Հայաստանն առաջին անգամ ներկայացված է Եվրոպական միության գրական մրցանակի: «ԱրթԲրիջ» գրախանութ-սրճարանում տեղի է ունեցել հանդիպում գրական մրցանակի թեկնածու հայ հեղինակների, նրանց հրատարակիչների և մրցույթի հայաստանյան հանձնաժողովի անդամների հետ։
Մայիսի 7-ին կայացած հանդիպմանը ներկա էին նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և ՀՀ-ում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորինը։
Նախարարի տեղակալը ողջունել է գրողներին, հրատարակիչներին և հայաստանյան հանձնաժողովի անդամներին, «Ստեղծարար Եվրոպա» գրասենյակին ու ներկաներին՝ ընդգծելով Եվրոպական միության հետ համագործակցության կարևորությունը. «Եվրոպական միության հետ մեր համագործակցությունը բազմատարր է և ընդգրկում է տարբեր ոլորտներ։ Շատ եմ կարևորում գլխադասային գրասենյակի հետ մեր երկխոսությունը նաև մեդիա բաղադրիչն ավելացնելու առումով։ Մեր թեկնածուներին էլ մաղթում եմ հաջողություն և հաղթանակ»։
ԵՄ պատվիրակության դեսպան Ա. Վիկտորինն իր հերթին շնորհավորել է թեկնածուներին, հաջողություն մաղթել և սիրով նշել, որ ինչ-որ ժամանակ ինքն էլ է ուսումնասիրել գրականություն. «Գրականությունը շատ կարևոր է բոլորիս կյանքում։ Այն մեզ ոգեշնչում է և լցնում հույսով, գրականությունն այն է, ինչ պետք է այժմ Հայաստանին։ Այս ծրագիրը կամրջում է տարբեր երկրների մշակույթները և դրանք տեսանելի է դարձնում եվրոպական երկրներում»։
Դեսպանը կարևորել է Հայաստանում ոչ միայն գրական, մշակութային, այլև ստեղծարար տեխնոլոգիաների ոլորտների համագործակցությունը, ինչը տնտեսապես զարգանալու գրավականն է։
Հայաստանը ներկայացնող 5 ստեղծագործություններն են՝ Հովիկ Աֆյանի «Կարմիր», Արամ Պաչյանի «PF», Անուշ Սարգսյանի «Անոն», Լուսինե Խառատյանի «Անմոռուկի փակուղի», Արամ Ավետիսի «Երբ առնետները կարդալ գիտեին»։
Հանդիպման 2-րդ՝ ոչ պաշտոնական հատվածում գրողները և հրատարակիչները պատմել են ստեղծագործությունների, արված աշխատանքների մասին և յուրաքանչյուր գրքից կարդացել հատվածներ։
Վերհիշելով գրականություն մուտքի առաջին տպավորություններն ու զգացողությունները՝ գրողներն անկեղծացել են ընթերցողների առջև: «Հիշում եմ «Գրեթերթ»-ի սենյակը, որն ասոցացվում էր գրականության հետ: Գրականությունը մեզ համար երազ էր, ինչ-որ առումով՝ նաև հեքիաթ: Եվ այն ահռելի հավատը, որ ունեմ գրականության հանդեպ, այս տարիների ընթացքում անբեկանելի է»,- ասել է Արամ Պաչյանը: Ստեղծագործության մասին խոսելիս հեղինակը նշել է, որ «PF»-ը հանրահաճո գիրք չէ. այն ծնվել է ներքին ազատությունից և անցած երկար ճանապարհի արդյունք է:
Անուշ Սարգսյանի «Անոն» պատմվածաշարն էլ ներկայացնելիս խմբագիր Արքմենիկ Նիկողոսյանն այն որակել է որպես մեր ժամանակների կնոջ կերպարը բնութագրող ամբողջականություն:
Գրողներն ու հրատարակիչները միմյանց հաջողություն են մաղթել՝ փաստելով, որ ցանկացածի հաղթանակը Հայաստանի, ասել է թե՝ բոլորի հաղթանակն է:
Նշենք, որ մասնակից յուրաքանչյուր երկրից հաղթելու է մեկ ներկայացուցիչ. անունները կհայտարարվեն մայիսի 18-ին՝ առցանց միջոցառման ընթացքում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: