Այսօր աշխարհում փոփոխությունները շատ արագ են տեղի ունենում: Գիտության ու տեխնիկայի ընձեռնած նորանոր հնարավորությունները մտնում են հասարակական հարաբերությունների տարբեր ոլորտներ առանց բացառությամբ, այդ թվում նաև՝ կրթական ոլորտ:
Մանկավարժական գիտության, կրթական նոր տեխնոլոգիաների զարգացումն էլ ավելի է խթանում դասավանդման նոր մեթոդների, ուսուցման նոր ձևերի մշակմանը:
Խնդիր է առաջանում սովորողի՝ մասնագիտություն ընտրելու հարցում: Այս նպատակով, կարծում եմ, պետք է կազմակերպել բազմաբնույթ միջոցառումներ` դասընթացներ, զրույցներ, այցելություններ տարբեր մասնագիտական կենտրոններ…
Սովորողը մասնագիտության ընտրության հարցում հստակ կողմնորոշվելու հետ միասին պետք է իմանա նաև, որ մասնագիտության ընտրությունը միայն կեցության պայմանների բարելավում չէ. մասնագիտությունը նաև բնավորություն է կերտում: Մասնագիտություններին ծանոթանալու, մասնագիտության ընտրության նկատմամբ կողմնորոշումն ավելի խորացնելու նպատակով Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտներն իրենց դասղեկների, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ. Հակոբյանի և ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանի ուղեկցությամբ հերթական այցելությունն են կատարել այս անգամ Հրազդանում գործող երիտասարդական մարզա-մշակութային ուսումնական կենտրոն /ԵՄՄՈՒԿ/:
ԵՄՄՈՒԿ-ում իրականացվում են մի շարք դասընթացներ տարբեր մասնագիտությունների գծով: Մասնավորապես՝ խոհարարական գործ և ձևավորում, կար ու ձև, վարսահարդարում և այլն:
Աշակերտները ծանոթացել են խմբերի կատարած և խմբերում կատարվող աշխատանքներին, լսել խմբավարների բացատրությունները մասնագիտությունների առանձնահատկությունների, առավելությունների և արդյունավետության մասին, տեսել բոլոր խմբերում ստեղծված լավագույն աշխատանքները: Նրանցից շատերի մոտ նույնիսկ ցանկություն է առաջել 9-րդ դասարանն ավարտելուց հետո ընտրել այս կամ այն մասնագիտությունը:
Իհարկե, մասնագիտական կենտրոն կամ կենտրոններ մեկ այցելությամբ կամ մեկ դասընթացի կազմապերպմամբ չի որոշվում մասնագիտության ընտրությունը: Այն պետք է լինի շարունակական:
Բազմաբնույթ աշխատանքների, ուսումնասիրությունների, տարբեր մասնագիտական կենտրոններ, արտադրամասեր այցելությունների միջոցով միայն կարելի է ձևավորել մասնագիտության ընտրության գործոնների, բաղադրիչների վերաբերյալ գիտելիքների հաղորդման ու մասնագիտության ընտրության գործում դրանց արդյունավետ կիրառության կարողությունները:
Մ. Զաքարյան
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: