Դեռևս 2019 թ.-ին Կապանը ճանաչվել է Հայաստանի Երիտասարդական մայրաքաղաք, սակայն համավարակով պայմանավորված՝ միջոցառումների ծրագիրը հետաձգվել է:
Միջոցառումների պաշտոնական բացումը նախատեսվում է ս.թ. մայիսի 1-ին: Թեմայի շրջանակում այսօր «Արմենպրես» գործակալության սրահում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս, որի բանախոսներն էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, նախարարության Երիտասարդական քաղաքականության լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը, ծրագրի շրջանակում նախարարության հետ համագործակցող «Ֆիչըր» կազմակերպության ներկայացուցիչ Նարեկ Սարգսյանը:
Ի՞նչ է Երիտասարդական մայրաքաղաքը
ՀՀ Երիտասարդական մայրաքաղաք հասկացությունը կարգավիճակ է, որը համապատասխան մրցույթի արդյունքում մեկ տարի ժամկետով շնորհվում է համայնքի կարգավիճակ ունեցող կամ համայնքի կազմի մեջ մտած քաղաքին:
Ստանալով տվյալ տարվա Երիտասարդական մայրաքաղաք կարգավիճակը, ըստ բանախոսների, քաղաքային համայնքը հնարավորություն է ստանում աշխուժացնել համայնքային կյանքը, նպաստել երիտասարդների ներգրավմանը տվյալ համայնքի առաջընթացին, զարգացնել միջմարզային համագործակցությունը, ձեռք բերել նոր հմտություններ, բարձրաձայնել համայնքային նշանակության խնդիրների մասին և փնտրել համարժեք լուծումներ և այլն:
Ի՞նչ միջոցառումներ են նախատեսվում
Ինչպես տեղեկացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջ տարվա ընթացքում միջոցառումներ են նախատեսվում թե՛ Կապան քաղաքում, թե՛ Կապան խոշորացված համայնքում: Միջոցառումներն իրականացվելու են ԿԳՄՍ նախարարության, Կապանի քաղաքապետարանի և մի շարք կազմակերպությունների սերտ համագործակցությամբ: Փոխնախարարը միջոցառումների շարքում առանձնակի շեշտել է ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի նիստը, որն այս տարի անցկացվելու է Հայաստանում, և «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» միջոցառման եզրափակիչ փուլը, որը սովորաբար համընկնում է նույն ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի նիստի հետ: Նախատեսվում է միջոցառումներն անցկացնել սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին:
«Ակնկալում ենք, որ միջոցառումները կիրականացվեն առկա ռեժիմով. խրախուսում ենք մեր ԱՊՀ գործընկերների ժամանումը Հայաստան»,- ասել է Ա. Մարտիրոսյանը:
Գոհար Մամիկոնյանը ներկայացրել է բացման արարողության միջոցառումները՝ հավելելով, որ մինչև դեկտեմբեր նախատեսված են համայնքային, մարզային, համապետական նշանակության միջոցառումներ. «Ծրագրվում է այց Բաղաբուրջ հուշահամալիր, որտեղ ծաղիկներ կդրվեն Արցախյան պատերազմի զոհերի շիրիմներին: Միջոցառումներ են նախատեսված Կապանի մշակույթի կենտրոնում` մասնավորապես հուշագրի ստորագրում ԿԳՄՍ նախարարության և Կապանի համայնքապետարանի միջև, նկարչական ցուցահանդես: Նախատեսված է նաև համերգ` Թաթուլ Ալթունյանի անվան երգի և պարի անսամբլի, Կապանի մշակույթի տան երաժիշտների մասնակցությամբ»:
Նա նշել է նաև, որ գործընկերների հետ քննարկվում է Երիտասարդական մայրաքաղաքի միջոցառումների շրջանակում Կապանում կազմակերպել համաժողով:
«Ֆիչըր» ընկերության ներկայացուցիչ Նարեկ Սարգսյանը, լրացնելով գործընկերներին, տեղեկացրել է, որ տարաբնույթ միջոցառումների շարքում լինելու են սպորտլանդիա, ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթ, երիտասարդների վերապատրաստման դասընթացներ, ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրեր: Նա երիտասարդներին կոչ է արել ակտիվ լինել և ցուցաբերել բարձր մասնակցություն:
Միջոցառումները կանցկացվեն՝ առավելագույնս պահպանելով հակահամաճարակային բոլոր կանոնները:
Առաջիկա անելիքները
Ըստ Երիտասարդական քաղաքականության լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանի՝ 2022 թ. «Երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի հայտերի ընդունման փուլն արդեն ավարտվել է: Հայտ են ներկայացրել Արմավիր, Հրազդան, Եղեգնաձոր, Ալավերդի քաղաքները: Հայտերը դիտարկվելու են կազմկոմիտեի և փորձագիտական հանձնաժողովի կողմից: Ներկայացուցիչները համապատասխան ձևանմուշներով հունիս-հուլիս ամիսներին շրջայց են կատարելու նշված քաղաքներում՝ դիտարկելու, ինչից հետո հանձնաժողովների գնահատման և sms հաղորդագրությունների հիման վրա կընտրվի 2022 թ. Երիտասարդական մայրաքաղաքը:
Ամփոփելով ասուլիսը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ ավարտին է մոտենում Երիտասարդական քաղաքականության ռազմավարության նախագծի մշակման փուլը, և նախագիծը շուտով կտեղադրվի e-draft հարթակում: Փոխնախարարը հանրությանը կոչ է արել ակտիվորեն մասնակցել նախագծի հանրային քննարկմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան