Ուզբեկստանի մայրաքաղաք Տաշքենդում կայացել է ձյուդոյի «Մեծ սաղավարտ» շարքի մրցաշարը, որտեղ 71 երկրից շուրջ 500 մարզիկ, բացի մեդալներից, պայքարել է նաև Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի վարկանշային միավորների համար:
Հայաստանի ներկայացուցիչ, 2018 թվականի Եվրոպայի առաջնության չեմպիոն Ֆերդինանդ Կարապետյանը հաջող է հանդես եկել 73 կգ քաշային կարգում՝ 49 ձյուդոիստների պայքարում զբաղեցնելով երրորդ հորիզոնականը: Ուզբեկստանի և Մոնղոլիայի ներկայացուցիչներ Ժալոդիդին Բոյնազարովի և Օդբայա Գանբատարի նկատմամբ տոնած հաղթանակներից հետո Ֆերդինանդ Կարապետյանը քառորդ եզրափակչում մրցել է ադրբեջանցի Ռուստամ Օրուջևի հետ և 2 րոպե 48 վայրկյանում իպոնով առավելության հասել:
Եզրափակչի ուղեգրի համար գոտեմարտում հայ ձյուդոիստը պարտվել է ղազախ Ժանսայ Սմագուլովին և բրոնզե մեդալի համար պայքարելու հնարավորություն ստացել: Մեդալային գոտեմարտում Կարապետյանն առավելության է հասել ֆրանսիացի Շեն Գիյոմի նկատմամբ: Բացի բրոնզե մեդալից՝ Ֆերդինանդ Կարապետյանը վաստակել է նաև 500 վարկանիշային միավոր և Ձյուդոյի միջազգային ֆեդերացիայի վարկանիշային աղյուսակում 47-րդ տեղից բարձրացել 38-րդ (1552 միավոր):
Ուզբեկստանի մայրաքաղաք Տաշքենդում կայացել է ձյուդոյի «Մեծ սաղավարտ» շարքի մրցաշարը, որտեղ 71 երկրից շուրջ 500 մարզիկ, բացի մեդալներից, պայքարել է նաև Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի վարկանշային միավորների համար:
Հայաստանի ներկայացուցիչ, 2018 թվականի Եվրոպայի առաջնության չեմպիոն Ֆերդինանդ Կարապետյանը հաջող է հանդես եկել 73 կգ քաշային կարգում՝ 49 ձյուդոիստների պայքարում զբաղեցնելով երրորդ հորիզոնականը: Ուզբեկստանի և Մոնղոլիայի ներկայացուցիչներ Ժալոդիդին Բոյնազարովի և Օդբայա Գանբատարի նկատմամբ տոնած հաղթանակներից հետո Ֆերդինանդ Կարապետյանը քառորդ եզրափակչում մրցել է ադրբեջանցի Ռուստամ Օրուջևի հետ և 2 րոպե 48 վայրկյանում իպոնով առավելության հասել:
Եզրափակչի ուղեգրի համար գոտեմարտում հայ ձյուդոիստը պարտվել է ղազախ Ժանսայ Սմագուլովին և բրոնզե մեդալի համար պայքարելու հնարավորություն ստացել: Մեդալային գոտեմարտում Կարապետյանն առավելության է հասել ֆրանսիացի Շեն Գիյոմի նկատմամբ: Բացի բրոնզե մեդալից՝ Ֆերդինանդ Կարապետյանը վաստակել է նաև 500 վարկանիշային միավոր և Ձյուդոյի միջազգային ֆեդերացիայի վարկանիշային աղյուսակում 47-րդ տեղից բարձրացել 38-րդ (1552 միավոր):
Հավելենք, որ ձյուդոիստները Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի ուղեգիր կնվաճեն Ձյուդոյի միջազգային ֆեդերացիայի օլիմպիական վարկանիշային աղյուսակում զբաղեցրած դիրքի շնորհիվ: Աղյուսակում մինչև հունիսի 28-ը կարող են փոփոխություններ լինել. խաղերի իրավունք կստանան առաջին 25 տեղերը զբաղեցրած մարզիկները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: