ՀՀ Շիրակի մարզի Ամասիա խոշորացված համայնքում ամփոփվել են «Աջակցություն Հայաստանում երեխաների սոցիալական ներառմանը» ծրագրի արդյունքները։
Ծրագիրն իրականացվել է՝ համաձայն 2019 թ. ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և Հայաստանում Բուլղարիայի դեսպանատան միջև կնքված պայմանագրի և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների, Շիրակի մարզպետարանի և գործընկեր կազմակերպությունների՝ «Կարիտաս»-ի և «Քայլ առ քայլ»-ի հետ համագործակցությամբ։ Միջոցառմանը ներկա էին ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակի ժամանակավոր ներկայացուցիչ Յուրի Օկսամիտնին, համագործակցող կողմերի այլ ներկայացուցիչներ:
ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Ա. Բաղդասարյանը նախարարության անունից բարձր է գնահատել գործընկերների հետ համագործակցությունը: Նա հատկապես կարևորել է Կառավարության բարեփոխումների փաթեթում նախադպրոցական այլընտրանքային կրթական հաստատությունների մոդելի ներդրումը, որը հնարավորություն է տալիս հանրապետության բազմաբնակավայր համայնքներում ձևավորելու նախադպրոցական այլընտրանքային կրթական հաստատություններ, որոնց գործունեության արդյունքում կաճի նախադպրոցական ծառայություններում ընդգրկված երեխաների թիվը՝ հատկապես սոցիալական խնդիրներ ունեցող ընտանիքների համար ապահովելով մատչելիություն, ներդնելով նախադպրոցական կրթական ծառայությունների կառավարման արդյունավետ մեխանիզմներ: Նա կոչ է արել դիմել դրամաշնորհային ծրագրին և զարգացնել համայնքների նախադպրոցական կրթությունը՝ այլընտրանքային մոդելի ներդրմամբ:
Ծրագրի իրականացման աշխատանքները սկսվել են դեռևս 2019 թ. ապրիլին և պետք է ավարտվեին 18 ամսում, սակայն համավարակով պայմանավորված՝ կյանքի է կոչվել 2 տարվա ընթացքում:
Ծրագրի արդյունքում իրականացվել է համայնքահեն ծառայությունների մոդելի ներդրում Շիրակի մարզի Ամասիա խոշորացված համայնքում: Ծրագրի նպատակն էր նպաստել երեխաների սոցիալական ներառմանը, միջոլորտային համագործակցությանը և մասնագետների կարողությունների զարգացմանը, ընդլայնել նախադպրոցական ծառայությունների շրջանակը, իրազեկել ԿԱՊԿՈՒ երեխաների խնդիրների մասին։
Միջոցառումը տեղի է ունեցել Ամասիա համայնքի «Նանե» մանկապարտեզում, որտեղ տնօրեն Վահան Դավթյանն ամփոփել է ծրագրի արդյունքները: Նրա խոսքով՝ ծրագրի շրջանակում վերանորոգվել է մանկապարտեզը, ձեռք է բերվել գույքի մի մասը, իրականացվել են մասնագիտական վերապատրաստում, ծնողավարման դասընթացներ, ԿԱՊԿՈՒ երեխաների հետ նեղ մասնագիտական աշխատանքներ:
Համայնքապետ Ջեմմա Հարությունյանը, շնորհակալություն հայտնելով համագործակցող կողմերին, ընդգծել է, որ բացի Ամասիա համայնքից՝ նախադպրոցական հաստատություն հաճախելու հնարավորություն են ստացել նաև 3 այլ համայնքների երեխաները:
«Չնայած մեր համայնքը հեռու է և ցուրտ, բայց մեր բնակիչները տաք սրտով մարդիկ են և միշտ շնորհակալ՝ արված գործի համար»,- ասել է համայնքապետը։
Նշենք, որ կողմերը ներկա են եղել նաև Գտաշեն համայնքի դպրոցի շենքում «Այլընտրանքային նախադպրոցական ծառայության» բացման արարողությանը, որտեղ կհաճախի 9 երեխա:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: