2021 թ. մայիսի 21-ին տեղի է ունեցել «Դեպի ավելի դիմացկուն և ազդեցիկ մշակույթի ոլորտ՝ COVID-19-ի և Գործողությունների տասնամյակի ընթացքում» («Building back better: towards a more resilient and impactful culture sector, throughout COVID-19 and the Decade of Action») խորագրով մշակույթին և կայուն զարգացման հարցերին նվիրված ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի (ՄԱԿ ԳԱ) բարձր մակարդակի հանդիպումը, որին մասնակցել է նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Միջոցառումն անցկացվել է ՄԱԿ ԳԱ 74-րդ նստաշրջանին ընդունված «Մշակույթի և կայուն զարգացման մասին» (Culture and sustainable Development) վերտառությամբ 74/230 բանաձևի դրույթներով։
Միջոցառման ընթացքում Արթուր Մարտիրոսյանը հանդես է եկել տեսաուղերձով, որում ողջունել է միջոցառման բոլոր մասնակիցներին և ընդգծել, որ մշակույթը՝ որպես կայուն զարգացման խթան, Հայաստանի Հանրապետության մշտական առաջնահերթություններից է:
Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է մշակույթում COVID-19 համաճարակի ունեցած ազդեցություններին և սեղմ ներկայացրել է Հայաստանի ջանքերը՝ ուղղված համաճարակի ազդեցության մեղմացմանը:
Արթուր Մարտիրոսյանը խոսել է նաև 2020 թ. սեպտեմբերի 27-ին Հայաստանի և Արցախի դեմ սանձազերծած լայնածավալ ագրեսիայի մասին և նշել, որ ի թիվս այլ հանցանքների, պատերազմի ընթացքում Հայաստանն ականատես է եղել հայկական մշակութային և կրոնական ժառանգության նպատակային թիրախավորմանը և հուշարձանների վանդալիզմին, ինչը բացահայտ խախտում է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Զինված հակամարտությունների ժամանակ մշակութային արժեքների պաշտպանության մասին 1954 թվականի կոնվենցիան:
Փոխնախարարը խոսել է նաև մշակույթի ոլորտի բարեփոխումների, մշակվող ռազմավարության մասին և կարևորել է մշակույթը՝ որպես կայուն զարգացման բաղադրիչ:
Ելույթը հասանելի է https://youtu.be/aTRRrXFW2m8 հղումով՝ 2:44:13 րոպեից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ