ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վահրամ Դումանյանն այցելել է քննական կենտրոն

Հունիսի 8, 2021
Պաշտոնական

Հունիսի 8-ին մեկնարկեցին բուհերի ընդունելության միասնական քննությունները:

Այդ առթիվ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը և նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը այցելել են Երևանի Գ. Ստեփանյանի անվան թիվ 135 հիմնական դպրոցում տեղակայված քննական կենտրոն, որը Երևանում գործող 4 քննական կենտրոններից մեկն է:

Այսօր անցկացվում են «Աշխարհագրություն», «Կենսաբանություն» և «Համաշխարհային պատմություն» առարկաների քննությունները, որոնց մասնակցելու համար հայտագրվել են 1505 դիմորդներ, որոնց թվում «Կենսաբանություն» առարկայի համար՝ 1288, «Աշխարհագրություն» և «Համաշխարհային պատմություն» առարկաների համար՝ համապատասխանաբար 186 և 31 դիմորդ:

Նրանցից 120-ը քննություն են հանձնելու Երևանի Գ. Ստեփանյանի անվան թիվ 135 հիմնական դպրոցի քննական կենտրոնում, սակայն առավոտյան ժամը 9-ի դրությամբ ներկայացել էին 117-ը:

ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը շրջել է քննական կենտրոնում, հաջողություն մաղթել դիմորդներին:

Շրջայցի ընթացքում Վահրամ Դումանյանը քննական կենտրոնի ղեկավարի և մյուս պատասխանատուների ուշադրությունն է հրավիրել քննությունների սրահներում սեղանների դասավորության վրա` նկատելով, որ դրանց որոշ մասը դրված է ուղիղ արևի ճառագայթների տակ` ապակյա պատի ողջ երկայնքով: Նախարարի դիտողության հիման վրա մինչ քննության մեկնարկը սեղանների տեղաբաշխման փոփոխություն է կատարվել. դրանք շարվել են սրահի այլ, դիմորդների համար ավելի հարմարավետ հատվածներում:

«Ես պատկերացրեցի ինձ քննություն հանձնողի և դիմորդի ծնողի դերում. եթե ես լինեի քննություն հանձնողը, մինչև արևի՝ ստվերում հայտնվելը բավականին անհարմար կլիներ: Դիտողություն եմ արել, և հարցն արագ լուծվել է»,- լրագրողների հետ զրույցում նշել է Վահրամ Դումանյանը:

Անդրադառնալով դիմորդների մասնագիտական նախընտրությունների հարցին` նախարարի պաշտոնակատարը հույս է հայտնել, որ տարեցտարի բնագիտական առարկաների դիմորդները կշատանան: Այդ ուղղությամբ որոշ մասնագիտությունների, օրինակ` ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի համար մրցակցությունը բավականին թեժ է: Սակայն կարևոր է, որ ԲՏՃՄ ուղղությունն ընդհանուր առմամբ գրավիչ դառնա:

Այս տարի նույնպես հատկացված տեղերի քանակն անհամեմատ ավելի մեծ է, քան դիմորդների թիվը: «Սա նշանակում է, որ բուհերը, հաշվի չառնելով բազմաթիվ իրողություններ, հաճախ չունենալով վերլուծություն, մաքսիմալ հայտեր են ներկայացրել տարբեր մասնագիտությունների համար»,- փաստել է Վահրամ Դումանյանը` շեշտելով կրթական քաղաքականության հիմքում բնագիտական առարկաներն ավելի գրավիչ դարձնելու նպատակադրումը:

«Պետությունը նաև վճարում է որոշակի մասնագիտությունների համար` իր վրա վերցնելով ուսանողի կրթության ապահովումը: Տարիներ շարունակ այս հարցը բարձրացվել է, սակայն հիմնավոր պատասխան առ այսօր չկա. ինչպե՞ս ենք որոշում՝ այս կամ այն մասնագիտության գծով քանի՞ պետպատվերի տեղ է մեզ անհրաժեշտ: Սա լուրջ հետազոտություն պահանջող հարց է: Շատերն են կարծում, թե այդ հետազոտությունը պետք է իրականացնի Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, բայց դա այդքան էլ այդպես չէ: Սա համընդհանուր մոտեցում պահանջող հետազոտություն է, որտեղ պետք է հաշվի առնվեն պետության հիմնական առաջնային խնդիրները, դիմորդների քանակն ու մասնագիտական պահանջարկը, տնտեսության ներկա վիճակն ու զարգացման միտումները, մասնագիտությունների պահանջվածությունն աշխատաշուկայում և այլն»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը:

Նա կարևորել է ընդունելության համակարգում այս տարի կատարված փոփոխությունը, որով առաջնային կարևորություն է տրվում դիմորդների մասնագիտական կողմնորոշմանը: Դիմորդն առաջին փուլում ընտրում է մեկ բուհի մեկ մասնագիտություն:

«Այսինքն` եթե դիմորդը հստակ նպատակ ունի դառնալ, օրինակ, պատմաբան, ապա նա մրցակցության մեջ է մտնում առաջին հերթին բոլոր այն դիմորդների հետ, որոնք նույն նպատակով են քննություն հանձնում: Երկրորդ փուլով, եթե կլինեն թափուր տեղեր, դիմորդը կարող է իր ստացած դրական միավորներով դիմել նաև այլ մասնագիտության համար` չհանձնելով լրացուցիչ քննություն»,- փաստել է ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը: Նա նաև ավելացրել է, որ ինչպես նախորդ տարիներին, այս տարի ևս թափուր տեղեր անպայման կլինեն, քանի որ հատկացված տեղերն ավելի շատ են, քան դիմորդների թիվը:

Շրջայցի ավարտին Վահրամ Դումանյանը հաջողություն է մաղթել դիմորդներին, ինչպես նաև զրուցել է քննական կենտրոնի մուտքի մոտ հավաքված ծնողների հետ:

Նշենք, որ միասնական քննության տևողությունը 180 րոպե է (3 ժամ): Քննության ավարտից հետո՝ նույն օրը՝ ժամը 13:00-14:00-ին, Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը կհրապարակի ճիշտ պատասխանները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան