Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը (գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյան) վերսկսում է «Դպրոցականի ֆիլհարմոնիա» ծրագիրը՝ «ԴՈ-ից ՍԻ» խորագրով:
Ապրիլի 12-ից ամեն երկուշաբթի՝ ժամը 15։00-ին, «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահն իր հյուրընկալ դռները կբացի բոլոր դպրոցականների առջև՝ հաղորդակցվելու դասական երաժշտության հետ և բացահայտելու դասական նվագախմբային երաժշտության ստեղծման գաղտնիքները: Ծրագրին անվճար հիմունքներով կարող են մասնակցել ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցների 4-9-րդ դասարանների աշակերտները և ուսուցիչները:
Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կողմից իրականացվող նախագծի մեկնարկից առաջ տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը ողջունել է նախաձեռնության իրականացման կապակցությամբ և նշել, որ այն ուղղված է կրթություն-մշակույթ ինտեգրման ապահովմանը, երեխաներին մշակութային ժառանգությանը հաղորդակից դարձնելուն և մշակութային օջախներ այցելելու նկատմամբ երեխաների շրջանում վաղ տարիքից սեր արթնացնելուն, որոնք և ԿԳՄՍ նախարարության ռազմավարական առաջնահերթություններից են:
«Այս տեսանկյունից պետք է նշեմ, որ դեռևս 2018 թվականի նոյեմբերից նախարարությունն իրականացրել է «Դպրոցական բաժանորդային համակարգի ծրագիրը», որով բոլոր հանրակրթական դպրոցների 1-12 դասարանների աշակերտները հնարավորություն են ստացել անվճար հիմունքով այցելելու թանգարան, թատրոն և համերգասրահ»,- ասել է նախարարության ներկայացուցիչը և հավելել, որ «Դպրոցական ֆիլհարմոնիայի» ծրագիրը մշակութային օջախներ այցելելու հնարավորության տարբերակներից մեկն է: Աստղիկ Մարաբյանը նաև շեշտել է, որ երեխաներն իրենց ընտրությամբ կարող են այցելել թե՛ այս ծրագրին, թե՛ ընտրել համերգային մեկ այլ ծրագիր՝ մշակութային այս կամ այլ հաստատությունում:
ՀԱՖՆ տնօրենի պաշտոնակատարը Վիկտոր Մնացականյանը տեղեկացրել է, որ «Դպրոցականի ֆիլհարմոնիա» ծրագիրը մեկնարկել է դեռևս 1947 թվականին. տևական ժամանակ ՀԱՖՆ գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանը երաժշտագետ Արմեն Բուդաղյանի հետ շարունակել է այդ ավանդույթը: Նրա խոսքով՝ որոշակի դադարից հետո այժմ ծրագիրը կիրականացվի նորովի, թարմ մտքերով, գաղափարներով, նոր ծրագրով:
«Ֆիլհարմոնիկի այս տարվա կրթական ծրագրերի մեջ ներառված է նաև Լեոնարդ Բերնսթայնի «Young People's Concerts» համերգաշարի հեռուստացուցադրությունը, որի իրավունքները ձեռք են բերվել վերջերս: Այս համերգաշարի միջոցով դիրիժորը նվագախմբի հետ գրավիչ կերպով փոքրիկ ունկնդիրներին կներկայացնի դասական երաժշտության գաղտնիքները»,- ևս մեկ կրթական ծրագրի մասին տեղեկացրել է տնօրենի պաշտոնակատարը:
Համերգի դիրիժոր Ռուբեն Ասատրյանը վստահություն է հայտնել, որ նման համերգները ոչ միայն գեղագիտական ու երաժշտական բարձր ճաշակ են ձևավորում երեխաների շրջանում, այլև հետաքրքրություն են արթնացնում դեպի դասական երաժշտական գործիքները: Նա նշել է նաև, որ «Դո-ից Սի» համերգային-կրթական ծրագրի ժամանակ կստեղծվի մի առանձնահատուկ մթնոլորտ, որտեղ երեխաները կկարողանան վայելել դասական երաժշտությունը։
Նշենք, որ այսօրվա համերգային ծրագրում կհնչեն Ա. Խաչատրյան՝ «Վալս», Մոցարտ՝ Նախերգանք «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» օպերայից, Յ. Ս. Բախ՝ Արիա Թիվ 3 սյուիտից, Կ․ Խաչատրյան՝ հատվածներ «Չիպոլինիո» բալետից, Կլաուս Բադելտ՝ «Կարիբյան ծովի ծովահենները»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: