ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վահրամ Դումանյանը հանդիպել է ԳՊՀ-ի պրոֆեսորադասախոսական կազմի և ուսանողության հետ

Հունիսի 5, 2021
Պաշտոնական

Սյունիքի մարզ կատարած այցի շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը, Ազգային ժողովի՝ Սյունիքից ընտրված պատգամավոր Արմեն Խաչատրյանի և Սյունիքի փոխմարզպետ Կարո Ավանեսյանի ուղեկցությամբ, եղել է նաև Գորիսի պետական համալսարանում:

Բուհի ղեկավարության, պրոֆեսորադասախոսական կազմի և ուսանողության հետ կայացած հանդիպումը բացել է ԳՊՀ ռեկտոր Արտուշ Ղուկասյանը՝ Վահրամ Դումանյանին և հյուրերին շնորհակալություն հայտնելով Սյունիք կատարած այցի շրջանակում համալսարանում հյուրընկալվելու համար:

Բուհի օրհներգից հետո ներկաները մեկ րոպե լռությամբ հարգել են Արցախյան վերջին պատերազմի զոհերի, որոնց թվում՝ ԳՊՀ-ի նահատակ ուսանողների, շրջանավարտների հիշատակը:

Ռեկտորը բացման խոսքում անդրադարձել է Սյունիքի մարզում բուհի ստեղծման կարևորությանն ու հիմնադրման պատմությանը, լավագույն ավանդույթների արդյունավետ շարունակականությանը, վերջին տարիներին իրականացված բարեփոխումներին, ներդրված մասնագիտությունների տարածաշրջանային պահանջարկին ու արդիականությանը, բուհի նոր հայեցակարգով նախատեսվող առաջիկա աշխատանքներին:

ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը, ողջունելով ԳՊՀ-ի պրոֆեսորադասախոսական կազմին և ուսանողությանը, խոսել է բարձրագույն կրթության ոլորտում առկա խնդիրների, նախատեսվող բարեփոխումների լայն շրջանակի մասին՝ մասնավորապես անդրադառնալով «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի նախագծին, դրա շուրջ ընթացող լայն քննարկումներին, օրենքով առաջարկվող փոփոխությունների կարևորությանն ու հրատապությանը: ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարն անդրադարձել է նաև բուհական առկա հիմնախնդիրների, պատերազմին մասնակից ուսանողների ուսման վարձավճարների փոխհատուցման և այլ խնդիրների լուծման համար նախատեսվող ու արդեն ընթացքի մեջ գտնվող ծրագրերին:

Հանդիպման ընթացքում ծավալվել է անկաշկանդ և բովանդակալից հարց ու պատասխան: Պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչները և ուսանողները Վահրամ Դումանյանին ուղղեցին իրենց հուզող հարցերը, որոնց շրջանակը վերաբերում էր «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի նախագծով նախատեսվող բարեփոխումներին, մարզային բուհերի առջև ծառացած խնդիրներին, որոշ մասնագիտությունների գծով դիմորդների թվաքանակի նվազմանը, որակյալ կրթությանը, գիտության զարգացմանը և այլն:

Հանդիպման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը հավաստիացրել է, որ նմանօրինակ այցելությունները և մասնակցային քննարկումները կկրեն շարունակական բնույթ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան