Եռօրյա պայքարից հետո ավարտվել է Հայաստանի հեծանվային մարզաձևի առաջնությունը: Երևանի հեծանվահրապարակում կայացած մրցաշարին մասնակցել է 59 մարզիկ՝ Երևանից և հանրապետության մարզերից:
Առաջնությանը լավագույնս մասնակցել է Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցի (ՀՍՕՄՄ) սան Դավիթ Մկրտչյանը, որը մեծահասակների պայքարում հաղթել է 5 մրցաձևերում: Երիտասարդների մրցապայքարում 4 մրցաձևում հաղթել է Վահե Վիրաբյանը՝ «Հայաստան» մարզական ՀԿ-ից, մեկ մրցաձևում էլ հարթակի առաջին աստիճանին է կանգնել Խաչիկ Սարյանը (ՀՍՕՄՄ): Պատանիների մրցաշարում լավագույն արդյունքները գրանցել են Արթուր Վալեջյանը, Նարեկ Դավթյանը և Վաչագան Գեոլեցյանը, իսկ աղջիկներից 3 մրցաձևում հաղթել է Սվետլանա Մկրտչյանը (ՀՍՕՄՄ), մեկում՝ Սաթենիկ Ղազարյանը («Հայաստան»):
Հայաստանի հեծանվային սպորտի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Արմեն Գյոզալյանի խոսքով՝ առաջնության արդյունքները գոհացուցիչ են:
«Հեծանվորդների մարզավիճակը գոհացնող է, բայց անելիքներն էլ շատ են: Տևական դադարից հետո հավաքականը նոր թափ է հավաքում: Ինչպես շատ մարզաձևերում, այնպես էլ մեր դեպքում, կորոնավիրուսի համավարակով պայմանավորված, մեկ տարի ոչ մի մրցաշարի չէինք մասնակցել: Ֆեդերացիան հետևողական աշխատանքներ է կատարում, որպեսզի մարզումները շարունակվեն՝ հակահամաճարակային կանոնների պահպանմամբ: Մեկ բռունցք դարձած՝ ամեն ինչ անում ենք կորցրածը հետ բերելու և առաջ շարժվելու համար»,- ասել է մարզիչը և հավելել, որ առաջնության հաղթողներն ու մրցանակակիրները կմասնակցեն առաջիկայում կայանալիք միջազգային մրցաշարերին:
Նշենք, որ երիտասարդական հավաքականից 4 մարզիկ մայիսի վերջին կմասնակցի Սանկտ Պետերբուրգում կայանալիք միջազգային մրցաշարի: Դրան կհաջորդի հուլիսին մեկնարկող Հայաստանի խճուղային հեծանվավազքի առաջնությունը, որում լավագույն արդյունքներ գրանցած մարզիկները կմասնակցեն օգոստոսին և սեպտեմբերին նախատեսված Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: