Փետրվարի 19-21-ը կայացել է գեղարվեստական մարմնամարզության Մոսկվայի Գրան-պրին, որին մասնակցել է շուրջ 20 երկրի ներկայացուցիչ: Հայաստանն այդ ստուգատեսում ներկայացրել են Սիլվա Սարգսյանը, Միլենա Ասիրյանը և Անժելիկա Կարախանյանը:
Մեծահասակների բազմամարտում 23 մարմնամարզուհիների պայքարում Սիլվա Սարգսյանը զբաղեցրել է 17-րդ հորիզոնականը (73.20 միավոր): Միլենա Ասիրյանը և Անժելիկա Կարախանյանը մասնակցել են կրտսեր տարիքի մարմնամարզուհիների մրցաշարին: Բազմամարտում 15 մասնակիցների պայքարում Միլենան 72.20 միավորով զբաղեցրել է 9-րդ տեղը, իսկ Անժելիկան գրանցել է 11-րդ արդյունքը՝ 63.05 միավոր:
Գեղարվեստական մարմնամարզության Հայաստանի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Գայանե Ներսիսյանն աղջիկների ելույթներից գոհ է. «Հաշվի առնելով, որ կորոնավիրուսի համավարակով պայմանավորված՝ աղջիկները մեկ տարի որևէ մրցաշարի չէին մասնակցել և կանոնավոր չէին մարզվել, ելույթները լավ եմ գնահատում: Մրցաշարին պետք է մասնակցեր Յուլյա Վոդոպյանովան, սակայն նա մի քանի օր առաջ մեջքի վնասվածք ստացավ, և փոխարենը ելույթ ունեցավ Սիլվա Սարգսյանը: Վերջինս երկու մարզագործիքով՝ ժապավենով և օղակով, շատ լավ հանդես եկավ, իսկ մյուս վարժություններում կային թերություններ: Միլենան և Անժելիկան ևս լավ ելույթներ ունեցան: Վերջին անգամ անցյալ տարի կրկին այս մրցաշարին էինք մասնակցել»:
Հավաքականի գլխավոր մարզչի խոսքով՝ Մոսկվայի Գրան-պրին լավ առիթ էր հնարավորությունները գնահատելու և առաջիկա Օլիմպիական խաղերի համար վարկանիշային մրցաշարերին պատրաստվելու համար. «Առաջիկայում նախանշված են Աշխարհի գավաթի խաղարկության 4 փուլերը, որոնք վարկանիշային են Օլիմպիական խաղերի համար: Դրանցից մեկը կայանալու է Բաքվում, և մենք չենք մասնակցելու: Առաջին փուլը մարտի 26-28-ը կայանալու է Բուլղարիայի մայրաքաղաք Սոֆիայում: Հույս ունեմ՝ Յուլյա Վոդոպյանովան կհասցնի ապաքինվել: Մեր մարզումները չենք դադարեցնի, սակայն չի բացառվում՝ մրցաշարերը կրկին չեղարկվեն, քանի որ տղաների մրցումներն արդեն իսկ չեղարկվել են»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ