2020 թվականի պետական բյուջեի միջոցների հաշվին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանին պատվիրակել էր ՀՀ Շիրակի մարզի Անիպեմզա համայնքի վարչական տարածքում գտնվող Երերույքի տաճարի և փոքր դամբարանի թաղերի ամրակայման, մշակույթի տան վերականգնման և թանգարանի ստեղծման նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի կազմման աշխատանքները։
Աշխատանքներն իրականացնելիս համալսարանը համագործակցել է «ՌՈՔԵՄՓ» մշակութային ժառանգության տարածաշրջանային կենտրոնի (Իտալիա/Հայաստան) և «Հայ մշակույթի ուսումնասիրման ու վավերագրման կենտրոնի» (Իտալիա) համապատասխան մասնագետների հետ, որոնք այդ հուշարձանների մասով նախորդ տարիներին իրականացրել էին ուսումնասիրման (այդ թվում՝ նաև պեղման), չափագրման, հետազոտման աշխատանքներ:
2021 թ. մայիսի 25-ին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության գիտամեթոդական խորհրդի 3-րդ նիստում հեղինակների կողմից (հնագետ Պատրիկ Տոնապետյան, ճարտարապետներ Էմմա Հարությունյան, Գայանե Կազնատի, Նանար Քալանթարյան, ճարտարագետ Լորենցա Պետրինի) ներկայացվել են կատարված աշխատանքները՝ Երերույքի տաճարի ու հարակից տարածքի հնագիտական ուսումնասիրությունների արդյունքների մասին տեղեկատվություն, տաճարի և դամբարանի ամրակայման և մասնակի վերականգնման, մշակույթի տան նորոգման և թանգարանի ստեղծման էսքիզային նախագծերը (այդ թվում՝ ցամաքուրդային լուծումներ), ինչպես նաև մանրամասն կատարված ինժեներաերկրաբանական ուսումնասիրությունները:
Կատարված մեծ աշխատանքը բարձր է գնահատվել գիտամեթոդական խորհրդի մասնագետների կողմից, իսկ ներկայացված էսքիզային նախագծերն արժանացել են հավանության։ Աշխատանքային նախագծերի ընդունումից հետո այդ նախագծերով առաջարկվող ամրակայման և այլ աշխատանքներն իրականացնելու համար անհրաժեշտ կլինի նոր ֆինանսական միջոցների ներգրավում, որը կտրամադրվի կա՛մ պետական բյուջեի միջոցների հաշվին, կա՛մ մասնավոր միջոցների ներգրավմամբ։
Երերույքի տաճարը կառուցվել է 4-7-րդ դարերում, գտնվում է հնագույն Անի մայրաքաղաքից 5 կմ հեռավորության վրա՝ ՀՀ Շիրակի մարզի Անիպեմզա գյուղում:
Հուշարձանը համարվում է վաղ միջնադարյան ճարտարապետական գոհարներից մեկը, որն աչքի է ընկնում ոչ միայն իր ուրույն ճարտարապետությամբ, այլև քարի բազմերանգությամբ:
Հիշեցնենք, որ 2016 թվականի մարտի 16-ին Երերույք հնագիտական հուշարձանը և Անիպեմզա գյուղն ընդգրկվել են Եվրոպայի 2016 թվականի «7 առավել վտանգված հուշարձանների» ցանկում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան