Այսօր ԿԳՄՍ նախարարությունում տեղի է ունեցել հանդիպում «Հանրային քաղաքականության ինստիտուտ» ՀԿ-ի և վերջինիս կողմից ՀՀ Տավուշի մարզի 6 գյուղական համայնքներում իրականացված «Աշակերտական խորհուրդների հիմնում՝ հանուն քաղաքացիական մասնակցության» ծրագրի մասնակիցների հետ: Հանդիպմանը ներկա էր ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը և վարչության աշխատակիցները:
Հանդիպման նպատակն էր Տավուշի մարզի 6 համայնքների աշակերտական խորհուրդների ակտիվ ներկայացուցիչների՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության գործունեությանը ծանոթանալը, ԱԽ-ների գործունեության և ընդհանրապես հանրակրթության վերաբերյալ հարցեր բարձրաձայնելն ու քննարկելը:
Հանրակրթության վարչության պետ Ա. Բաղդասարյանը ողջունել է ներկաներին և նրանց հուզող հարցերին և բարձրաձայնած խնդիրներին համատեղ լուծում առաջարկելու պատրաստակամություն հայտնել:
Աշակերտները հարցեր են ուղղել կրթության, կրթական համակարգի, մասնագիտական կողմնորոշման, աշակերտական խորհուրդների գործունեության զարգացման վերաբերյալ:
Հանրակրթության վարչության աշխատակիցները տեղեկացրել են, որ օրերս «Ապահով դպրոց» ծրագրի մասնակցության մրցույթ կհայտարարվի, որի ֆինանսավորումն իրականացվում է պետական բյուջեով: Դպրոցական անձնակազմին կոչ են արել ակտիվ լինել և մասնակցել՝ այդ կերպ ևս նպաստելով դպրոցների առաջընթացին:
Աշակերտներին հուզող առանցքային հարցն աշակերտական խորհուրդների դերի բարձրացումն էր, մասնավորապես՝ այլ համայնքների ԱԽ-ների հետ համագործակցության զարգացումը, փորձի փոխանակումը, տնօրենների ընտրության նոր համակարգում, կառավարման և մանկավարժական խորհուրդներում ԱԽ-ների լիազորությունների ընդլայնումը, ֆինանսական աջակցությունը:
Ի պատասխան՝ Ա. Բաղդասարյանն ընդգծել է, որ աշակերտական խորհուրդների կանոնադրությունը չի սահմանափակում միջդպրոցական համագործակցությունները, որոնք կարող են ընդլայնվել նաև առարկայական օլիմպիադաների շրջանակում: «Եղե՛ք ակտիվ և մեզ էլ ակտիվացրե՛ք»,- կոչ է արել Հանրակրթության վարչության պետը՝ հորդորելով արդյունավետ աշխատել նաև ԿԳՄՍ նախարարին կից գործող աշակերտական խորհրդի՝ իրենց մարզի ներկայացուցիչների հետ, որոնք, ինչպես նախարարի պաշտոնակատար Վ. Դումանյանն է բնորոշել, մարզի դեսպաններն են:
Տեղեկացնենք, որ «Հանրային քաղաքականության ինստիտուտ» (ՀՔԻ) հասարակական կազմակերպությունն ԱՄՆ Պետական դեպարտամենտի աջակցությամբ իրականացնում է «Աշակերտական խորհուրդների հիմնում՝ հանուն քաղաքացիական մասնակցության» ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն է՝ նպաստել անկախ և հաշվետու աշակերտական խորհուրդների ձևավորմանն ու աշակերտների շրջանում քաղաքացիական արժեքների ու մասնակցային մշակույթի ամրապնդմանը: Ծրագիրն իրականացվում է Տավուշի մարզի 6 գյուղական բնակավայրերի (Ներքին Ծաղկավան, Սևքար, Այգեհովիտ, Չինչին, Նորաշեն, Մովսես) դպրոցներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան