի՝ ընտրություն կատարելու ցանկությանը. նա պետք է վերապատրաստող կազմակերպություն ընտրելու հնարավորություն ունենա, և դպրոցի կողմից ցանկացած ուղղորդում անթույլատրելի է: Նախարարությունը հորդորում է բոլոր կողմերին՝ զերծ մնալ որևէ լծակ օգտագործելուց: Վստահեցնում եմ, որ թույլ չենք տալու նման դեպքեր, քանի որ խիստ կարևորում ենք ուսուցչի կամարտահայտության իրավունքը: Այս գործընթացը պետք է հիմնված լինի բացառապես որակի վրա. դաշտը բաց է, և ցանկացած կազմակերպություն, որը կբավարարի ուսուցչի կարիքներն ու պահանջները, հիմք կստեղծի հետագա արդյունավետ գործունեության համար»,- շեշտել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Փոխնախարարն անդրադարձել է նաև մեկ այլ հարցի, որը, ըստ նրա, ոչ թե իրավական դաշտի, այլ էթիկական խնդիր է: Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ երաշխավորված կազմակերպությունների թվում կան նաև հանրակրթական ուսումնական հաստատություններ, և ցանկալի կլիներ, որ վերջիններս զերծ մնան իրենց դպրոցների ուսուցիչներին վերապատրաստելուց:

«Այդպիսի իրավական արգելք, իհարկե, չկա, սակայն չենք կարծում, որ դա կլինի լավագույն պրակտիկան. դա գործընթացի վրա անհարկի ստվեր կգցի՝ անկախ նրանից, թե ինչպիսի պատշաճ և որակյալ վերապատրաստում կիրականացնի այդ կազմակերպությունը»,- փաստել է նախարարի տեղակալը՝ ընդգծելով, որ հետագայում կքննարկվի վերապատրաստման կարգի շրջանակում խնդիրը հստակեցնելու հարցը:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ կարգով ամրագրված է, որ վերապատրաստումները կարող են մեկնարկել երաշխավորված կազմակերպությունների ցանկի հրապարակումից միայն մեկ ամիս հետո: Հաշվի առնելով, որ վերոնշյալ ցանկը ԿԳՄՍ նախարարության կայքում հրապարարկվել է հունիսի 7-ին, ապա կազմակերպությունները վերապատրաստման մեկնարկը պետք է պլանավորեն մեկ ամսից ոչ շուտ:

Փոխնախարարը նաև անդրադարձել է մշտադիտարկման գործընթացին՝ ընդգծելով, որ բովանդակային և որակական տեսանկյունից այն իրականացնելու է Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոնը՝ ԿԳՄՍ նախարարության մասնակցությամբ: Ժաննա Անդրեասյանը հավաստիացրել է, որ մշտադիտարկումն այս գործընթացի առանցքային բաղադրիչներից է և արժանանալու է նախարարության համակ ուշադրությանը, որպեսզի բացառվեն ոչ պատշաճ վերապատրաստումները, և հընթացս բացահայտված խնդիրների հիման վրա որոշում կայացվի հետագա համագործակցության վերաբերյալ:

Մշտադիտարկման գործընթացի մանրամասները և մոդուլների հետ կապված պարզաբանումները երաշխավորված կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին ներկայացրել է ԿԶՆԱԿ-ի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը:

Հանդիպման ընթացքում ներկաները մի շարք հարցեր են ուղղել բանախոսներին, որոնց տրվել են հանգամանալից պատասխաններ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: