Մարտի 4-ին մեկնարկել է Քոուչինգի միջազգային ֆեդերացիայի կողմից հավատարմագրված «Տրանսֆորմացիոն քոուչինգի արվեստն ու գիտությունը» ծրագրի երկրորդ փուլի ավարտական եռօրյա դասընթացը: Միջազգային արդիական միտում է քոուչինգի մեծ տարածումը նաև կրթության ոլորտում. քոուչինգ տեխնիկաների կիրառման միջոցով բարձրանում է ուսուցանողների աշխատանքի արդյունավետությունը:
«Տրանսֆորմացիոն քոուչինգի արվեստն ու գիտությունը» ծրագրի երկրորդ փուլի դասընթացի բացմանը ներկա էր նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ով հանդես է եկել բացման խոսքով:
«Ուրախ եմ, որ Հայաստանում ևս սկսում է տարածում գտնել քոուչինգը, որը հատկապես կարևորվում է կրթության ոլորտում: Քոուչինգային տարբեր մոտեցումներ ու մեթոդներ օգտակար կարող են լինել ինչպես ֆորմալ, այնպես էլ ոչ ֆորմալ կրթության դաշտերում, քանի որ օգնում են բացահայտել սովորողների ներուժը, այն ծառայեցնել ինքնազարգացմանը և միտված են ավելի որակյալ, սովորողակենտրոն և արդյունավետ կրթություն ապահովելուն: Վստահ եմ, որ կրթական ոլորտի ներկայացուցիչները բարձր որակավորված դասընթացից հետո իրենց գիտելիքները, հմտություններն ու քոուչինգ սկզբունքներն արդյունավետորեն կկիրառեն աշխատանքում»,- նշել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը՝ հավելելով, որ քոուչինգի հետագա զարգացման համար կարևոր է Հայաստանում միջազգային ճանաչում ունեցող քոուչինգի կենտրոնի առկայությունը:
Քոուչը գործընկեր է, ով օգնում և աջակցում է որոշումների կայացման ու դրանց իրականացման գործընթացում: Որակավորված քոուչ դառնալու համար հարկավոր և պարտադիր են Քոուչինգի միջազգային ֆեդերացիայի (ICF) կողմից հավատարմագրված դասընթացները: Այժմ Հայաստանում գործում է ICF-ի կողմից հավատարմագրված Erickson Internatioanl Coaching դպրոցի հայաստանյան ներկայացուցչությունը՝ Erickson Armenia-ն:
Հայաստանում Erickson International-ի պաշտոնական ներկայացուցիչ, որակավորված քոուչ (PCC), կառավարման որակավորված խորհրդատու Նանա Հովհաննիսյանը նշել է, որ քոուչինգն իր մեծ դերն ունի բոլոր ոլորտներում. «Վերջին շրջանում այն արագորեն տարածվում է նաև կրթության ոլորտում, քանի որ փորձը ցույց է տալիս, թե որքան արդյունավետ է դառնում աշխատանքը: Ուրախ եմ, որ կրթական դաշտում քոուչինգը կարևորվում է պետական մակարդակով»։
ICF-ի կողմից որակավորված (MCC) քոուչ, Erickson International-ի մասթեր-թրեյներ Օլգա Բատում Ֆետիսովան էլ հավելել է, որ ուսուցիչների կողմից քոուչինգի կիրառման արդյունքում սովորողները սկսում են գիտակցել ուսման գործընթացի նկատմամբ իրենց պատասխանատվությունը և ունենում են առաջ գնալու իրենց մոտիվացիան. «Հետաքրքիր է՝ քոուչն աշխատում է դասավանդողի հետ, իսկ արդյունքում բարձրանում է սովորողի առաջադիմությունը: Դասավանդողներն օրինակ են երեխաների համար: Այս առումով անհրաժեշտ է, որպեսզի նրանք նախ հասկանան իրենց դերն ու կարևորությունը կրթության գործընթացում և իրենց միջավայրը դիտարկեն ավելին, քան պարզապես դպրոց կամ բուհ: Մյուս կողմից էլ դասավանդողի կողմից կիրառվող քոուչինգ մեթոդներն օգնում են բացահայտել յուրաքանչյուր սովորողի հնարավորություններն ու ներուժը, զարգացնել ուժեղ ու մրցունակ կողմերը և սովորողների շրջանում ձևավորել հաջողելու մտածելակերպ»:
Նշենք, որ Erickson Armenia-ի դասընթացի առաջին փուլը տեղի էր ունեցել 2020 թվականի սեպտեմբերին: Ծրագիրն ավարտողները ստանում են ERICKSON-ի որակավորում, ինչպես նաև կարող են դիմել Քոուչինգի միջազգային ֆեդերացիա՝ ACC (Associate certified coach) հավատարմագրում ստանալու նպատակով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան