ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական կողմնորոշման համար տարվող աշխատանքները Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր աշխարհում փոփոխությունները շատ արագ են տեղի ունենում: Գիտության ու տեխնիկայի ընձեռնած նորանոր հնարավորությունները մտնում են հասարակական հարաբերությունների տարբեր ոլորտներ առանց բացառությամբ, այդ թվում նաև՝ կրթական ոլորտ:

Մանկավարժական գիտության, կրթական նոր տեխնոլոգիաների զարգացումն էլ ավելի է խթանում դասավանդման նոր մեթոդների, ուսուցման նոր ձևերի մշակմանը:
Խնդիր է առաջանում սովորողի՝ մասնագիտություն ընտրելու հարցում: Այս նպատակով, կարծում եմ, պետք է կազմակերպել բազմաբնույթ միջոցառումներ` դասընթացներ, զրույցներ, այցելություններ տարբեր մասնագիտական կենտրոններ…

Սովորողը մասնագիտության ընտրության հարցում հստակ կողմնորոշվելու հետ միասին պետք է իմանա նաև, որ մասնագիտության ընտրությունը միայն կեցության պայմանների բարելավում չէ. մասնագիտությունը նաև բնավորություն է կերտում: Մասնագիտություններին ծանոթանալու, մասնագիտության ընտրության նկատմամբ կողմնորոշումն ավելի խորացնելու նպատակով Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտներն իրենց դասղեկների, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ. Հակոբյանի և ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանի ուղեկցությամբ հերթական այցելությունն են կատարել այս անգամ Հրազդանում գործող երիտասարդական մարզա-մշակութային ուսումնական կենտրոն /ԵՄՄՈՒԿ/:

ԵՄՄՈՒԿ-ում իրականացվում են մի շարք դասընթացներ տարբեր մասնագիտությունների գծով: Մասնավորապես՝ խոհարարական գործ և ձևավորում, կար ու ձև, վարսահարդարում և այլն:

Աշակերտները ծանոթացել են խմբերի կատարած և խմբերում կատարվող աշխատանքներին, լսել խմբավարների բացատրությունները մասնագիտությունների առանձնահատկությունների, առավելությունների և արդյունավետության մասին, տեսել բոլոր խմբերում ստեղծված լավագույն աշխատանքները: Նրանցից շատերի մոտ նույնիսկ ցանկություն է առաջել 9-րդ դասարանն ավարտելուց հետո ընտրել այս կամ այն մասնագիտությունը:

Իհարկե, մասնագիտական կենտրոն կամ կենտրոններ մեկ այցելությամբ կամ մեկ դասընթացի կազմապերպմամբ չի որոշվում մասնագիտության ընտրությունը: Այն պետք է լինի շարունակական:

Բազմաբնույթ աշխատանքների, ուսումնասիրությունների, տարբեր մասնագիտական կենտրոններ, արտադրամասեր այցելությունների միջոցով միայն կարելի է ձևավորել մասնագիտության ընտրության գործոնների, բաղադրիչների վերաբերյալ գիտելիքների հաղորդման ու մասնագիտության ընտրության գործում դրանց արդյունավետ կիրառության կարողությունները:
 

Մ. Զաքարյան

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…