Դեռևս 2019 թ.-ին Կապանը ճանաչվել է Հայաստանի Երիտասարդական մայրաքաղաք, սակայն համավարակով պայմանավորված՝ միջոցառումների ծրագիրը հետաձգվել է:
Միջոցառումների պաշտոնական բացումը նախատեսվում է ս.թ. մայիսի 1-ին: Թեմայի շրջանակում այսօր «Արմենպրես» գործակալության սրահում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս, որի բանախոսներն էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, նախարարության Երիտասարդական քաղաքականության լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը, ծրագրի շրջանակում նախարարության հետ համագործակցող «Ֆիչըր» կազմակերպության ներկայացուցիչ Նարեկ Սարգսյանը:
Ի՞նչ է Երիտասարդական մայրաքաղաքը
ՀՀ Երիտասարդական մայրաքաղաք հասկացությունը կարգավիճակ է, որը համապատասխան մրցույթի արդյունքում մեկ տարի ժամկետով շնորհվում է համայնքի կարգավիճակ ունեցող կամ համայնքի կազմի մեջ մտած քաղաքին:
Ստանալով տվյալ տարվա Երիտասարդական մայրաքաղաք կարգավիճակը, ըստ բանախոսների, քաղաքային համայնքը հնարավորություն է ստանում աշխուժացնել համայնքային կյանքը, նպաստել երիտասարդների ներգրավմանը տվյալ համայնքի առաջընթացին, զարգացնել միջմարզային համագործակցությունը, ձեռք բերել նոր հմտություններ, բարձրաձայնել համայնքային նշանակության խնդիրների մասին և փնտրել համարժեք լուծումներ և այլն:
Ի՞նչ միջոցառումներ են նախատեսվում
Ինչպես տեղեկացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջ տարվա ընթացքում միջոցառումներ են նախատեսվում թե՛ Կապան քաղաքում, թե՛ Կապան խոշորացված համայնքում: Միջոցառումներն իրականացվելու են ԿԳՄՍ նախարարության, Կապանի քաղաքապետարանի և մի շարք կազմակերպությունների սերտ համագործակցությամբ: Փոխնախարարը միջոցառումների շարքում առանձնակի շեշտել է ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի նիստը, որն այս տարի անցկացվելու է Հայաստանում, և «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» միջոցառման եզրափակիչ փուլը, որը սովորաբար համընկնում է նույն ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի նիստի հետ: Նախատեսվում է միջոցառումներն անցկացնել սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին:
«Ակնկալում ենք, որ միջոցառումները կիրականացվեն առկա ռեժիմով. խրախուսում ենք մեր ԱՊՀ գործընկերների ժամանումը Հայաստան»,- ասել է Ա. Մարտիրոսյանը:
Գոհար Մամիկոնյանը ներկայացրել է բացման արարողության միջոցառումները՝ հավելելով, որ մինչև դեկտեմբեր նախատեսված են համայնքային, մարզային, համապետական նշանակության միջոցառումներ. «Ծրագրվում է այց Բաղաբուրջ հուշահամալիր, որտեղ ծաղիկներ կդրվեն Արցախյան պատերազմի զոհերի շիրիմներին: Միջոցառումներ են նախատեսված Կապանի մշակույթի կենտրոնում` մասնավորապես հուշագրի ստորագրում ԿԳՄՍ նախարարության և Կապանի համայնքապետարանի միջև, նկարչական ցուցահանդես: Նախատեսված է նաև համերգ` Թաթուլ Ալթունյանի անվան երգի և պարի անսամբլի, Կապանի մշակույթի տան երաժիշտների մասնակցությամբ»:
Նա նշել է նաև, որ գործընկերների հետ քննարկվում է Երիտասարդական մայրաքաղաքի միջոցառումների շրջանակում Կապանում կազմակերպել համաժողով:
«Ֆիչըր» ընկերության ներկայացուցիչ Նարեկ Սարգսյանը, լրացնելով գործընկերներին, տեղեկացրել է, որ տարաբնույթ միջոցառումների շարքում լինելու են սպորտլանդիա, ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթ, երիտասարդների վերապատրաստման դասընթացներ, ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրեր: Նա երիտասարդներին կոչ է արել ակտիվ լինել և ցուցաբերել բարձր մասնակցություն:
Միջոցառումները կանցկացվեն՝ առավելագույնս պահպանելով հակահամաճարակային բոլոր կանոնները:
Առաջիկա անելիքները
Ըստ Երիտասարդական քաղաքականության լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանի՝ 2022 թ. «Երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի հայտերի ընդունման փուլն արդեն ավարտվել է: Հայտ են ներկայացրել Արմավիր, Հրազդան, Եղեգնաձոր, Ալավերդի քաղաքները: Հայտերը դիտարկվելու են կազմկոմիտեի և փորձագիտական հանձնաժողովի կողմից: Ներկայացուցիչները համապատասխան ձևանմուշներով հունիս-հուլիս ամիսներին շրջայց են կատարելու նշված քաղաքներում՝ դիտարկելու, ինչից հետո հանձնաժողովների գնահատման և sms հաղորդագրությունների հիման վրա կընտրվի 2022 թ. Երիտասարդական մայրաքաղաքը:
Ամփոփելով ասուլիսը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ ավարտին է մոտենում Երիտասարդական քաղաքականության ռազմավարության նախագծի մշակման փուլը, և նախագիծը շուտով կտեղադրվի e-draft հարթակում: Փոխնախարարը հանրությանը կոչ է արել ակտիվորեն մասնակցել նախագծի հանրային քննարկմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: