ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարատե․ Մարտարվեստ, որը բնավորություն է ձևավորում

Մայիսի 17, 2021
Սպորտային լուրեր

Ավանդական կարատեն սպորտ չէ, մարտարվեստ է, ասում է ավանդական կարատեի «Զեյթուն» ակումբի ղեկավար, Աշխարհի և Եվրոպայի չեմպիոն Նարեկ Իսկանդարյանն ու բացատրում՝ մարտարվեստը միևնույն ժամանակ և՛ հոգեբանական, և՛ ֆիզիկական, և՛ փիլիսոփայական հենք ունի:

«Կարատեն դաստիարակություն է։ Այստեղ սովորեցնում են հարգել իրար, ինքնապաշտպանվել, լինել պատրաստված ցանկացած խնդիրների դեպքում, հարգել ու պատասխանատու լինել հայրենիքի հանդեպ։ Ավանդական կարատեն ոչ մի կերպ կապ չունի ու չի ուսուցանում ագրեսիա», – ասում է նա։

Նարեկ Իսկանդարյանը կարատեով զբաղվում է 24 տարի։ Ավարտել է ֆիզիկական կուլտուրայի հայկական պետական ինստիտուտւը՝ կինեզիոլոգիա մասնագիտությամբ։ Ավանդական կարատեի «Զեյթուն» ակումբը հիմնադրվել է 2005թ․–ին։ Այսօրվա դրությամբ այն 250 սան ունի։ Ակումբի սաների թվում են Հայաստանի բազմակի չեմպիոններ, Եվրոպայի չեմպիոններ ու մրցանակակիրներ։

«Ակումբ կարելի է հաճախել 3,5 տարեկանից։ Ունենք հատուկ՝ կարատեի նախապատրաստական խմբակ։ Տարիքային վերին շեմի սահմանափակում չկա։ Քանի որ կինեզիոլոգ եմ, կարողանում եմ ճիշտ գնահատել թեկուզ տարեցների ֆիզիկական վիճակը, այնուհետև սկսել մարզել», – ասում է Նարեկը։

Սենսեյը նշում է՝ կարատեն մարդու մեջ դաստիարակում է հատկանիշներ, որոնք նրան պետք են գալու ամբողջ կյանքի ընթացքում։

«Կարատեով զբաղվողները լինում են կարգապահ և կարողանում են արագ կողմնորոշվել ցանկացած իրավիճակում։ Ավանդական կարատեի ֆեդերացիայում այսօր ունեք 1500–ից 2000 մարդ ու ես կարծում եմ, եթե ամբողջ Հայաստանում լիներ 10, 20 կամ 50 հազար կարատեիստ, միանշանակ շատ հարցերի ելքեր կփոխվեին, քանի որ թեկուզ վերջին պատերազմում մեզ, երևի թե, պակասեց նաև կարգապահությունը», – ասում է Նարեկը։

Մանրամասները՝ Erit.am-ի տեսանյութում։

Նյութի աղբյուրը. Երիտասարդ պորտալ

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: