«Էրազմուս» ուսանողական ցանցը միջազգային ուսանողական ամենամեծ կազմակերպություններից է, որի առաքելությունն է ներկայացնել և աջակցել միջազգային ուսանողներին՝ նրանց ընձեռելով այդ երկրի կրթամշակութային ճանաչման և ինքնազարգացման հնարավորություններ։ «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի կարգախոսն է՝ ուսանողներին օգնող ուսանողները։
Ներկայում «Էրազմուս» ուսանողական ցանցը միավորում է 42 երկրների 540 քաղաքներում գտնվող ներկայացուցչություններ, որոնց 2020 թվականի նոյեմբերին տեղի ունեցած համաժողովում որպես թեկնածու միացել է նաև երևանյան թիմը։ Հայաստանում Էրազմուս+ ազգային գրասենյակի աջակցությամբ ցանցն իրականացրել է մի շարք ուսանողական նախաձեռնություններ՝ հայաստանյան համագործակից բուհերի արտաքին կապերի բաժինների, ուսանողական կառույցների ու հասարակական կազմակերպությունների հետ:
Ցանցի գործունեության առաջնային շահառուները համարվում են Էրազմուս+ ծրագրով ժամանած միջազգային ուսանողները, ինչպես նաև մեկնող կամ վերադարձած հայ ուսանողները, որոնք հետաքրքրված են վերաինտեգրվել հայրենի երկրում՝ որպես միջազգային ուսանողների մենթոր:
Մինչ այս պահը «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի երևանյան թիմն իրականացրել է Էրազմուս+ ծրագրի վերաբերյալ արշավների շարք։ Տարբեր բուհերում կազմակերպվել են «Ինչպե՞ս կրթություն ստանալ արտերկրում» թեմայով քննարկումներ, որոնց ընթացքում ուսանողները տեղեկացել են ցանցի գործունեության և արտերկրում ուսումը շարունակելու առավելությունների մասին։ Այդ քննարկումների ընթացքում ուսանողները նաև հնարավորություն են ստացել լսել տարբեր երկրներում իրենց կրթությունը շարունակող հայ ուսանողներին, Հայաստանում սովորող արտասահմանցի ուսանողներին և ուղղել նրանց իրենց հուզող հարցերը:
Չնայած COVID-19 համավարակին՝ «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի երևանյան ներկայացուցչությունն իր գործունեության մի քանի ամիսների ընթացքում հասցրել է Հայաստանում հյուրընկալել միջազգային ուսանողներ և կամավորներ։
«Օդանավակայանում դիմավորելուց մինչև Հայաստանի տեսարժան վայրերը, մայրենի լեզուն և մշակույթը միասին բացահայտելը, այսինքն՝ արտերկրի ուսանողների այցը Հայաստան աննկարագրելի ու հեշտ դարձնել. ահա թե ինչ է նշանակում լինել ցանցի անդամ»,- «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի գործունեության մանրամասներն է ներկայացնում երևանյան ներկայացուցչության նախագահ, ՀՖՀՀ կարիերայի համակարգող և «Volunteam» ՀԿ-ի համահիմնադիր Նենսի Մկրտչյանը։
Նրա խոսքով՝ Էրազմուս+ ծրագրին դիմելիս օտարերկրյա ուսանողները մտածում են ճամփորդության, նոր մշակույթի բացահայտման և այլ նմանատիպ երևույթների մասին, սակայն ուսումնառության ընթացքում բախվում են մի շարք խոչընդոտների, ինչպես, օրինակ, տեղի լեզվի չիմացությունը, օտար լեզվով (անգլերեն) դասերի ոչ լայն ընտրություն: Նենսին վստահեցնում է՝ «Էրազմուս» ուսանողական ցանցի երևանյան թիմը պատրաստ է արտահամալսարանական ու ճանաչողական բազմաթիվ միջոցառումներ կազմակերպել՝ արտերկրի ուսանողներին աջակցելու համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան