Հնգօրյա պայքարից հետո ավարտվել է ՀՀ սպորտի վաստակավոր գործիչ, վաստակավոր մարզիչ, Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի նախկին նախագահ Խաչիկ Ասմարյանի անվան երիտասարդական առաջնությունը:
«Դինամո» և Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզադահլիճներում կայացած առաջնությանը մասնակցել են աղջիկների 5 և տղաների 6 թիմեր: Աղջիկների մրցաշարում առանձնացել են ԽՄՕՄՄ (Խաղային մարզաձևերի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոց) և «Վան» թիմերը, որոնց միջև կայացած եզրափակիչ խաղում ԽՄՕՄՄ-ն հաղթել է 3:1 հաշվով: Երրորդ մրցանակին արժանացել է «Արցախը»: Տղաների մրցապայքարում ևս եզրափակիչը դիտարժան է ստացվել. «Արաբկիրի» վոլեյբոլիստները մեծ առավելությամբ հաղթանակ են տոնել ԽՄՕՄՄ թիմի նկատմամբ՝ 3:0: Տղաների մրցաշարում բրոնզե մեդալակիր է դարձել «Գավառը»:
Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Կարեն Ասմարյանի խոսքով՝ երկար ժամանակ նմանատիպ երիտասարդական առաջնություն չէր անցկացվել: Նա արդյունքները բավարար է համարում, իսկ պայքարը՝ դիտարժան: Ֆեդերացիան նախատեսում է մյուս տարի մրցաշարը դարձնել միջազգային:
«Նախորդ տարի համավարակի պատճառով այս տարիքային թիմերի մարզիկները որևէ մրցման չէին մասնակցել: Առաջնության խորհուրդը տարբերվող էր՝ շատ վոլեյբոլիստներ Խաչիկ Ասմարյանի սաներն էին, և նրանց մասնակցությունը հարգանքի տուրք էր վաստակավոր գործչի հիշատակին»,- նշել է Ասմարյանը և ավելացրել, որ Վրաստանից արդեն իսկ ցանկություն են հայտնել մասնակցելու հաջորդ տարի կայանալիք մրցաշարին, աշխատանքներ են տարվում նաև Ռուսաստանից թիմեր ներգրավելու ուղղությամբ:
ՀՎՖ գլխավոր քարտուղարը նաև տեղեկացրել է, որ այս տարի վոլեյբոլի մրցաշարերի ցանկն ընդգրկուն է: Հունիսին կկայանա լողափնյա վոլեյբոլի առաջնություն, որից հետո կանցկացվի Արևելյան եվրոպական երկրների կանանց առաջնությունը. այն վարկանիշային կլինի Օլիմպիական խաղերի համար, ֆեդերացիան նախատեսում է հյուրընկալել 8 երկրի: Բացի դրանից՝ այս տարի Հայաստանը մասնակցելու է Եվրոպայի 20 տարեկանների առաջնությանը:
Տղաների առաջնության չեմպիոն «Արաբկիրի» գլխավոր մարզիչ Գրիգորի Ամբարյանը, ամփոփելով արդյունքները, նշել է, որ իրենց հաղթանակը սպասված էր:
«Մարզիկների մոտիվացիան շատ բարձր էր, մեր թիմում խաղում էր նաև Խաչիկ Ասմարյանի թոռը: «Արաբկիրն» այս տարիքային խմբում Հայաստանի կրկնակի չեմպիոն էր, և քանի որ տղաները վերջին անգամ էին մարզադպրոցի թիմի կազմում մասնակցում այս մրցաշարին, ցանկանում էին հաղթանակով ավարտել ելույթները»,- ասել է մարզիչը և հավելել, որ թիմը պատրաստվում է մասնակցել նաև հունիսին կայանալիք լողափնյա վոլեյբոլի առաջնությանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: