ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուրախացնող ու անսպասելի զանգ

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2015 թվականի ապրիլին Միավորված ազգերի կազմակերպության հանրային տեղեկատվական վարչության երևանյան գրասենյակը հայտարարել էր նկարների մրցույթ «Ազատություն» վերնագրով:

Մրցույթին  մասնակցել էին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի մի քանի աշակերտներ: Եվ ահա 2016 թվականի նոյեմբերի 25-ին դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Արուսյակ Գրիգորյանը մեծ ուրախություն ապրեց, երբ նրան զանգահարեցին ՄԱԿ-ի գրասենյակից և տեղեկացրին, որ նրա նկարը  ճանաչվել է լավագույններից մեկը, տեղ գտել «Մարդու իրավունքների զույգ դաշնագրերի մասին համառոտ» գրքույկում, իսկ ինքն էլ հրավիրվում է մասնակցելու ՄԱԿ-ի գրասենյակի միջոցառմանը:

Արուսյակը պատմում է. «Դեկտեմբերի 6-ին ես իմ քույրիկների և հայրիկիս հետ եղանք ՄԱԿ-ի գրասենյակում: Հերթով նշեցին հաղթող նկարները և նվերներ հանձնեցին աշակերտներին, որից հետո մենք դիտեցինք «Ազատություն» վերնագրով մի փոքրիկ ֆիլմ: Հյուրասիրությունից հետո մեզ հետ կատարեցին խմբային աշխատանք: Մենք հաշվեցինք 1-2, բաժանվեցինք 2 խմբի` ծնողների  և աշակերտների: Մենք պետք է օգնեինք հաշմանդամություն ունեցող որևէ մեկին: Մեր խումբը վերցրել էր հենաշարժողական դժվարություն ունեցող մարդու, իսկ մեծերի խումբը` խուլ և կույր մարդու: Մենք  հարցերին: Բավականին երկար բանավեճից, հարցերից հետո, որը տալիս էր նաև հանդիսատեսը, մենք հաջողություններ գրանցեցինք և սովորեցինք, թե ինչպես պետք է օգնել կյանքի դժվար պայմաններ ունեցող մարդկանց»:

Աշակերտները ուշադրությամբ և սիրով լսեցին Արուսյակի  պատմությունը, ծանոթացան ՄԱԿ-ի գրասենյակի աշխատանքներին, ուսումնասիրեցին գրքույկը, իրենք էլ փորձեցին կազմակերպել խմբային աշխատանք, հասկացան, որ պետք է օգնել մարդկանց, որպեսզի դժվար պայմաններում քեզ էլ գան օգնության:

Դպրոցի տնօրենությունը, ուսուցիչները և աշակերտները շատ ուրախ էին Արուսյակի հաջողությամբ և որոշեցին հետագայում ևս սիրով մասնակցել նման միջոցառումների:

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…