«Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է իրականացնել «Շրջանավարտների աշխատունակությունը բարձրացնելու նպատակով աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության (ԱՀՈՒ) ներդրում Հայաստանի և Մոլդովայի բարձրագույն կրթության համակարգերում» (WBL4JOB) նախագիծը, որը ներկայացրել է Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը:
WBL4JOB նախագծի նպատակը եվրոպական փորձի տեղայնացմամբ աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության ներդրմանն անհրաժեշտ քաղաքականության, իրավական շրջանակի և բարձրագույն կրթության ընդհանրական մոդելի մշակումն է՝ ի նպաստ բուհերի շրջանավարտների աշխատունակության։ Հայաստանից նախագծում ներգրաված է երկու բուհ՝ Շիրակի պետական համալսարանը և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը:
Այսօր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանի, Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի ռեկտոր Բերտրան Վենարի, պրոռեկտոր և ծրագրի կոորդինատոր Արայիկ Նավոյանի, Հայաստանի բանկերի միության գործադիր տնօրեն Սեյրան Սարգսյանի, Շիրակի պետական համալսարանի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ նախարարությունում տեղի է ունեցել ծրագրի վերաբերյալ քննարկում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը, ողջունելով ներկաներին, ընդգծել է՝ կրթական մոդելների արդիականացումը կարևոր է, սակայն պետք է ապահովել ծրագրի սահուն և հասցեական իրականացումը: Կարեն Թռչունյանի խոսքով՝ WBL4JOB նախագիծը չպետք է նույնականանա ՄԿՈՒ հաստատություններում իրականացվող դուալ կրթական համակարգի հետ և պետք է համապատասխանի բարձրագույն կրթության չափանիշներին:
Հաշվի առնելով, որ ԱՀՈՒ-ի իրականացման համար անհրաժեշտ է գործատուների ակտիվ մասնակցություն՝ քննարկվել է նախագծի իրականացումը մասնավորապես բանկային ոլորտում՝ որպես բարձր մրցակցային պայմաններով և զարգացող բնագավառ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, խոսելով ծրագրի արդյունավետ իրականացման համար բուհերի, մասնավոր հատվածի և պետական ինստիտուտների փոխգործակցության կարևորությունից, ընդգծել է բուհ-գործատու համագործակցության դաշտի ներկայիս խնդիրների վերաբերյալ համապարփակ վերլուծության և, ըստ այդմ, փոխշահավետ կառուցակարգի մշակումը, ինչին ներկաները դրական են արձագանքել:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև WBL4JOB ծրագրի իրականացման, դրա հաշվետվողականության մեթոդաբանությանն առնչվող հարցեր: Կողմերը համակարծիք են եղել, որ ԱՀՈՒ մոդելի արդյունավետ ներդրումը կնպաստի աշխատաշուկայում շրջանավարտների մրցունակության, բուհերի և գործատուների համագործակցության մակարդակի բարձրացմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան