ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ֆերդինանդ Կարապետյանը՝ Տաշքենդի մրցաշարի բրոնզե մեդալակիր

Մարտի 9, 2021
Սպորտային լուրեր

Ուզբեկստանի մայրաքաղաք Տաշքենդում կայացել է ձյուդոյի «Մեծ սաղավարտ» շարքի մրցաշարը, որտեղ 71 երկրից շուրջ 500 մարզիկ, բացի մեդալներից, պայքարել է նաև Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի վարկանշային միավորների համար:

Հայաստանի ներկայացուցիչ, 2018 թվականի Եվրոպայի առաջնության չեմպիոն Ֆերդինանդ Կարապետյանը հաջող է հանդես եկել 73 կգ քաշային կարգում՝ 49 ձյուդոիստների պայքարում զբաղեցնելով երրորդ հորիզոնականը: Ուզբեկստանի և Մոնղոլիայի ներկայացուցիչներ Ժալոդիդին Բոյնազարովի և Օդբայա Գանբատարի նկատմամբ տոնած հաղթանակներից հետո Ֆերդինանդ Կարապետյանը քառորդ եզրափակչում մրցել է ադրբեջանցի Ռուստամ Օրուջևի հետ և 2 րոպե 48 վայրկյանում իպոնով առավելության հասել:

Եզրափակչի ուղեգրի համար գոտեմարտում հայ ձյուդոիստը պարտվել է ղազախ Ժանսայ Սմագուլովին և բրոնզե մեդալի համար պայքարելու հնարավորություն ստացել: Մեդալային գոտեմարտում Կարապետյանն առավելության է հասել ֆրանսիացի Շեն Գիյոմի նկատմամբ: Բացի բրոնզե մեդալից՝ Ֆերդինանդ Կարապետյանը վաստակել է նաև 500 վարկանիշային միավոր և Ձյուդոյի միջազգային ֆեդերացիայի վարկանիշային աղյուսակում 47-րդ տեղից բարձրացել 38-րդ (1552 միավոր):

Ուզբեկստանի մայրաքաղաք Տաշքենդում կայացել է ձյուդոյի «Մեծ սաղավարտ» շարքի մրցաշարը, որտեղ 71 երկրից շուրջ 500 մարզիկ, բացի մեդալներից, պայքարել է նաև Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի վարկանշային միավորների համար:

Հայաստանի ներկայացուցիչ, 2018 թվականի Եվրոպայի առաջնության չեմպիոն Ֆերդինանդ Կարապետյանը հաջող է հանդես եկել 73 կգ քաշային կարգում՝ 49 ձյուդոիստների պայքարում զբաղեցնելով երրորդ հորիզոնականը: Ուզբեկստանի և Մոնղոլիայի ներկայացուցիչներ Ժալոդիդին Բոյնազարովի և Օդբայա Գանբատարի նկատմամբ տոնած հաղթանակներից հետո Ֆերդինանդ Կարապետյանը քառորդ եզրափակչում մրցել է ադրբեջանցի Ռուստամ Օրուջևի հետ և 2 րոպե 48 վայրկյանում իպոնով առավելության հասել:

Եզրափակչի ուղեգրի համար գոտեմարտում հայ ձյուդոիստը պարտվել է ղազախ Ժանսայ Սմագուլովին և բրոնզե մեդալի համար պայքարելու հնարավորություն ստացել: Մեդալային գոտեմարտում Կարապետյանն առավելության է հասել ֆրանսիացի Շեն Գիյոմի նկատմամբ: Բացի բրոնզե մեդալից՝ Ֆերդինանդ Կարապետյանը վաստակել է նաև 500 վարկանիշային միավոր և Ձյուդոյի միջազգային ֆեդերացիայի վարկանիշային աղյուսակում 47-րդ տեղից բարձրացել 38-րդ (1552 միավոր):

Հավելենք, որ ձյուդոիստները Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի ուղեգիր կնվաճեն Ձյուդոյի միջազգային ֆեդերացիայի օլիմպիական վարկանիշային աղյուսակում զբաղեցրած դիրքի շնորհիվ: Աղյուսակում մինչև հունիսի 28-ը կարող են փոփոխություններ լինել. խաղերի իրավունք կստանան առաջին 25 տեղերը զբաղեցրած մարզիկները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: