ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բուհերի ընդունելության քննությունների համար ձևավորվել է 36 քննական կենտրոն

Մայիսի 19, 2021
Պաշտոնական

Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը հրապարակել է 2021 թվականի քննական կենտրոնների ցանկը:

2021-22 թթ. ուսումնական տարվա բուհերի ընդունելության միասնական քննությունների կազմակերպման նպատակով այս տարի Հայաստանի Հանրապետությունում ձևավորվել են 36 քննական կենտրոններ, որոնցից 13-ը կգործեն մայրաքաղաք Երևանում, 23-ը՝ մարզերում:

Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի ներկայացրած տեղեկատվության համաձայն` Արցախում գործելու է 5 քննական կենտրոն:

Քննական կենտրոնների ցանկը` ստորև.

Երևան

Թիվ 11 հիմնական դպրոց
Թիվ 14 հիմնական դպրոց
Թիվ 29 ավագ դպրոց
Թիվ 62 ավագ դպրոց
Թիվ 88 հիմնական դպրոց
Թիվ 118 ավագ դպրոց
Թիվ 135 հիմնական դպրոց
Թիվ 155 հիմնական դպրոց
Թիվ 168 հիմնական դպրոց
Թիվ 170 ավագ դպրոց
Թիվ 189 ավագ դպրոց
Թիվ 190 ավագ դպրոց
Թիվ 200 հիմնական դպրոց

Արագածոտնի մարզ

Աշտարակի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Աշտարակի թիվ 5 ավագ դպրոց

Արարատի մարզ

Արտաշատի թիվ 1 հիմնական դպրոց
Արտաշատի թիվ 4 հիմնական դպրոց

Արմավիրի մարզ

Արմավիրի թիվ 1 ավագ դպրոց
Արմավիրի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Արմավիրի թիվ 6 հիմնական դպրոց

Գեղարքունիքի մարզ

Գավառի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Գավառի թիվ 8 միջնակարգ դպրոց

Լոռու մարզ

Վանաձորի թիվ 5 ավագ դպրոց
Վանաձորի թիվ 6 հիմնական դպրոց
Վանաձորի թիվ 24 միջնակարգ դպրոց

Կոտայքի մարզ

Չարենցավանի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 5 ավագ դպրոց

Շիրակի մարզ

Գյումրու թիվ 10 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 11 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 21 հիմնական դպրոց

Սյունիքի մարզ

Գորիսի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Կապանի թիվ 6 հիմնական դպրոց

Վայոց ձորի մարզ

Եղեգնաձորի ավագ դպրոց

Տավուշի մարզ

Իջևանի ավագ դպրոց
Իջևանի թիվ 3 հիմնական դպրոց

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: