ԿԳՄՍ նախարարությունը, Հայաստանում Եվրամիության պատվիրակությունը և «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության» (EU4Youth) ծրագիրն ապրիլի 13-15-ը հրավիրել են «Երիտասարդները Հայաստանում. երիտասարդների զբաղվածության, ձեռներեցության և մասնակցության ամրապնդում» խորագրով երեք նստաշրջանից բաղկացած կլոր սեղան առցանց քննարկում: Հանդիպմանը մասնակցել են երիտասարդների հիմնախնդիրներով զբաղվող պետական մարմինների, ԵՄ պատվիրակության ու ԵՄ անդամ պետությունների, երիտասարդական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, երիտասարդական քաղաքականության փորձագետներ ու հետազոտողներ, EU4Youth ծրագրի դրամաշնորհառուներ և միջազգային զարգացման գործընկերներ:
Քննարկմանը բացման խոսքով հանդես է եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Փոխնախարարը կարևորել է կրթության, գիտության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտներում ԵՄ-ի հետ շարունակական երկխոսությունը, մասնավորապես՝ մարտի 1-ից ուժի մեջ մտած «Հայաստան-ԵՄ համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագրի» լույսի ներքո: Նա շնորհակալություն է հայտնել ԵՄ-ին՝ «Երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թվականների ռազմավարության» նախագծի մշակման աշխատանքներում շարունակական աջակցության համար, ինչպես նաև կարևորել «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության» (EU4Youth) ծրագրի շրջանակում երիտասարդների զբաղվածության, ձեռներեցության և հանրային կյանքին մասնակցության բարձրացմանն ուղղված նախագծերի իրականացումը: Արթուր Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ ռազմավարության նախագծի մշակման աշխատանքներն ընթացքի մեջ են, և նախարարությունն ակնկալում է ԵՄ աջակցությունը նաև ռազմավարության իրականացման շրջանակում, ինչպես նաև փորձագիտական աջակցություն «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի մասով, որը, ըստ փոխնախարարի, նախատեսվում է մշակել հաջորդ տարի:
Նախարարի տեղակալը երիտասարդության ոլորտում Հայաստան–Եվրամիություն հարաբերություններում կարևորել է երիտասարդության շարժունությանն ուղղված ծրագրերը, ինչպես նաև երիտասարդական քաղաքականության բարեփոխումներին ուղղված աջակցությունը: Մարզերում երիտասարդական կենտրոնների հիմնման գործում կարևորելով միջազգային լավագույն փորձի տեղայնացումը՝ նա առանձնացրել է արևելաեվրոպական երկրների փորձառությունը, որոնց համատեքստը համադրելի է Հայաստանի հետ:
ԿԳՄՍՆ երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության նորանշանակ պետ Գոհար Մամիկոնյանն իր հերթին ներկայացրել է «Երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թվականների ռազմավարության» նախագիծը: Մասնավորապես, անդրադարձ է եղել ռազմավարության նպատակներին և գործողություններին, երիտասարդների մասնակցությանը պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմինների աշխատանքներում, ինչպես նաև ԵՄ և այլ զարգացման գործընկերների հետ երկկողմ և բազմակողմ համագործակցության արդյունքում երիտասարդների կարողությունների զարգացմանը, որը, ըստ Գոհար Մամիկոնյանի, շեշտադրվում է ռազմավարության նախագծում:
Վարչության պետը կարևորել է նաև ռազմավարության շրջանակում միջոլորտային համագործակցությունը, մասնավորապես՝ աշխատանքի, սպորտի, առողջապահության, սոցիալական և երիտասարդության ոլորտների համատեքստում: Գոհար Մամիկոնյանը կարևորել է նաև երիտասարդների մասնակցությամբ ձևավորված աշխատանքային խմբի կողմից մշակվող նախագծի աշխատանքներում տեղական և միջազգային կառույցների հետ խորհրդակցությունները:
Եռօրյա քննարկումների նպատակն է բարձրացնել երիտասարդների զբաղվածության, ձեռներեցության և մասնակցության ոլորտներում առկա միտումների ու մարտահրավերների մասին իրազեկվածության մակարդակը, բացահայտել վերոնշյալ ոլորտներում հայ երիտասարդների խթանման ուղղությամբ հետագա համագործակցության հնարավորությունները, փոխանակվել լավագույն փորձով, ինչպես նաև ներկայացնել ԵՄ կողմից ֆինանսավորվող ընթացիկ դրամաշնորհների շրջանակում կոնկրետ ծրագրային արդյունքներն ու քաղած դասերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան