Այսօր ԿԳՄՍ նախարարությունում տեղի է ունեցել հանդիպում «Հանրային քաղաքականության ինստիտուտ» ՀԿ-ի և վերջինիս կողմից ՀՀ Տավուշի մարզի 6 գյուղական համայնքներում իրականացված «Աշակերտական խորհուրդների հիմնում՝ հանուն քաղաքացիական մասնակցության» ծրագրի մասնակիցների հետ: Հանդիպմանը ներկա էր ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը և վարչության աշխատակիցները:
Հանդիպման նպատակն էր Տավուշի մարզի 6 համայնքների աշակերտական խորհուրդների ակտիվ ներկայացուցիչների՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության գործունեությանը ծանոթանալը, ԱԽ-ների գործունեության և ընդհանրապես հանրակրթության վերաբերյալ հարցեր բարձրաձայնելն ու քննարկելը:
Հանրակրթության վարչության պետ Ա. Բաղդասարյանը ողջունել է ներկաներին և նրանց հուզող հարցերին և բարձրաձայնած խնդիրներին համատեղ լուծում առաջարկելու պատրաստակամություն հայտնել:
Աշակերտները հարցեր են ուղղել կրթության, կրթական համակարգի, մասնագիտական կողմնորոշման, աշակերտական խորհուրդների գործունեության զարգացման վերաբերյալ:
Հանրակրթության վարչության աշխատակիցները տեղեկացրել են, որ օրերս «Ապահով դպրոց» ծրագրի մասնակցության մրցույթ կհայտարարվի, որի ֆինանսավորումն իրականացվում է պետական բյուջեով: Դպրոցական անձնակազմին կոչ են արել ակտիվ լինել և մասնակցել՝ այդ կերպ ևս նպաստելով դպրոցների առաջընթացին:
Աշակերտներին հուզող առանցքային հարցն աշակերտական խորհուրդների դերի բարձրացումն էր, մասնավորապես՝ այլ համայնքների ԱԽ-ների հետ համագործակցության զարգացումը, փորձի փոխանակումը, տնօրենների ընտրության նոր համակարգում, կառավարման և մանկավարժական խորհուրդներում ԱԽ-ների լիազորությունների ընդլայնումը, ֆինանսական աջակցությունը:
Ի պատասխան՝ Ա. Բաղդասարյանն ընդգծել է, որ աշակերտական խորհուրդների կանոնադրությունը չի սահմանափակում միջդպրոցական համագործակցությունները, որոնք կարող են ընդլայնվել նաև առարկայական օլիմպիադաների շրջանակում: «Եղե՛ք ակտիվ և մեզ էլ ակտիվացրե՛ք»,- կոչ է արել Հանրակրթության վարչության պետը՝ հորդորելով արդյունավետ աշխատել նաև ԿԳՄՍ նախարարին կից գործող աշակերտական խորհրդի՝ իրենց մարզի ներկայացուցիչների հետ, որոնք, ինչպես նախարարի պաշտոնակատար Վ. Դումանյանն է բնորոշել, մարզի դեսպաններն են:
Տեղեկացնենք, որ «Հանրային քաղաքականության ինստիտուտ» (ՀՔԻ) հասարակական կազմակերպությունն ԱՄՆ Պետական դեպարտամենտի աջակցությամբ իրականացնում է «Աշակերտական խորհուրդների հիմնում՝ հանուն քաղաքացիական մասնակցության» ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն է՝ նպաստել անկախ և հաշվետու աշակերտական խորհուրդների ձևավորմանն ու աշակերտների շրջանում քաղաքացիական արժեքների ու մասնակցային մշակույթի ամրապնդմանը: Ծրագիրն իրականացվում է Տավուշի մարզի 6 գյուղական բնակավայրերի (Ներքին Ծաղկավան, Սևքար, Այգեհովիտ, Չինչին, Նորաշեն, Մովսես) դպրոցներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ