ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի «Հանրային կապերի և տեղեկատվության կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի Սփյուռքի բաժինը վերագործարկել է «Հայերն այսօր» լրատվական կայքը, որի՝ այսօր կայացած շնորհանդեսին մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Մխիթար Հայրապետյանը և Սփյուռքի գործերի գլխավոր հանձնակատար Զարեհ Սինանյանը:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը «Հայերն այսօր» տեղեկատվական կայքի առաջնային շահառուներից է: «Կրթության, գիտության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտներում սփյուռքի հետ համագործակցության մեր ծրագրերում մեծապես օգտվելու ենք կայքից և այն օգտագործելու ենք որպես կարևորագույն հարթակ՝ Հայաստան-սփյուռք երկխոսությունն աշխուժացնելու և գործընկերությունն ամրապնդելու համար: Սա շարունակական գործընթաց է, և նոր ռեսուրսների ներգրավումը միշտ կարևոր է, հատկապես՝ ժամանակակից մարտահրավերների պայմաններում»,- նշել է փոխնախարարը՝ ընդգծելով, որ համավարակի ի հայտ գալուց ի վեր նախարարությունը, առաջնորդվելով Կառավարության առաջադրած մոտեցմամբ, այն է՝ համավարակը մարտահրավերից առաջ որպես հնարավորություն դիտարկելով, սփյուռքի հետ կապված ծրագրերում օգտագործել է տեխնոլոգիաները՝ տարբեր ծրագրեր առցանց ձևաչափով կազմակերպելով:
«Համավարակով պայմանավորված՝ նախորդ տարի սփյուռքի հետ կապված մի շարք միջոցառումներ կազմակերպեցինք առցանց, և այդ հաջողված փորձը ցույց տվեց, որ դրանց մի մասը հետայսու կշարունակենք առցանց: Այսինքն՝ տեխնոլոգիաների զարգացումը մեզ օգնելու է Հայաստան-սփյուռք երկխոսության կայացման գործում, և «Հայերն այսօր» կայքն այդ առումով մեծ անելիք ունի»,- ընդգծել է փոխնախարարը:
Անդրադառնալով մեզ պատուհասած մյուս արհավիրքին՝ ի դեմս ադրբեջանաթուրքաահաբեկչական դաշինքի կողմից ագրեսիայի դիմակայման շրջանում սփյուռքի հետ համագործակցությանը, նախարարի տեղակալը նաև կարևորել է Հայաստան–սփյուռք համագործակցության խորացումը հետպատերազմյան շրջանում՝ այս պարագայում ևս կայքը դիտարկելով որպես առանցքային ռեսուրս:
Նրա խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը ներկայում մշակում է կրթության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտների զարգացման ռազմավարությունները: Միջնաժամկետ զարգացման ռազմավարության նախագծում կարևորագույն մաս է կազմում Հայաստան-սփյուռք համագործակցությունը, մասնավորապես՝ աշխարհում հայագիտական կենտրոնների ցանցի ընդլայնումը և հայկական բաղադրիչով միջազգային հանրակրթական դպրոցների ցանցի ձևավորումը:
Շնորհանդեսում նշվել է, որ Հայաստան-սփյուռք տեղեկատվական կապը և ներգրավվածությունը նոր հարթություն տեղափոխելու նպատակով նորարար ու արդիական ձևաչափ է ստեղծվել: Hayernaysor.am կայքը կտրամադրի ծավալուն, համապարփակ և օբյեկտիվ քառալեզու տեղեկատվություն՝ հայաստանյան կարևոր իրադարձությունների, հայրենիք-սփյուռք կապերի ու նախաձեռնությունների, հայրենադարձության և սփյուռքին առնչվող թեմաների վերաբերյալ։
«Նորություններ» բաժնում անդրադարձ կլինի Հայաստանի, Արցախի և սփյուռքի կարևոր իրադարձություններին, «Ապրելու երկիր» բաժնում տեղ են գտել «Ստեղծարարներ», «Հնարավորություններ» և «Հայրենադարձի օրագիր» ենթաբաժինները, որոնք կանդրադառնան, թե սփյուռքահայերը հայրենիքում ինչ հնարավորություններ և խնդիրներ ունեն: Կայքում առկա են նաև «Զբոսաշրջություն» և «Գլոբալ ազգ» բաժինները: Վերջինս ունի «Ազգությունը՝ հայ» և «Հայկական հետք» ենթաբաժինները, որտեղ կներկայացվեն, թե տարբեր երկրներում ինչ հետք են թողել հայտնի սփյուռքահայերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան