Մասնագիտությամբ միջուկային ռեակտորների ֆիզիկոս, իսկ էությամբ գրքասեր Համլետ Մուրադյանը գտել է ֆիզիկայի և գրականության հատման կետը. «Ֆիզիկան քեզ օգնում է, որ կյանքին նայես բաց աչքերով, նույն կերպ մտնում ես նաև գրականություն՝ անպաթոս և հստակորեն տեսնելով ու վերլուծելով դեպքերն ու իրադարձությունները»:
Համլետի ընտանիքում մայրը մաթեմատիկայի ուսուցչուհի է, հայրը՝ ֆիզիկոս. ճշգրիտ գիտության նկատմամբ անտարբեր չի մնացել նաև որդին: 2010 թ.-ին ընդունվել է ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետ, սակայն խոստովանում է, որ իրեն հետաքրքրել են նաև այնպիսի ոլորտներ, ինչպիսիք են ծրագրավորումն ու հաշվողական տեխնիկան. «Ես էությամբ նստակյաց եմ, սիրում եմ աշխատել համակարգչով, առցանց հարթակում, թվային աշխարհն ինձ շատ է դուր գալիս»:
Վերհիշելով համալսարանական տարիները՝ Համլետը նշում է, որ ֆիզիկան շատ գրավիչ մասնագիտություն է, որտեղ ուսումնասիրվում է կյանքն իր ամբողջ բջիջներով, և ֆակուլտետում ուսումնառության գործնական հնարավորությունները որքան շատ լինեն, այնքան՝ լավ:
Չնայած ընտրած մասնագիտությանը, տարիների ընթացքում մասնագիտական աճին և ձեռքբերումներին՝ էությամբ հետաքրքրասեր և տպավորվող Համլետ Մուրադյանն իր գործունեությունը հրաշալիորեն համատեղում է երկու տարբեր ոլորտներում՝ ֆիզիկա և գրականություն: Շուրջ 10 տարի է՝ նա Հասմիկ Մելիքսեթյանի հետ հիմնել է Grqamol.am կայքէջը, «Գրքամոլ» ընթերցողական ակումբը, ունեն նաև համանուն հրատարակչություն, որը նոր է սկսել իր գործունեությունը:
«Ֆիզիկոսների աշխարհայացքն այնքան լայն է, որ չեն կարող միայն ֆիզիկայով կյանքը ճանաչել: Նրանք անպայման անցնում են արվեստի միջով, որպեսզի կյանքն ավելի համակողմանի բացահայտեն: Ֆիզիկան ինքնին ամբողջ կյանքն է. բնական երևույթները, մեխանիկական շարժումը, կյանքի կառուցվածքը ֆիզիկա է, գրականությունն էլ կյանքի կարևոր մասն է»,- իր մասնագիտությունն է նկարագրում Համլետը՝ ընդգծելով, որ ֆիզիկոսներին բնորոշ վերլուծական մտածողությունն օգնում է նույն կերպ մոտենալ նաև գրականությանը:
20 տարուց ավելի է, ինչ Համլետի հայրն աշխատում է Մեծամորի ատոմակայանում: «Ես այնքան էի լսել այդ միջավայրի ու աշխատանքի, գրաֆիկի մասին, որ ինձ էլ սկսեց հետաքրքրել»,- պատմում է Համլետը:
Ատոմակայանում սկսել է աշխատել 2014 թ.-ից: Եղել է ավագ օպերատոր, մեխանիկայի ավագ ինժեներ, այժմ ռեակտորի օպերատորի փորձնակ է:
«Երկու տարի է՝ սովորում եմ որպես փորձնակ, որ դառնամ ռեակտորի օպերատոր: Դա նշանակում է, որ «կոճակների սենյակում» եմ աշխատելու, այնտեղ, որ հեռուստացույցով ենք տեսնում»,- ծիծաղով պատմում է մեր հերոսը:
Աշխատանքային գործունեությունը սկսելով ատոմակայանից, ինչպես ինքն է բնորոշում, տրվել է հոսքին ու փուլ-փուլ քննություններ հանձնելով՝ հասել է որոշակի ձեռքբերումների, որոնք առավել պարտավորեցնող են: Համլետը վստահ է, որ իր մասնագիտությամբ պետք է աշխատեն միայն այն մարդիկ, որոնք կսիրեն այդ աշխարհը, սարքավորումները, ու թեև բարձր աշխատավարձով, բայց կրկնակի, եռակի բարձր պատասխանատվությամբ կիրականացնեն աշխատանքը:
«Ռեակտորի անվտանգությունն ապահովում է ատոմակայանի հուսալի աշխատանքը, որն էլ իր հերթին ապահովում է հոսանքի շարունակական արտադրումը»,- իր աշխատանքի մանրամասներն է նկարագրում Համլետը՝ հավելելով, որ առաջընթաց ունենալու համար պետք է համբերատար և ջանասեր լինել։
Ինչպես ներկայացնում է Համլետը, մասնագիտությամբ աշխատելը ոչ միայն չի խանգարում, այլև նպաստում է նրա՝ գրականության նկատմամբ հակումների զարգացմանը: Դրա վառ ապացույցը Grqamol.am կայքէջը կատարելագործելու շարունակական աշխատանքներն են, ընթերցողների շրջանում «Գրքամոլ» ակումբի նկատմամբ օր օրի աճող հետաքրքրությունը:
«Ֆիզիկան այն ոլորտն է, որտեղ ես ինձ կայուն եմ զգում, իսկ գրականությունն ու «Գրքամոլ»-ն էներգիայի իմ աղբյուրներն են: Այս երկու թվացյալ ծայրահեղ ոլորտները հրաշալի փոխլրացնում են իրար»,- եզրափակում է Համլետը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան