Այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի 15-րդ հաշվետու ընտրական համաժողովը, որի ընթացքում կայացել է նաև կառույցի նախագահի ընտրությունը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի նախաձեռնությամբ՝ ընտրությունների անաչառությունն ապահովելու համար դրանց հետևել են Բռնցքամարտի միջազգային ֆեդերացիայի ներկայացուցիչներ: Նրանցից Յուրի Զայցևը, համաժողովի մասնակիցներին փոխանցելով Բռնցքամարտի միջազգային ֆեդերացիայի նախագահ Ումար Կրեմլյովի ողջույնները, ընդգծել է այս ընտրության կարևորությունը. «Միջազգային ֆեդերացիայի համար շատ կարևոր է, որ Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիան ունենա մշտական նախագահ: Երբ մեր անդամը չունի նախագահ, նշանակում է՝ տվյալ երկրից չկա ներկայացուցիչ, որի հետ կարող ենք բռնցքամարտի զարգացման շուրջ լիարժեք երկխոսություն ծավալել»:
Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահի ընտրությունն անցկացվել է Իսրայել Հակոբկոխյանի և Հովհաննես Հովսեփյանի միջև. քվեների 67-10 հարաբերակցությամբ ֆեդերացիայի նախագահ է ընտրվել Հովհաննես Հովսեփյանը: 15 քվեաթերթիկ ճանաչվել է անվավեր:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհակալություն է հայտնել ֆեդերացիայի նախկին ղեկավարությանը և ողջունել ընտրության կայացման փաստը. «Շնորհակալ եմ ֆեդերացիայի նախկին նախագահ Արթուր Գևորգյանին և ղեկավարությանը՝ հայկական բռնցքամարտի զարգացմանն ուղղված անուրանալի աշխատանքի համար: Նրանց ղեկավարության տարիներին մենք ունեցել ենք հրաշալի հաղթանակներ: Շնորհակալ եմ և մաղթում եմ անձնական հաջողություններ: Ինչ վերաբերում է ընտրությանը՝ վերջին շրջանում հայկական բռնցքամարտի պառակտված վիճակն անընդունելի էր: Հայկական բռնցքամարտին պատիվ չի բերում միջազգային մրցաշարերին երկու թիմով մասնակցելը: Մենք պետք է ջանք ու եռանդ չխնայենք՝ երբեմնի ավանդույթները վերականգնելու և բարձր արդյունքներ գրանցելու համար: Հույս ունեմ՝ նորընտիր նախագահը կկարողանա լուծել առկա խնդիրները, իսկ պետությունը կլինի ֆեդերացիայի կողքին»:
Բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նորընտիր նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը շնորհակալություն է հայտնել վստահության համար և նշել, որ սա միասնականության ընտրություն էր. «Բոլորս լինելու ենք մեկ բռունցքի նման միասնական և ջանք չենք խնայելու հայկական բռնցքամարտը զարգացնելու համար»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: