«Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» մանկական ֆիլհարմոնիան «Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» ծրագրի շրջանակում Սյունիքում և Արցախում անցկացրել է «Երգով ու սիրով» խորագիրը կրող համերգային ծրագրի նախապատրաստական աշխատանքները։
Ծրագրում ընդգրկված են Սիսիանի, Գորիսի, Կապանի, Քաջարանի, Մեղրիի, Ագարակի, Խնձորեսկի, Շինուհայրի, Ստեփանակերտի, Մարտունու և Հադրութի գործող երգչախմբերի երեխաները:
«Երգով ու սիրով» ծրագրի առաջին փուլում Սյունիքի համայնքների և Արցախի տաղանդավոր պատանիների հետ անցկացվել են նախապատրաստական աշխատանքներ և երգչախմբերի համատեղ փորձեր: Ապրիլի 9-ին Գորիսում Տիգրան Հեքեքյանը մի հարկի ներքո էր հավաքել Գորիսի Սաթյանի անվան թիվ 1 դպրոցի, Շառլ Ազնավուրի անվան դպրոցի, Սիսիանի, Խնձորեսկի, Շինուհայրի երգչախմբերի և Տաթևի «Զանգեր» խմբի երեխաներին: Ապրիլի 10-ին փորձեր են արվել Կապանի թիվ 1, 2, 3 երաժշտական և արվեստի դպրոցների, Քաջարանի, Մեղրիի «Արևիք» արվեստի դպրոցների մանկական երգչախմբերի հետ։
Վարպետության դասերի ընթացքում մաեստրոն երեխաների հետ զրուցել է երգեցողության հնարքների և հմտությունների, ինչպես նաև հայրենիքի, ընկերության մասին․ «Համատեղ փորձերի ընթացքում երեխաների հետ զրույցները հրաշալի հնարավորություն էին միմյանց ճանաչելու և ընկերանալու, ինչը, թերևս, սպասվող փառատոնի բուն նպատակն ու իմաստն է»:
Ապրիլի 11-ին փառատոնի երգերը միասին փորձելու համար Ստեփանակերտում մաեստրո Հեքեքյանին սպասում էին տեղի Մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնին կից մանկական երգչախումբը, Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական քոլեջի «Ծիածան», Կոմիտասի անվան երաժշտական դպրոցի մանկական երգչախմբերը, Հադրութի երգչախմբի սաները։
Տիգրան Հեքեքյանի ներկայացմամբ՝ արցախցի երեխաները երգում էին սիրով, նվիրումով, սրտանց ու հաճույքով։ «Հումորով լի, անմիջական պահվածքից գոտեպնդված՝ երեխաները եռանդով, պատրաստակամ ու ջանասիրաբար էին արձագանքում իմ ամեն խոսքին, կլանում երգեցողության նրբությունների մասին խորհուրդները, իսկ հայրենիքի, հայի, միասնության և մեր ապագայի մասին զրույցները լսում էին իմաստուն, արժանապատիվ ու խելոք աչուկներով: Արցախի մանուկների երգը լեցուն էր սիրով և ուժով»,- փաստել է Տիգրան Հեքեքյանը և հավելել, որ Սյունիք և Արցախ կատարած այցերի վերջին կետն Արցախ աշխարհի Մարտունի քաղաքն էր։
Նշենք, որ «Երգով ու սիրով» խորագրով ծրագրի երկրորդ փուլում մայիսի 28-ին Կապանում տեղի կունենա «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի և մարզի երգչախմբերի համատեղ համերգը։ Արցախի համերգը հունիսի 1-ին կկայանա Ստեփանակերտում: «Հնարավորության դեպքում Արցախից մեկ հավաքական երգչախումբ՝ 30-40 երեխա, ներկա կգտնվի Կապանում կայանալիք համերգին: Դա կնպաստի միջմարզային կապերի ամրապնդմանն ու երեխաների միջև բարեկամական հարաբերությունների ձևավորմանը: Փառատոնին ակնկալվում է Սյունիքի մարզից 100 երեխայի մասնակցություն, իսկ Արցախից՝ 150»,- ասել է «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի գեղարվեստական ղեկավար Տիգրան Հեքեքյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ