Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականը վերադարձել է Բազելից, որտեղ կայացած Եվրոպայի առաջնությունում Արթուր Դավթյանը դարձել է չեմպիոն (նժույգթափեր վարժություն): «Զվարթնոց» օդանավակայանում հավաքականին դիմավորել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, մարզաշխարհի ներկայացուցիչներ և մարզասերներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհավորել և շնորհակալություն է հայտնել Արթուր Դավթյանին՝ Հայոց ցեղասպանության 106-րդ տարելիցի օրը՝ ապրիլի 24-ին, Հայաստանի մարզական պատիվը բարձր պահելու և օրհներգը միջազգային հարթակում հնչեցնելու համար. «Յուրաքանչյուր այսպիսի հաղթանակ հայ ժողովրդին պարգևում է խանդավառություն, հպարտության հրաշալի պահեր և ոգեշնչում հազարավոր պատանիների: Կեցցե՛ս: Սպասելիքները հաղթական են նաև Օլիմպիական խաղերից»:
Արթուր Դավթյանը, մեկնաբանելով մրցելույթները, խոստովանել է, որ մեդալային սպասելիքներ ունեցել է առավելապես հենացատկ վարժությունից, որում, սակայն, զբաղեցրել է 6-րդ հորիզոնականը. «Անկեղծ ասած, չէի սպասում, որ չեմպիոն կդառնամ նժույգթափեր վարժությունում, իսկ հենացատկում սպասելիքներ կային. ինչևէ, մարմնամարզությունը շատ անկանխատեսելի մարզաձև է: Ուրախ եմ, որ ապրիլի 24-ին կանգնեցի պատվո հարթակի առաջին տեղում, բարձրացավ մեր դրոշը, և բոլորը ոտքի կանգնեցին»:
Ամռանը Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերում Արթուր Դավթյանը նախատեսում է կրկին հանդես գալ նժույգթափերում և հենացատկում: Մարմնամարզիկի խոսքով՝ այդպիսով մյուս վարժությունների վրա ուժ չի ծախսի, իսկ մեդալ նվաճելու հնարավորություններն ավելի մեծ կլինեն:
Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը նշել է, որ բոլորի մասնակցությունից գոհ է, քանի որ մարզիկները ջանք չեն խնայել. «Պատերազմից հետո, ասես, պարտավորված ենք զգում մեդալ նվաճել: Ես տղաներին ասել էի՝ պատերազմից հետո յուրաքանչյուրի կռիվն իր բնագավառում է: Անկեղծ եմ ասում՝ ինձ երբեք այսքան լավ չէի զգացել, ինչպես Բազելում: Եղել են մրցաշարեր, որոնցում ավելի շատ մեդալներ ենք նվաճել, բայց այս զգացողությունների հետ համեմատելի չեն: Գագիկ Խաչիկյանի և Արթուր Ավետիսյանի՝ նժույգթափեր և օղակներ վարժություններում չորրորդ տեղը ևս ինձ համար մեդալ են: Շատ շնորհակալ եմ տղաներին, որ մոռացան վնասվածքները, հետվիրահատական դժվարությունները և ջանք չխնայեցին: Ես հպարտ եմ, որ մեր մարմնամարզիկներն այդքան սիրում են իրենց հայրենիքը»:
Հիշեցնենք, որ Եվրոպայի մարմնամարզության առաջնությունում հանդես են եկել Արթուր Դավթյանը, Գագիկ Խաչիկյանը, Արթուր Ավետիսյանը, Վահագն Դավթյանը և Արմեն Պետրոսյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: