ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ու «Էդիտ պրինտ» հրատարակչության միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր, որը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և հրատարակչության նախագահ Մկրտիչ Կարապետյանը: Համագործակցությունն ուղղված է Հայաստանի ու սփյուռքի ուսուցիչների մանկավարժական որակների բարելավմանը և մասնագիտական որակավորման շարունակական բարձրացմանը:
Ջանքերի միավորման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է ներկա փուլում կրթության առջև ծառացած գլոբալ մարտահրավերներով, Արցախյան երկրորդ պատերազմի և դրա հետևանքներով առաջացած կրթության արդիականացման պահանջով, ինչպես նաև հայեցի կրթության ու դաստիարակության կազմակերպման, ուսուցման նոր տեխնոլոգիաներին, ձևերին և մեթոդներին ուսուցիչների տիրապետման ու նրանց մասնագիտական զարգացման նոր մոտեցումների անհրաժեշտությամբ:
Հուշագրի կողմերը կհամագործակցեն ՀՀ և սփյուռքահայ ուսուցիչների մասնագիտական գիտելիքների ու կարողությունների շարունակական զարգացման ասպարեզում: Մասնավորապես կանցկացվեն ուսուցիչների վերապատրաստման և որակավորման բարձրացման դասընթացներ, նրանց գիտելիքների հարստացմանը և նոր կարողությունների ու հմտությունների ձևավորմանն ուղղված ընթացիկ ու թեմատիկ կարճատև այլ միջոցառումներ՝ դասընթացների, գործնական պարապմունքների, սեմինարների և կլոր սեղանների տեսքով՝ ինչպես առկա, այնպես էլ հեռավար ձևաչափով:
Համագործակցության շրջանակում կմշակվեն ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման նոր ծրագրեր, ուսումնական ու մեթոդական ձեռնարկներ, և համատեղ կիրականացվի դրանց փորձաքննությունը: Նախարարությունը և հրատարակչությունը կաջակցեն ՀՀ հանրակրթական դպրոցներին՝ մասնագիտական գրականության, ուսումնամեթոդական ձեռնարկների, ուսումնադիտողական պարագաների տրամադրման և ժամանակակից պահանջներով կահավորված ու տեխնիկական միջոցներով հագեցած լսարանների ձևավորման գործում:
Կողմերը համատեղ ջանքեր կգործադրեն սփյուռքի կրթական պահանջներին համապատասխան ուսումնական գրականության պաշարի ստեղծման ուղղությամբ՝ նոր ձեռնարկների, գրքերի ստեղծման կամ առկա գրականության արևելահայերենով (դասական ուղղագրությամբ) և արևմտահայերենով հրատարակման կամ թարգմանչական աշխատանքի միջոցով: Հատուկ ուշադրություն կդարձվի էլեկտրոնային դասերի նմուշ-օրինակների, էլեկտրոնային նյութերի, ուսումնաօժանդակ ձեռնարկների տրամադրման համար երկկողմանի պայմանների ստեղծմանը:
Նախարարությունը և հրատարակչությունը համատեղ կկազմակերպեն պետական և համահայկական մանկապատանեկան միջոցառումներ: 2020 թ.-ին իրագործված այդպիսի միջոցառումների համատեղ կազմակերպման փորձը լավ հիմք է հետագայում նոր համահայկական ծրագրերի իրագործման համար:
Հիշեցնենք, որ 2020 թ.-ին «Էդիտ պրինտ» հրատարակչությունը ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ի աջակցությամբ կազմակերպել է սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստում «Հայրենագիտություն» առարկայից, ինչպես նաև Ընթերցանության համահայկական մրցույթը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ