Կրթության և գիտության ոլորտում ունեցած զգալի ավանդի, Հայաստանում հոգեբանական գիտության զարգացման և ծննդյան 60-ամյակի կապակցությամբ Հայ-ռուսական համալսարանի հոգեբանության ամբիոնի վարիչ, ՀՌՀ Հումանիտար գիտությունների ինստիտուտի «Հոգեբանություն» մասնագիտության ղեկավար, հոգեբանական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Ասյա Սուրենի Բերբերյանը պարգևատրվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության մեդալով:
Նախարարության բարձրագույն պարգևն Ասյա Բերբերյանին հանձնել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:
«Մաղթում եմ, որ շարունակեք Ձեր արդյունավետ աշխատանքը և առավել զգալի ներդրում ունենաք հոգեբանական գիտության դերի բարձրացման գործում ոչ միայն Հայաստանում, այլև աշխարհում»,- նշել է Կարեն Թռչունյանը՝ շնորհավորելով վերջինիս 60-ամյակը:
Ասյա Բերբերյանն արժանացել է նաև Հոգեբանական գիտությունների միջազգային ակադեմիայի բարձրագույն պարգևին, որը շնորհել է ՌԴ Յարոսլավի պետական համալսարանի հոգեբանության ամբիոնի վարիչ, վերոնշյալ ակադեմիայի նախագահ Վլադիմիր Կոզլովը: Նա շնորհավորել է Ասյա Բերբերյանին՝ շեշտելով, որ վերջինիս դերն անգնահատելի է միջազգային կապերի զարգացման և հոգեբանության ոլորտում ներդրած մեծ ավանդի գործում:
Ասյա Բերբերյանն իրեն նմանօրինակ պարգևի արժանացնելու համար շնորհակալություն է հայտնել ԿԳՄՍ նախարարությանը և Հայ-ռուսական համալսարանի ղեկավարությանը:
«Այս աշխարհում ամեն ինչ օրինաչափ է, ուստի պատահական չէ, որ ուղիղ 10 տարի առաջ հոգեբանական գիտությունների դոկտորի աստիճան ինձ շնորհել է այն ժամանակվա ԲՈԿ-ի նախագահ Արմեն Թռչունյանը, իսկ այսօր ԿԳՄՍՆ պարգևը հանձնում է նրա որդին՝ Կարեն Թռչունյանը: Վստահ եմ, որ այս պարգևը կհանդիսանա նոր նվաճումների խթան և մասնագիտական կադրերի պատրաստման նոր առաքելություն՝ ի շահ մեր բուհի, երկրի և հզոր գիտության՝ հոգեբանության զարգացման»,- ասել է Ասյա Բերբերյանը՝ հատուկ շնորհակալություն հայտնելով բուհի ռեկտոր Արմեն Դարբինյանին և մյուս բուհերի իր գործընկերներին, որոնց միջոցով Հայաստանում հոգեբանությունը զարգացում է ապրում:
Նշենք, որ Ասյա Բերբերյանն ունի ավելի քան 250 գիտական աշխատություններ, հայ և ռուս գործընկերների հետ համահեղինակ է դասագրքերի և գիտական մենագրությունների: Պարգևատրվել է ՌԴ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: