Կայացել է «Մեկ տարի COVID-ի հետ. առաջնահերթությունը տալով կրթության վերականգնմանը՝ մեղմացնելու աղետի հետևանքները սերունդների համար» նախարարական բարձրաստիճան հանդիպումը, որի շրջանակում տեղի են ունեցել երեք զուգահեռ առցանց նստաշրջաններ: Միջոցառմանը մասնակցել են կրթության նախարարներ և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հետ համագործակցող գործընկեր կառույցների բարձրաստիճան անձինք:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է «Բաց պահել դպրոցները, առաջնահերթություն տալ և աջակցել ուսուցիչներին» թեմատիկ քննարկմանը: Փոխնախարարը շեշտել է նմանօրինակ հանդիպումների կարևորությունը լավագույն փորձի փոխանակման տեսանկյունից` յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքն իրացնելու համար:
«2020 թվականը մեր երկրի համար լի էր մարտահրավերներով ոչ միայն COVID-19-ի, այլև սեպտեմբերին Ադրբեջանի կողմից Արցախի դեմ սանձազերծված պատերազմի պատճառով, որն իր ազդեցությունն ունեցավ նաև կորոնավիրուսի 2-րդ ալիքի տարածման վրա»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ տեղեկացնելով, որ Հայաստանում 2020-2021 ուսումնական տարին սկսվել է սեպտեմբերի 14-ին` միջգերատեսչական համագործակցության արդյունքում մշակված ընթացակարգերի և ուղեցույցների պահանջներին համապատասխան: Այդ համատեքստում նա ներկայացրել է կրթության ոլորտում համավարակի հաղթահարման ուղղությամբ իրականացված աշխատանքները:
Փոխնախարարի խոսքով՝ ներկայում որդեգրվել է իրավիճակային մոտեցում. եթե դպրոցում աշխատողների և սովորողների ընդհանուր թվի 10 և ավելի տոկոսի շրջանում արձանագրվում է կորոնավիրուսային հիվանդության վարակման դեպք, ապա դպրոցն անցնում է հեռավար կրթության: Եթե սովորողն ունի կորոնավիրուսային հիվանդության ռիսկի խմբի հիվանդություններից որևէ մեկը, ինչպես նաև նրա ընտանիքի որևէ անդամ այդ հիվանդության ռիսկի խմբում է, ապա այդ աշակերտի համար ԿՏԱԿ-ն ուսումնական գործընթացը կազմակերպում է կենտրոնացված հեռավար ձևով:
«Այս պահին ունենք այդպիսի շուրջ 5000 սովորող: Նմանօրինակ միջոցառումները մեզ հնարավորություն են տալիս բաց պահել դպրոցները և միաժամանակ նվազեցնել հիվանդությունների տարածումը: Ինչ վերաբերում է ուսուցիչների առողջությանը և անվտանգությանը, ապա նշեմ, որ կորոնավիրուսային հիվանդության ծանր ընթացքով զարգացման բարձր ռիսկային խմբի, ինչպես նաև 65 և բարձր տարիքային խմբի ուսուցիչներին տրվել է աշխատանքի կազմակերպման ընտրության հնարավորություն, այդ թվում` համապատասխան պայմանների դեպքում հեռավար ձևաչափով աշխատելու տարբերակով»,- փաստել է փոխնախարարը:
Նրա խոսքով՝ աշխատանքի չներկայացող ուսուցիչների դեպքում դպրոցը կարող է ներգրավել փոխարինող ուսուցիչների՝ առաջացած թափուր ժամերի մասով։ Բացի դրանից՝ ուսումնական տարվա ընթացքում համավարակի հնարավոր նոր բռնկում կանխատեսելով՝ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնն իրականացրել է ուսուցիչների վերապատրաստում՝ «Հեռավար ուսուցման հմտություններ» թեմայով, որպեսզի ապահովվի սովորողների անխափան ուսումնական գործընթացը: Ելույթի ավարտին Ժաննա Անդրեասյանը փորձի փոխանակման համար շնորհակալություն է հայտնել ներկաներին և հույս հայտնել, որ շուտով հնարավոր կլինի հաղթահարել այդ մարտահրավերը:
Նշենք, որ միջոցառման նպատակն էր կրթության մասով ապահովել քաղաքական երկխոսություն՝ հրատապ և ընթացիկ մարտահրավերների վերաբերյալ, ինչպես նաև մոբիլիզացնել գործընկերներին՝ նոր գործիքներով և գիտելիքներով աջակցելու սովորողներին, ուսուցիչներին ու քաղաքականություն մշակողներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ