ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայալեզու հանրակրթական ծրագիրը ճանաչվել է լիարժեք գործող միջազգային ծրագիր

Սեպտեմբերի 7, 2016
Պաշտոնական

«Այբ» դպրոցում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս՝ նվիրված Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի շրջանակում ստեղծված «Արարատյան բակալավրիատ» հայալեզու կրթական ծրագրի միջազգային ճանաչմանը։ Ասուլիսին մասնակցել են ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ԿԳԱԾ-ի տնօրեն Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանը և «Այբ» դպրոցի տնօրեն Արամ Փախչանյանը: Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ ականատեսն ենք շատ կարևոր ծրագրի արդեն փորձնական կիրառման, որը ոչ պակաս գեղեցիկ անվանում ունի՝ «Արարատյան բակալավրիատ»:

«Երբ ասում ենք, որ մեր կրթական համակարգը պետք է համապատասխանեցնել միջազգային չափորոշիչներին, կարևոր է այն ոչ միայն ձևական իմաստով ճանաչելի դարձնել, այլև Հայաստանում իրականում ձևավորել կրթական արդյունք, որի բոլոր փուլերը հնարավոր լինի մատուցել մեր երկրում: Օրինակ, եթե ունենք լավ դպրոց, բայց չունենք լավ բուհ, ապա կրթական շղթան չի ամբողջանա: Ուստի, վերջին տարիներին հետևողականորեն ձևավորվում է մի կրթական համակարգ, որը ազգային է, բայց միաժամանակ հասկանալի աշխարհի համար: Այդ առումով կարևոր է, որ առաջին անգամ հայալեզու հանրակրթական ծրագիրը ճանաչվում է՝ որպես լիարժեք գործող միջազգային ծրագիր: Այսինքն, ՀՀ-ում ունենք այլընտրանքային ծրագիր, որ ունի բավականին բարձր միջազգային որակ»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ Հայաստանն անցումային փուլում՝ հանրակրթությունից դեպի բարձրագույն կրթություն, որդեգրել է ամերիկյան ձևաչափը, երբ ձևավորվել է թեստավորման կենտրոնը. վերջինիս միջոցով անցում է կատարվում ավագ դպրոցից բուհ: ««Արարատյան բակալավրիատ» ծրագրով ունենում ենք երկրորդ ճանապարհը՝ գերազանցության կենտրոն, որի չափանիշները բարձր որակակական պահանջների մեջ են, հետևաբար ՀՀ կրթական համակարգն աստիճանաբար պետք է անցնի դրան: Բոլոր ավագ դպրոցներին հնարավորություն է տրվելու՝ երկու ճանապարհից ընտրել մեկը, ուղղակի երկրորդն ապահովելու է նաև միջազգային արդյունք: Պետք է փորձել ծրագիրն իջեցնել հնարավորինս լայն հատված, օրինակ՝ գերազանցության դասարաններ, թեկնածու դպրոցներ, այսինքն՝ շարժում սկսել, որ յուրաքանչյուր դպրոց հասկանա, որ այս ճանապարհն իր համար է, և որ այն ունի այլընտրանք, եթե կարողանա վերակազմակերպել իր աշխատանքը: Կարևոր է, որ չէլիտարացվի համակարգը: Այս ամենին պատրաստվելու համար մեկ ամսվա ընթացքում կկազմենք ծրագիր, որ դպրոցները կարողանան մասնակցել այդ իրավունքի մրցույթին»,-նշել է նախարարը՝ տեղեկացնելով, որ ծրագրի իրականացմանն ուղղվել են նաև պետբյուջեի միջոցներ, հատկապես մեթոդաբանական, գաղափարական հենքի ձևավորման ժամանակ: «Եթե կարողանանք ծրագիրն այնպես ինտեգրել մեր կրթական համակարգին, որ հետո ունենանք բակալավրական և մագիստրոսական ծրագրով շարունակություն, ապա Հայաստանում կստանանք կրթական կլաստեր՝ իր սկզբնական կրթությունից մինչ վերջին փուլ: Հայատառ ծրագրի ճանաչումը կարևոր ձեռքբերում է, ուղղակի պետք է փորձել այդ ճանապարհին ապահովագրվել կրթության որակի կորուստներից: Հույս ունենք, որ մոտակա երկու տարիներին կտարածենք այս փորձը ՀՀ բոլոր մարզերում», - նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ պետք է ուշադրություն դարձնել նաև փոքր դպրոցներում որակի պահպանման և ձևաչափի, մեթոդոլոգիական լուծումներ տալու խնդրին:

ԿԳԱԾ-ի տնօրեն Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանն իր հերթին տեղեկացրել է, որ ամփոփվել է «Արարատյան բակալավրիատի» միջազգային ճանաչման գործընթացը: «Օրեր առաջ Մեծ Բրիտանիայի ճանաչման և համեմատության ազգային գործակալության կողմից /UK NARIC/ ծրագիրը ճանաչվել է՝ որպես միջազգային գերազանցության հարթակ: Ծրագիրը լիովին համապատասխանում է բրիտանական A և ամերիկյան Advanced Placement մակարդակներին: Այսինքն՝ այսուհետ հայ երեխաները հայերենով կարող են հանձնել քննություններ և դրանց հիման վրա ընդունվել աշխարհի լավագույն համալսարաններ կամ իրենց արդունքները կրեդիտավորել այդ բուհերում»,-նշել է նա՝ ընդգծելով, որ Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի հիմնական նպատակն է՝ լավագույն կրթությունը հասանելի դարձնել բոլոր հայ երեխաներին, և այդ կրթական պլատֆորմը համապատասխանեցնել միջազգային չափանիշներին և այն տարածել ողջ հանրակրթական համակարգում: «Ծրագրի շրջանակում պատրաստվել և վերապատրաստվել են համապատասխան ուսուցիչներ, մասնագիտական կազմ, որ պատրաստ է աշնանից ձեռնամուխ լինել վերոնշյալ գործընթացի իրականացմանը: Ծրագիրն ապագայում դառնալու է մագիստրատուրայի ծրագիր ՀՀ 2 համալսարաններում: Ծրագրի մյուս գործոնը միջազգային քննություններն են. այս գարնանն առաջին անգամ «Այբ» դպրոցում անցկացվել են Քեմբրիջի համալսարանի խորացված մակարդակներին համազոր միջազգային քննություններ: Այդ արդյունքներով արդեն մեր շրջանավարտները սովորում են աշխարհի լավագույն բուհերում: Առհասարակ, քննությունների արդյունքները շատ տպավորիչ են, այդ թվում՝ Քեմբրիջի մասնագետների համար»,-նշել է նա:

Ասուլիսից հետո բանախոսներն առաջին անգամ հայերենով անցկացված, բայց միջազգայնորեն ճանաչելի «Արարատյան բակալավրիատի» առաջին քննությունների հավաստագրեր են հանձնել են դրանք հաջողությամբ հաղթահարած աշակերտներին: Այդ հավաստագրերը հնարավորություն կընձեռեն աշակերտներին՝ առանց լրացուցիչ քննությունների ընդունվել աշխարհի մի շարք բարձրակարգ համալսարաններ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան