Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակը և Գերմանական տնտեսական միավորումը երեկ կազմակերպել էին «Համալսարան-բիզնես համագործակցություն. նորարարություն և աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում» թեմայով կլաստերային քննարկում, որին մասնակցել են պետական գերատեսչությունների, բուհերի և բիզնես ոլորտի ներկայացուցիչներ: Հանդիպման նպատակն էր ներկայացնել և միավորել վերոնշյալ ոլորտների ծրագրերը` համեմատելու և գնահատելու արձանագրված ձեռքբերումները, բացահայտելու դրանց իրականացման ընթացքում առաջացած խոչընդոտները, ինչպես նաև նպաստելու լավագույն փորձի փոխանակմանը և բարձրացնելու դրանց տեսանելիությունն ու ազդեցությունը:
Քննարկման մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը: Նրա խոսքով՝ համալսարան-բիզնես համագործակցությունը ոչ միայն Հայաստանում, այլև ողջ աշխարհում է խնդրահարույց:
«Անհրաժեշտ է ստեղծել համագործակցության որոշակի հարթակ, և Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակի հետ արդեն ունենք պայմանավորվածություն՝ կազմակերպել կլաստերային հանդիպումներ, որոնք կրելու են շարունակական բնույթ: Մենք պետք է հասկանանք, թե Հայաստանում իրականացվող ԵՄ ծրագրերը հետագայում ինչպիսի շարունակություն են ունենալու: Վստահ եմ, որ որոշակի ժամանակահատվածի համար ստանալով ֆինանսավորում և չունենալով շարունակականություն՝ դրանք չեն կարող արդյունավետ լինել»,- նշել է փոխնախարարը և հավելել, որ դրա համար անհրաժեշտ է համագործակցության հարթակներն ավելի ընդլայնել և ստանալ որոշակի արդյունք: Ըստ նախարարի տեղակալի՝ Հայաստանում կան շատ լավ գիտնականներ, դասախոսներ և բիզնեսի ներկայացուցիչներ, սակայն բացակայում է այն միջավայրը, որտեղ կարելի է ի մի բերել բոլոր խնդիրները, առաջարկել լուծումներ և ստանալ արդյունք:
Նա քննարկման մասնակիցներին տեղեկացրել է, որ նախատեսվում է ստեղծել միջբուհական որոշակի ինկուբատորներ, որոնք կգեներացնեն գաղափարներ, դրանք կհավաքագրվեն և հետագայում կառևտրայնացվեն: Կարեն Թռչունյանն առաջարկել է Եվրոպական միության գործընկերներին՝ քննարկել նշված գաղափարը կյանքի կոչելու հնարավորությունը: Նա վստահեցրել է, որ այս գործընթացում ԿԳՄՍ նախարարությունը լինելու է ոչ թե դիտորդի կարգավիճակում, այլ ունենալու է ակտիվ դերակատարություն:
«Մեր գործընկերների՝ Էկոնոմիկայի և Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարությունների հետ նախատեսում ենք ներկայացնել համատեղ ծրագրեր, որպեսզի ստանանք կոնկրետ արդյունք: Պետական բոլոր օղակները, ինչպես նաև բուհերն ու գիտահետազոտական կազմակերպությունները պետք է լինեն մեկ դաշտում և ունենան նույն տեսլականը: Մենք արագ գործելու անհրաժեշտություն ունենք, քանի որ աշխարհը զարգանում է, և պետք է դրան համահունչ առաջ գնալ»,- ասել է փոխնախարարը՝ հույս հայտնելով, որ քննարկումից հետո կձևավորվեն մի շարք գործնական առաջարկներ:
Քննարկման մասնակիցներին ողջունել են նաև Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ծրագրի ղեկավար Ստանիսլավ Տոշկովը, Հայաստանում Գերմանիայի փոխդեսպան Քլաուս Վենդելբերգերը, Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակի համակարգող Լանա Կառլովան և Գերմանական տնտեսական միավորման գործադիր տնօրեն Մերի Նավասարդյանը:
Կլաստերային հանդիպումն անցկացվել է անհատական զեկույցների և պանելային քննարկումների միջոցով: Զեկույցների ընթացքում անդրադարձ է եղել Էրազմուս+ կարողությունների զարգացման ծրագրերի արդյունքում ձևավորված համալսարան-արդյունաբերություն համագործակցության շրջանակին և ակադեմիական, արդյունաբերական ու քաղաքացիական հասարակության միջև գիտելիքի ու տեխնոլոգիաների փոխանցման հարցերին: Քննարկման ընթացքում ներկայացվել են նաև աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման ռազմավարությունն ու մոդելները, որոնք, ըստ մասնակիցների, հիմնարար դեր են խաղում բուհերի շրջանավարտներին արդյունաբերական ոլորտի անհրաժեշտ փորձով զինելու գործում:
Միջոցառումն ավարտվել է պանելային քննարկմամբ, որի ընթացքում մասնակիցներն անդրադարձել են համալսարան-բիզնես համագործակցության մարտահրավերներին և հնարավորություններին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ