ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեդալներ և ռեկորդներ՝ Եվրոպայի պաուերլիֆտինգի առաջնությունից

Մայիսի 25, 2021
Սպորտային լուրեր

Ուկրաինայի Լուցկ քաղաքում կայացել է Եվրոպայի պաուերլիֆտինգի 8-րդ առաջնությունը, որին մասնակցել է 10 երկրի շուրջ 270 մարզիկ: Հայաստանի ներկայացուցիչները բոլոր տարիքային խմբերում վստահ ելույթներ են ունեցել և սահմանել աշխարհի ու Եվրոպայի ռեկորդներ:

Մասնավորապես, մեծահասակների խմբի 100 կգ քաշային կարգում Արթուր Առաքելյանը 395 կգ արդյունքով դարձել է երկամարտի հաղթող, իսկ Զորիկ Պողոսյանը 625 կգ արդյունքով լավագույնն է եղել եռամարտում և սահմանել Եվրոպայի ռեկորդ: 125 կգ քաշային կարգում եռամարտի 610 կգ արդյունքով առաջին մրցանակին է արժանացել Արտավազդ Առաքելյանը: Մակար Թամրազյանը 67,5 կգ քաշային կարգում եռամարտի 470 կգ արդյունքով դարձել է չեմպիոն, սահմանել աշխարհի ռեկորդ և լրացրել միջազգային կարգի սպորտի վարպետի նորմա: 82,5 կգ քաշային կարգում չեմպիոնությունից բացի՝ ռեկորդային արդյունքներ են գրանցել Արա Խաչատրյանը և Արտյոմ Սոլոյանը. առաջինը Եվրոպայի ռեկորդ է սահմանել եռամարտի 650 արդյունքով, իսկ Սոլոյանը պառկած սեղմում մրցաձևում լավագույնն է եղել 170 կգ արդյունքով՝ կրկին սահմանելով աշխարհամասի ռեկորդ: Աղջիկների պայքարում Աննա Ղազարյանը 52 կգ քաշային կարգում լավագույնն է եղել ձգում մրցաձևում՝ գրանցելով 62 կգ արդյունք:

Երիտասարդների խմբում չեմպիոն են դարձել Հրաչյա Աբգարյանը (56 կգ քաշային կարգում, ձգում), Հարութ Տոնոյանը (75 կգ), Կարեն Բարսեղյանը (100 կգ), ով նաև 335 կգ արդյունքով Եվրոպայի երկամարտի ռեկորդ է սահմանել: Պատանիներից լավագույնս հանդես են եկել և առաջին մրցանակին արժանացել Վահան Բաղդասարյանը (44 կգ, ձգում), Էդիկ Քոչարյանը (44 կգ, պառկած սեղմում), Ժոզեֆ Տիգրանյանը (60 կգ), իսկ վետերանների պայքարում չեմպիոն են դարձել Կարեն Հովհաննիսյանը (90 կգ), Հայկ Աֆյանը (100 կգ) և Գագիկ Սարոյանը (125 կգ):

Հայաստանի պաուերլիֆտինգի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարոյանը, ամփոփելով հայ մարզիկների ելույթները, նշել է. «Արդյունքները գոհացուցիչ են և սպասված: Բոլոր հաղթանակները և ռեկորդները նվիրում ենք Արցախյան 44-օրյա պատերազմում զոհվածների հիշատակին: Մեծ ուրախությամբ ցանկանում եմ փաստել, որ Հայաստանում ուժային եռամարտով զբաղվողների թիվն աստիճանաբար մեծանում է: Այժմ սկսելու ենք նախապատրաստվել Սևծովյան երկրների առաջնությանը, ապա աշնանը Լեհաստանում կայանալիք աշխարհի առաջնությանը»:

Հավելենք, որ Հայաստանի պատվիրակությունն արդեն վերադարձել է Ուկրաինայից. մեդալակիրներին «Զվարթնոց» օդանավակայանում դիմավորել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: