ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են Հայաստանի ծանրամարտի երիտասարդական առաջնության մրցանակակիրները

Մարտի 18, 2021
Սպորտային լուրեր

Հայաստանի ծանրամարտի երիտասարդների և աղջիկների՝ օրերս կայացած առաջնությանը մասնակցել է շուրջ 190 մարզիկ: Երիտասարդական ընտրանու գլխավոր մարզիչ Մելիք Ղուկասյանն այդ ցուցանիշն ու ծանրորդների ելույթները գոհացուցիչ է համարում:

«Ուրախացնում և ոգևորում է այն փաստը, որ չնայած կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով եղած մարզումային և մրցումային սահմանափակումներին՝ մարզիկները չեն հիասթափվել ու շարունակել են զբաղվել ծանրամարտով: Մասնակիցների քանակն ինքնըստինքյան լուծում է մարզաձևում սերնդափոխության հարցը. այն շատ սահուն է ընթանում: Կարծում եմ՝ ամեն տարի երիտասարդական հավաքականից գոնե երկու մարզիկ պետք է տեղափոխվի մեծահասակների ընտրանի: Օրինակ՝ անցյալ տարի հավաքականը համալրեցին երկու ուժեղ ծանրորդներ՝ Վարազդատ Լալայանը և Կարեն Ավագյանը: Այս միտումը պետք է շարունակվի»,- ասել է Մելիք Ղուկասյանը և հավելել, որ Հայաստանի առաջնության արդյունքներով՝ 10-13 ծանրորդ կընդգրկվի երիտասարդական հավաքականում՝ հնարավորություն ստանալով մասնակցելու աշխարհի առաջնության նախապատրաստական փուլի 3 ուսումնամարզական հավաքներին:

Ծանրամարտի աշխարհի երիտասարդական առաջնությունը մայիսի 23-31-ը կայանալու է Սաուդյան Արաբիայի Ջիդա քաղաքում: Հայաստանն այդ ստուգատեսում կունենա 5-6 ներկայացուցիչ:

«Հայաստանի առաջնության ընդհանուր մակարդակից դժգոհ չեմ: Կան խոստումնալից երիտասարդներ, որոնք իրենց դրսևորելու հնարավորություն կստանան նաև առաջիկա հավաքներին: Որոշ քաշային կարգերում եղել են հաճելի անակնկալներ. օրինակ՝ 67 կգ քաշային կարգում Գոռ Սահակյանի արդյունքը տպավորիչ էր, երկամարտի 290 կգ-ը նորմալ արդյունք է ինչպես աշխարհի, այնպես էլ Եվրոպայի առաջնության համար: Գարիկ Կարապետյանը (96 կգ քաշային կարգ), Պետրոս Պետրոսյանը (102 կգ) ևս լավ արդյունքներ գրանցեցին: Եղել են նաև հավաքականում արդեն իսկ ընդգրկված մարզիկներ, որոնք անհաջող են հանդես եկել, նրանց մարզավիճակը վերականգնելու ևս մեկ հնարավորություն կտրվի առաջիկա հավաքների ընթացքում, որոնց արդյունքում էլ վերջնական կորոշենք՝ ովքեր կմասնակցեն աշխարհի առաջնությանը»,- փաստել է Մելիք Ղուկասյանը:

Հայաստանի ծանրամարտի երիտասարդների և աղջիկների առաջնության մրցանակակիրները.

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան