ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այսօր հանդիպել է ատեստավորման ենթակա ուսուցիչներին վերապատրաստող երաշխավորված կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ: Հանդիպման նպատակն էր քննարկել առաջիկա անելիքները և պատասխանել ներկաներին հուզող հարցերին, որպեսզի հետագա գործընթացն անցնի հարթ և առանց խնդիրների:
Քննարկման սկզբում փոխնախարարը նախ շնորհավորել է 48 կազմակերպություններին և մաղթել արդյունավետ աշխատանք:
«Մեզ համար սա շատ կարևոր գործընթաց է, որը սկսում ենք փոխադարձ վստահության և գործընկերության մթնոլորտում, և, առհասարակ, վստահությունն այս գործում առանցքային նշանակություն ունի: Քանի որ հարցը վերաբերում է ուսուցիչների մասնագիտական զարգացմանը, մենք ակնկալում ենք, որ գործընթացի բոլոր կողմերը պետք է իրականացնեն պատշաճ և որակյալ աշխատանք, որպեսզի նշված նպատակի համար հատկացված պետական միջոցները լինեն արդյունավետ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը և տեղեկացրել, որ չնայած երաշխավորված կազմակերպությունների ցանկը տեղադրված է ԿԳՄՍ նախարարության կայքում, սակայն գերատեսչությունը դպրոցներ կուղարկի նաև շրջաբերական, որպեսզի բոլոր ուսուցիչները պատշաճ իրազեկված լինեն գործընթացի մասին:
Նախարարի տեղակալի հավաստմամբ՝ նախատեսվում է փոփոխություն կատարել վերապատրաստման կարգում. եռակողմ պայմանագրի փոխարեն կգործի երկկողմ ձևաչափը՝ դպրոցի և երաշխավորված կազմակերպության միջև, քանի որ եռակողմը, ըստ փոխնախարարի, տեխնիկապես բարդացնում է գործընթացը:
«Այս փոփոխությունը, սակայն, պետք է չվնասի ուսուցչի՝ ընտրություն կատարելու ցանկությանը. նա պետք է վերապատրաստող կազմակերպություն ընտրելու հնարավորություն ունենա, և դպրոցի կողմից ցանկացած ուղղորդում անթույլատրելի է: Նախարարությունը հորդորում է բոլոր կողմերին՝ զերծ մնալ որևէ լծակ օգտագործելուց: Վստահեցնում եմ, որ թույլ չենք տալու նման դեպքեր, քանի որ խիստ կարևորում ենք ուսուցչի կամարտահայտության իրավունքը: Այս գործընթացը պետք է հիմնված լինի բացառապես որակի վրա. դաշտը բաց է, և ցանկացած կազմակերպություն, որը կբավարարի ուսուցչի կարիքներն ու պահանջները, հիմք կստեղծի հետագա արդյունավետ գործունեության համար»,- շեշտել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Փոխնախարարն անդրադարձել է նաև մեկ այլ հարցի, որը, ըստ նրա, ոչ թե իրավական դաշտի, այլ էթիկական խնդիր է: Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ երաշխավորված կազմակերպությունների թվում կան նաև հանրակրթական ուսումնական հաստատություններ, և ցանկալի կլիներ, որ վերջիններս զերծ մնան իրենց դպրոցների ուսուցիչներին վերապատրաստելուց:
«Այդպիսի իրավական արգելք, իհարկե, չկա, սակայն չենք կարծում, որ դա կլինի լավագույն պրակտիկան. դա գործընթացի վրա անհարկի ստվեր կգցի՝ անկախ նրանից, թե ինչպիսի պատշաճ և որակյալ վերապատրաստում կիրականացնի այդ կազմակերպությունը»,- փաստել է նախարարի տեղակալը՝ ընդգծելով, որ հետագայում կքննարկվի վերապատրաստման կարգի շրջանակում խնդիրը հստակեցնելու հարցը:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ կարգով ամրագրված է, որ վերապատրաստումները կարող են մեկնարկել երաշխավորված կազմակերպությունների ցանկի հրապարակումից միայն մեկ ամիս հետո: Հաշվի առնելով, որ վերոնշյալ ցանկը ԿԳՄՍ նախարարության կայքում հրապարարկվել է հունիսի 7-ին, ապա կազմակերպությունները վերապատրաստման մեկնարկը պետք է պլանավորեն մեկ ամսից ոչ շուտ:
Փոխնախարարը նաև անդրադարձել է մշտադիտարկման գործընթացին՝ ընդգծելով, որ բովանդակային և որակական տեսանկյունից այն իրականացնելու է Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոնը՝ ԿԳՄՍ նախարարության մասնակցությամբ: Ժաննա Անդրեասյանը հավաստիացրել է, որ մշտադիտարկումն այս գործընթացի առանցքային բաղադրիչներից է և արժանանալու է նախարարության համակ ուշադրությանը, որպեսզի բացառվեն ոչ պատշաճ վերապատրաստումները, և հընթացս բացահայտված խնդիրների հիման վրա որոշում կայացվի հետագա համագործակցության վերաբերյալ:
Մշտադիտարկման գործընթացի մանրամասները և մոդուլների հետ կապված պարզաբանումները երաշխավորված կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին ներկայացրել է ԿԶՆԱԿ-ի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը:
Հանդիպման ընթացքում ներկաները մի շարք հարցեր են ուղղել բանախոսներին, որոնց տրվել են հանգամանալից պատասխաններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան