ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 պետական քոլեջը տոնում է իր 55-ամյակը

Դեկտեմբերի 6, 2016
Պաշտոնական

Երևանի Հ. Թումանյանի անվան  պետական տիկնիկային  թատրոնի դահլիճում տեղի է ունեցել Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 պետական քոլեջի 55-ամյակին նվիրված տոնական միջոցառում, որին մասնակցել են կրթության ոլորտի պատասխանատուներ, նախնական և միջին մասնագիտական ուսհաստատությունների տնօրեններ, քոլեջի տարբեր տարիների շրջանավարտներ: Միջոցառմանը ներկա է գտնվել և մասնակիցներ ողջունել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը: Շնորհավորելով քոլեջի կոլեկտիվին և ուսանողներին` ուսհաստատության 55-ամյակի կապակցությամբ, նախարարը, մասնավորապես, նշել է. «Երբ նշվում է հաստատության հոբելյանական տարեդարձը, ակամայից փորձ է արվում արժևորել իրականացված աշխատանքները: Ժամանակին, երբ ձևավորում էինք տարածաշրջանային քոլեջների քաղաքականությունը և ռազմավարությունը, այդ քոլեջների ձևավորման հիմքում փորձեցինք ներդնել պատասխանատվության մեծ ծավալ ոչ միայն կոնկրետ հաստատության ուղղությամբ, այլ նաև երկրում մասնագիտական կրթությունն առաջ տանելու, այն աշխատաշուկայի պահանջներին մոտեցնելու առումով: Այդ իմաստով այսօր մենք ունենք մի քանի շատ բարձրորակ միջին մասնագիտական հաստատություններ, որոնց հաջողվել է մեր երկրի համար բարդ իրավիճակում, երբ դեռևս ամբողջությամբ ձևավորված չէ աշխատաշուկայի պահանջարկը, երբ առկա են մասնագիտությունների հստակեցման հարցեր,  ոչ միայն իրենց տեղը գտնել, այլ վերաբերմունքի փոփոխություն մտցնել հասարակության մեջ՝ մեր երկրի առաջընթացի համար շատ կարևոր այս կրթական ուղղության նկատմամբ: Այն, որ Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 պետական քոլեջը կայացած ուսհաստատություն է արդեն տարիներ շարունակ, այն, որ ուսուցանվող մասնագիտությունները սերտորեն կապված են աշխատաշուկայի հետ, և քոլեջի շրջանավարտներն իսկապես պահանջված են, փաստ է: Սակայն շատ կարևոր է նաև, որ քոլեջների միջև ձևավորված է բարեկամական, իրար աջակցելու մթնոլորտ: Սրանք արժեքներ են, որոնք մեզ թույլ են տալիս հավատալ, որ այս կրթական ուղղությունը Հայաստանում ձևավորվել է, կայացել և ունի ապագա: Հատուկ շնորհակալություն նաև քոլեջի տնօրեն Պարույր Սանթրոսյանին, ով ոչ միայն կարողացել է վաստակել կոլեկտիվի սերն ու հարգանքը, այլ նաև իր շուրջը համախմբել կարող ուժեր, ձևավորել հետաքրքիր սերնդափոխության համակարգ: Այս փաստը ցույց է տալիս, որ երբ ղեկավարը ցանկանում է, իսկ  կոլեկտիվն ունի մոտիվացիա և գիտակցում է` ինչ է ուզում անել, ապա իրականացված աշխատանքները հաջողություն են ունենում»:
Նշենք, որ կրթության, դաստիարակության ոլորտում ներդրած մեծ ավանդի համար և Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 պետական քոլեջի հիմնադրման 55-ամյակի կապակցությամբ քոլեջի տնօրեն Պարույր Սանթրոսյանը պարգևատրվել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության բարձրագույն պարգևով` «Ոսկե հուշամեդալով»: Քոլեջի դասախոսներ Ժասմենա Հարությունյանը, Արտաշես Շահվերդյանը, Ալվարդ Մանուկյանը և Մարիամ Չալիկյան պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով, իսկ Կարինե Անտոնյանը, Եվա Մարգարյանը, Տաթևիկ Խաչատրյանը և Հերմինե Ծատուրյանը` նախարարության շնորհակալագրերով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: