ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն». Սյունիքում և Արցախում կիրականացվի «Երգով ու սիրով» խորագիրը կրող համերգային ծրագիրը

Ապրիլի 20, 2021
Մշակութային լուրեր

«Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» մանկական ֆիլհարմոնիան «Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» ծրագրի շրջանակում Սյունիքում և Արցախում անցկացրել է «Երգով ու սիրով» խորագիրը կրող համերգային ծրագրի նախապատրաստական աշխատանքները։

Ծրագրում ընդգրկված են Սիսիանի, Գորիսի, Կապանի, Քաջարանի, Մեղրիի, Ագարակի, Խնձորեսկի, Շինուհայրի, Ստեփանակերտի, Մարտունու և Հադրութի գործող երգչախմբերի երեխաները:

«Երգով ու սիրով» ծրագրի առաջին փուլում Սյունիքի համայնքների և Արցախի տաղանդավոր պատանիների հետ անցկացվել են նախապատրաստական աշխատանքներ և երգչախմբերի համատեղ փորձեր: Ապրիլի 9-ին Գորիսում Տիգրան Հեքեքյանը մի հարկի ներքո էր հավաքել Գորիսի Սաթյանի անվան թիվ 1 դպրոցի, Շառլ Ազնավուրի անվան դպրոցի, Սիսիանի, Խնձորեսկի, Շինուհայրի երգչախմբերի և Տաթևի «Զանգեր» խմբի երեխաներին: Ապրիլի 10-ին փորձեր են արվել Կապանի թիվ 1, 2, 3 երաժշտական և արվեստի դպրոցների, Քաջարանի, Մեղրիի «Արևիք» արվեստի դպրոցների մանկական երգչախմբերի հետ։

Վարպետության դասերի ընթացքում մաեստրոն երեխաների հետ զրուցել է երգեցողության հնարքների և հմտությունների, ինչպես նաև հայրենիքի, ընկերության մասին․ «Համատեղ փորձերի ընթացքում երեխաների հետ զրույցները հրաշալի հնարավորություն էին միմյանց ճանաչելու և ընկերանալու, ինչը, թերևս, սպասվող փառատոնի բուն նպատակն ու իմաստն է»:

Ապրիլի 11-ին փառատոնի երգերը միասին փորձելու համար Ստեփանակերտում մաեստրո Հեքեքյանին սպասում էին տեղի Մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնին կից մանկական երգչախումբը, Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական քոլեջի «Ծիածան», Կոմիտասի անվան երաժշտական դպրոցի մանկական երգչախմբերը, Հադրութի երգչախմբի սաները։

Տիգրան Հեքեքյանի ներկայացմամբ՝ արցախցի երեխաները երգում էին սիրով, նվիրումով, սրտանց ու հաճույքով։ «Հումորով լի, անմիջական պահվածքից գոտեպնդված՝ երեխաները եռանդով, պատրաստակամ ու ջանասիրաբար էին արձագանքում իմ ամեն խոսքին, կլանում երգեցողության նրբությունների մասին խորհուրդները, իսկ հայրենիքի, հայի, միասնության և մեր ապագայի մասին զրույցները լսում էին իմաստուն, արժանապատիվ ու խելոք աչուկներով: Արցախի մանուկների երգը լեցուն էր սիրով և ուժով»,- փաստել է Տիգրան Հեքեքյանը և հավելել, որ Սյունիք և Արցախ կատարած այցերի վերջին կետն Արցախ աշխարհի Մարտունի քաղաքն էր։

Նշենք, որ «Երգով ու սիրով» խորագրով ծրագրի երկրորդ փուլում մայիսի 28-ին Կապանում տեղի կունենա «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի և մարզի երգչախմբերի համատեղ համերգը։ Արցախի համերգը հունիսի 1-ին կկայանա Ստեփանակերտում: «Հնարավորության դեպքում Արցախից մեկ հավաքական երգչախումբ՝ 30-40 երեխա, ներկա կգտնվի Կապանում կայանալիք համերգին: Դա կնպաստի միջմարզային կապերի ամրապնդմանն ու երեխաների միջև բարեկամական հարաբերությունների ձևավորմանը: Փառատոնին ակնկալվում է Սյունիքի մարզից 100 երեխայի մասնակցություն, իսկ Արցախից՝ 150»,- ասել է «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի գեղարվեստական ղեկավար Տիգրան Հեքեքյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան