«Էրազմուս» ուսանողական ցանցը միջազգային ուսանողական ամենամեծ կազմակերպություններից է, որի առաքելությունն է ներկայացնել և աջակցել միջազգային ուսանողներին՝ նրանց ընձեռելով այդ երկրի կրթամշակութային ճանաչման և ինքնազարգացման հնարավորություններ։ «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի կարգախոսն է՝ ուսանողներին օգնող ուսանողները։
Ներկայում «Էրազմուս» ուսանողական ցանցը միավորում է 42 երկրների 540 քաղաքներում գտնվող ներկայացուցչություններ, որոնց 2020 թվականի նոյեմբերին տեղի ունեցած համաժողովում որպես թեկնածու միացել է նաև երևանյան թիմը։ Հայաստանում Էրազմուս+ ազգային գրասենյակի աջակցությամբ ցանցն իրականացրել է մի շարք ուսանողական նախաձեռնություններ՝ հայաստանյան համագործակից բուհերի արտաքին կապերի բաժինների, ուսանողական կառույցների ու հասարակական կազմակերպությունների հետ:
Ցանցի գործունեության առաջնային շահառուները համարվում են Էրազմուս+ ծրագրով ժամանած միջազգային ուսանողները, ինչպես նաև մեկնող կամ վերադարձած հայ ուսանողները, որոնք հետաքրքրված են վերաինտեգրվել հայրենի երկրում՝ որպես միջազգային ուսանողների մենթոր:
Մինչ այս պահը «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի երևանյան թիմն իրականացրել է Էրազմուս+ ծրագրի վերաբերյալ արշավների շարք։ Տարբեր բուհերում կազմակերպվել են «Ինչպե՞ս կրթություն ստանալ արտերկրում» թեմայով քննարկումներ, որոնց ընթացքում ուսանողները տեղեկացել են ցանցի գործունեության և արտերկրում ուսումը շարունակելու առավելությունների մասին։ Այդ քննարկումների ընթացքում ուսանողները նաև հնարավորություն են ստացել լսել տարբեր երկրներում իրենց կրթությունը շարունակող հայ ուսանողներին, Հայաստանում սովորող արտասահմանցի ուսանողներին և ուղղել նրանց իրենց հուզող հարցերը:
Չնայած COVID-19 համավարակին՝ «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի երևանյան ներկայացուցչությունն իր գործունեության մի քանի ամիսների ընթացքում հասցրել է Հայաստանում հյուրընկալել միջազգային ուսանողներ և կամավորներ։
«Օդանավակայանում դիմավորելուց մինչև Հայաստանի տեսարժան վայրերը, մայրենի լեզուն և մշակույթը միասին բացահայտելը, այսինքն՝ արտերկրի ուսանողների այցը Հայաստան աննկարագրելի ու հեշտ դարձնել. ահա թե ինչ է նշանակում լինել ցանցի անդամ»,- «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի գործունեության մանրամասներն է ներկայացնում երևանյան ներկայացուցչության նախագահ, ՀՖՀՀ կարիերայի համակարգող և «Volunteam» ՀԿ-ի համահիմնադիր Նենսի Մկրտչյանը։
Նրա խոսքով՝ Էրազմուս+ ծրագրին դիմելիս օտարերկրյա ուսանողները մտածում են ճամփորդության, նոր մշակույթի բացահայտման և այլ նմանատիպ երևույթների մասին, սակայն ուսումնառության ընթացքում բախվում են մի շարք խոչընդոտների, ինչպես, օրինակ, տեղի լեզվի չիմացությունը, օտար լեզվով (անգլերեն) դասերի ոչ լայն ընտրություն: Նենսին վստահեցնում է՝ «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի երևանյան թիմը պատրաստ է արտահամալսարանական ու ճանաչողական բազմաթիվ միջոցառումներ կազմակերպել՝ արտերկրի ուսանողներին աջակցելու համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ