ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԽՄՕՄՄ և «Արաբկիր» թիմերը՝ Հայաստանի վոլեյբոլի երիտասարդական առաջնության հաղթողներ

Մայիսի 25, 2021
Սպորտային լուրեր

Հնգօրյա պայքարից հետո ավարտվել է ՀՀ սպորտի վաստակավոր գործիչ, վաստակավոր մարզիչ, Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի նախկին նախագահ Խաչիկ Ասմարյանի անվան երիտասարդական առաջնությունը:

«Դինամո» և Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզադահլիճներում կայացած առաջնությանը մասնակցել են աղջիկների 5 և տղաների 6 թիմեր: Աղջիկների մրցաշարում առանձնացել են ԽՄՕՄՄ (Խաղային մարզաձևերի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոց) և «Վան» թիմերը, որոնց միջև կայացած եզրափակիչ խաղում ԽՄՕՄՄ-ն հաղթել է 3:1 հաշվով: Երրորդ մրցանակին արժանացել է «Արցախը»: Տղաների մրցապայքարում ևս եզրափակիչը դիտարժան է ստացվել. «Արաբկիրի» վոլեյբոլիստները մեծ առավելությամբ հաղթանակ են տոնել ԽՄՕՄՄ թիմի նկատմամբ՝ 3:0: Տղաների մրցաշարում բրոնզե մեդալակիր է դարձել «Գավառը»:

Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Կարեն Ասմարյանի խոսքով՝ երկար ժամանակ նմանատիպ երիտասարդական առաջնություն չէր անցկացվել: Նա արդյունքները բավարար է համարում, իսկ պայքարը՝ դիտարժան: Ֆեդերացիան նախատեսում է մյուս տարի մրցաշարը դարձնել միջազգային:

«Նախորդ տարի համավարակի պատճառով այս տարիքային թիմերի մարզիկները որևէ մրցման չէին մասնակցել: Առաջնության խորհուրդը տարբերվող էր՝ շատ վոլեյբոլիստներ Խաչիկ Ասմարյանի սաներն էին, և նրանց մասնակցությունը հարգանքի տուրք էր վաստակավոր գործչի հիշատակին»,- նշել է Ասմարյանը և ավելացրել, որ Վրաստանից արդեն իսկ ցանկություն են հայտնել մասնակցելու հաջորդ տարի կայանալիք մրցաշարին, աշխատանքներ են տարվում նաև Ռուսաստանից թիմեր ներգրավելու ուղղությամբ:

ՀՎՖ գլխավոր քարտուղարը նաև տեղեկացրել է, որ այս տարի վոլեյբոլի մրցաշարերի ցանկն ընդգրկուն է: Հունիսին կկայանա լողափնյա վոլեյբոլի առաջնություն, որից հետո կանցկացվի Արևելյան եվրոպական երկրների կանանց առաջնությունը. այն վարկանիշային կլինի Օլիմպիական խաղերի համար, ֆեդերացիան նախատեսում է հյուրընկալել 8 երկրի: Բացի դրանից՝ այս տարի Հայաստանը մասնակցելու է Եվրոպայի 20 տարեկանների առաջնությանը:

Տղաների առաջնության չեմպիոն «Արաբկիրի» գլխավոր մարզիչ Գրիգորի Ամբարյանը, ամփոփելով արդյունքները, նշել է, որ իրենց հաղթանակը սպասված էր:
«Մարզիկների մոտիվացիան շատ բարձր էր, մեր թիմում խաղում էր նաև Խաչիկ Ասմարյանի թոռը: «Արաբկիրն» այս տարիքային խմբում Հայաստանի կրկնակի չեմպիոն էր, և քանի որ տղաները վերջին անգամ էին մարզադպրոցի թիմի կազմում մասնակցում այս մրցաշարին, ցանկանում էին հաղթանակով ավարտել ելույթները»,- ասել է մարզիչը և հավելել, որ թիմը պատրաստվում է մասնակցել նաև հունիսին կայանալիք լողափնյա վոլեյբոլի առաջնությանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: