ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երկու մեդալ և Օլիմպիական խաղերի ուղեգրեր Բուդապեշտի վարկանիշային մրցաշարից

Մարտի 22, 2021
Սպորտային լուրեր

Հունգարիայի մայրաքաղաք Բուդապեշտում ավարտվել է ըմբշամարտի միջազգային մրցաշարը, որը վարկանիշային էր Օլիմպիական խաղերի համար: Հայաստանի հունահռոմեական և ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականները մրցաշարին մասնակցել են 4-ական ըմբիշով՝ նվաճելով 2 ոսկե մեդալ և նույնքան Օլիմպիական ուղեգիր: Մրցաշարի չեմպիոն են դարձել ազատ ոճի հավաքականից 2019 թվականի Եվրոպայի առաջնության չեմպիոն Արսեն Հարությունյանը (57 կգ) և 2020 թվականի Աշխարհի գավաթի անհատական խաղարկության չեմպիոն Վազգեն Թևանյանը (65 կգ):

Արսեն Հարությունյանը եզրափակիչ գոտեմարտում 8:3 հաշվով պարտության է մատնել Գեորգի Վանգելովին (Բուլղարիա), իսկ մինչ այդ վստահ հաղթանակներ է տոնել բելառուս Վլադիսլավ Ադրեևի (10։2), վրացի Բեկա Բուջիաշվիլու (10։5) և ուկրաինացի Անդրեյ Յացենկոյի (10։0) նկատմամբ:

Վազգեն Թևանյանը չեմպիոնական գոտեմարտում վստահ հաղթանակ է տարել ադրբեջանցի Հաջի Ալիևի նկատմամբ՝ 9:0: Նախքան եզրափակիչը Թևանյանը առավելության է հասել բուլղարացի Վլադիմիր Դուբովի (11:0), բելառուս Նյուրգուն Սկրայբինի (7։5), Օլիմպիական խաղերի չեմպիոն վրացի Վլադիմեր Խինչեգաշվիլու (6։4) և Լեհաստանի ներկայացուցիչ Մագոմեդմուրադ Գաջիևի (4:2) նկատմամբ:

Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչներին՝ հունահռոմեական ոճի ըմբիշներ Գևորգ Ղարիբյանին (60 կգ), Սլավիկ Գալստյանին (67 կգ), Արթուր Շահինյանին (87 կգ), Դավիթ Օվասապյանին (130 կգ) և ազատոճայիններ Հրայր Ալիխանյանին (74 կգ) ու Հովհաննես Մխիթարյանին (86 կգ) չի հաջողվել դառնալ մեդալակիր: Բուդապեշտում ուղեգիր են նվաճել միայն եզրափակիչ դուրս եկած մարզիկները:

Այժմ Հայաստանը Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի 6 ուղեգիր ունի․ ավելի վաղ ուղեգրեր էին նվաճել բռնցքամարտիկ Կորյուն Սողոմոնյանը, մարմնամարզիկ Արթուր Դավթյանը, հունահռոմեական ոճի ըմբիշներ Արթուր Ալեքսանյանը և Կարապետ Չալյանը:

Հավելենք, որ հայ ըմբիշներն Օլիմպիական խաղերի ուղեգրերի համար պայքարելու ևս մեկ հնարավորություն կունենան մայիսի 6-9-ը Սոֆիայում (Բուլղարիա) կայանալիք մրցաշարի շրջանակում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: