ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթական ծրագրերը կենսունակ են մեծ շուկաների պահանջարկի համատեքստում. Լևոն Մկրտչյան

Նոյեմբերի 30, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանում ներկա է գտնվել գիտխորհրդի ընդլայնված նիստին, որտեղ քննարկվել են ՀՀ կառավարության՝ ագրոկրթության զարգացման հանձնարարականի շրջանակում ագրոմասնագիտությունների ցանկի և կրթական ծրագրերի վերլուծությանն ու վերանայման առնչվող մի շարք հարցեր: 
Համալսարանի ռեկտոր Ա. Թարվերդյանի զեկուցմամբ՝ վերջին երկու շաբաթների ընթացքում բուհում կազմակերպվել են ակտիվ քննարկումներ՝ ներգրավելով ոլորտի խոշոր գործատուներին: Ձևավորվել են համապատասխան առաջարկություններ, որոնք ներկայացվելու են ՀՀ կառավարություն: 
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն իր խոսքում ընդգծել է, որ Հայաստանի համար գյուղատնտեսության ոլորտի և ագրոկրթության զարգացումը գերակա նշանակություն ունի. «Ագրարային համալսարանի վրա բավականին մեծ պատասխանատվություն է ընկնում՝ սկսած ագրոկրթությունից, վերջացրած այս ոլորտում գիտական նորարարությունների ներմուծումը: Մեր հիմնական խնդիրն աշխատաշուկայի ագրոկրթության պահանջների համապատասխանեցումն է և մենք պետք է լուծումներ գտնենք: Մենք կարող ենք մարզերում ներդնել ագրոդպրոցի գաղափարը, որի հաջողված փորձը մի քանի օրինակով արդեն ունենք»,- նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ ագրոկրթության որոշ մակարդակներ պետք է հասանելի լինեն նաև հասարակության լայն շերտերին: «Ես, որպես կրթության և գիտության նախարար, ագրարային համալսարանից ակնկալում եմ նաև միջին մասնագիտական և արհեստագործական կրթության համակարգում ագրոմասնագիտությունների զարգացմանն ուղղված կրթական ծրագրերի իրագործում՝ առավել որակյալ գյուղատնտեսական կադրեր պատրաստելու հեռանկարով»,- նշել է նախարարը՝ շեշտելով աշխատաշուկայի և գործատուների հետ սերտ համագործակցության և ընդհանրապես ագրոմասնագիտությունների մրցունակ պահանջարկի ձևավորման անհրաժեշտությունը:
Անդրադառնալով կրթական ծրագրերի զարգացմանը՝ նախարարը շեշտել է, որ մասնագիտությունների ճիշտ և ֆունկցիոնալ նկարագրությունը բոլոր բուհերի, այդ թվում նաև ագրարային համալսարանի կարևոր հիմնախնդիրներից է. «Երբ մենք ասում ենք՝ պետք է հստակեցնել տվյալ մասնագիտության տեղն ու դերը աշխատաշուկայում, ապա որպես աշխատաշուկա չենք կարող դիտարկել միայն Հայաստանի աշխատաշուկայի ֆիզիկական ծավալները: Վստահաբար կրթական ծրագրերն ավելի կենսունակ կարող են լինել միայն ավելի մեծ շուկայի պահանջարկի համատեքստում: Այդ իմաստով կրթական ծրագրերի զարգացումը տարածաշրջանային և միջազգային կրթական համագործակցության ձևաչափով ավելի արդյունավետ կարող է լինել»,- նշել է ԿԳ նախարարը՝ հավելով, որ Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի և Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության Բավարիա երկրամասում գտնվող Վայհենշտեֆան-Թրիսդորֆի համալսարանի համատեղ կրթական ծրագիրն այդ տեսանկյունից հաջողված փորձ է:
Հանդիպման մասնակիցները մի շարք հարցեր են ուղղել ԿԳ նախարարին, որոնք վերաբերել են կրթության և գիտության ոլորտում ընթացող բարեփոխումների գործընթացներին՝ սկսած ավագ դպրոցների ավարտական քնությունների անցկացման նոր կարգից, մինչև բարձրագույն կրթության մասին օրենքում նախատեսվող փոփոխությունները:
Գիտխորհրդի ընդլայնված նիստին մասնակցել են Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի ֆակուլտետների դեկանները, ամբիոնների վարիչներն ու պրոֆեսորադասխոսական անձնակազմի ներկայացուցիչները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…