ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Պատերազմից հետո, ասես, պարտավորված ենք մեդալ նվաճել». մարմնամարզության հավաքականը վերադարձել է Եվրոպայի առաջնությունից

Ապրիլի 28, 2021
Սպորտային լուրեր

Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականը վերադարձել է Բազելից, որտեղ կայացած Եվրոպայի առաջնությունում Արթուր Դավթյանը դարձել է չեմպիոն (նժույգթափեր վարժություն): «Զվարթնոց» օդանավակայանում հավաքականին դիմավորել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, մարզաշխարհի ներկայացուցիչներ և մարզասերներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհավորել և շնորհակալություն է հայտնել Արթուր Դավթյանին՝ Հայոց ցեղասպանության 106-րդ տարելիցի օրը՝ ապրիլի 24-ին, Հայաստանի մարզական պատիվը բարձր պահելու և օրհներգը միջազգային հարթակում հնչեցնելու համար. «Յուրաքանչյուր այսպիսի հաղթանակ հայ ժողովրդին պարգևում է խանդավառություն, հպարտության հրաշալի պահեր և ոգեշնչում հազարավոր պատանիների: Կեցցե՛ս: Սպասելիքները հաղթական են նաև Օլիմպիական խաղերից»:

Արթուր Դավթյանը, մեկնաբանելով մրցելույթները, խոստովանել է, որ մեդալային սպասելիքներ ունեցել է առավելապես հենացատկ վարժությունից, որում, սակայն, զբաղեցրել է 6-րդ հորիզոնականը. «Անկեղծ ասած, չէի սպասում, որ չեմպիոն կդառնամ նժույգթափեր վարժությունում, իսկ հենացատկում սպասելիքներ կային. ինչևէ, մարմնամարզությունը շատ անկանխատեսելի մարզաձև է: Ուրախ եմ, որ ապրիլի 24-ին կանգնեցի պատվո հարթակի առաջին տեղում, բարձրացավ մեր դրոշը, և բոլորը ոտքի կանգնեցին»:

Ամռանը Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերում Արթուր Դավթյանը նախատեսում է կրկին հանդես գալ նժույգթափերում և հենացատկում: Մարմնամարզիկի խոսքով՝ այդպիսով մյուս վարժությունների վրա ուժ չի ծախսի, իսկ մեդալ նվաճելու հնարավորություններն ավելի մեծ կլինեն:

Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը նշել է, որ բոլորի մասնակցությունից գոհ է, քանի որ մարզիկները ջանք չեն խնայել. «Պատերազմից հետո, ասես, պարտավորված ենք զգում մեդալ նվաճել: Ես տղաներին ասել էի՝ պատերազմից հետո յուրաքանչյուրի կռիվն իր բնագավառում է: Անկեղծ եմ ասում՝ ինձ երբեք այսքան լավ չէի զգացել, ինչպես Բազելում: Եղել են մրցաշարեր, որոնցում ավելի շատ մեդալներ ենք նվաճել, բայց այս զգացողությունների հետ համեմատելի չեն: Գագիկ Խաչիկյանի և Արթուր Ավետիսյանի՝ նժույգթափեր և օղակներ վարժություններում չորրորդ տեղը ևս ինձ համար մեդալ են: Շատ շնորհակալ եմ տղաներին, որ մոռացան վնասվածքները, հետվիրահատական դժվարությունները և ջանք չխնայեցին: Ես հպարտ եմ, որ մեր մարմնամարզիկներն այդքան սիրում են իրենց հայրենիքը»:

Հիշեցնենք, որ Եվրոպայի մարմնամարզության առաջնությունում հանդես են եկել Արթուր Դավթյանը, Գագիկ Խաչիկյանը, Արթուր Ավետիսյանը, Վահագն Դավթյանը և Արմեն Պետրոսյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: