Հերթական ուսանելի դասն էր վարում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Ստեփանյանը:
Ուսուցչուհին ընտրել էր դասի յուրօրինակ, չկրկնված և շատ ուսանելի տեսակ «Մայրենի» առարկայից 6-րդ «Գ» դասարանում:
Դասի թեման արտադասարանական ընթերցանության շրջանակներում Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքի մեկնաբանությունն էր:
Ընտրված և դասի ընթացքում կիրառված դասավարման մեթոդները բազմազան էին և նպատակային՝ «Ուղղորդված ընթերցանություն», «Զրույց», «Դերային խաղ», «Մտքերի տարափ», «Քառաբաժան», «2 աստղիկ և 1 դրոշակ», «Խաղ գնդակով»:
Վարպետորեն համադրված ավանդական և դասավարման ժամանակակից մեթոդները դասի 45 րոպեների տարբեր հատվածներում ապահովում էին դասի նպատակների իրականացմանը՝ աշակերտների կողմից գիտելիքների ընկալման մատչելիության, աշակերտների հայրենասիրական, մարդասիրական, գեղագիտական, բարոյական դաստիարակությանը:
Դասապրոցեսում կատարվող աշխատանքը բազմաբնույթ էր:
Նպատակային էր դասի ընկալման փուլը՝ դասի բաժանումը խմբերի՝ ըստ Թումանյանի հեքիաթների վերնագրերի՝ «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Խոսող ձուկը», «Քաջ Նազարը», «Բարեկենդանը», ներառարկայական և միջառարկայական կապեր, բեմական արվեստ ,աշխարհագրություն, պատմություն, հայոց լեզու, կինո, թատրոն:
Իմաստալից, հետաքրքիր ու հուզիչ էր ընկալման փուլի այն հատվածը, որտեղ «Դերային խաղ» մեթոդի կիրառմամբ երեք աշակերտ ներկայացնում են Գիքորի հանդիպումը համագյուղացիների հետ, հոր նամակի ընթերցումը Գիքորի կողմից:
Դասի փուլերը փոխկապակցված էին, միահյուսված: Ուսուցչուհու խթանող հարցերին աշակերտները տալիս էին սպառիչ պատասխաններ:
Դասի ընթացքում կիրառվում էին քարտեր, տեխնիկական միջոցներ /պրոյեկտոր, համակարգիչ/: Ցուցադրվեց մի փոքրիկ դրվագ «Գիքորը» գեղարվեստական կինոնկարից, աշակերտներն իմացան ֆիլմի ստեղծման, Գիքորի դերակատարի ընտրության, ֆիլմի ռեժիսորի, կոմպոզիտորի, հրաշալի դերասանական խմբի մասին, տեսան նրանց լուսանկարները:
Կշռադատման փուլում պատասխանեցին տրված աղյուսակում առաջադրված հարցերին՝ ի՞նչ էին տեսնում, ի՞նչ էին լսում, ի՞նչ էին զգում, ի՞նչ էին մտածում:
Պատասխաններն ինքնուրույն էին, սրտաբուխ, նույնիսկ շատ հուզիչ, Գիքորի միամտությանը համահունչ: Շատ հետաքրքիր էր բառային աշխատանքը «Խաղ գնդակով» մեթոդի կիրառմամբ:
Աշակերտները ակտիվ էին, ուշադիր, առանձնանում էին իրենց հատուկ մտածողությամբ,դատողությամբ, հետևում էին սեփական կարծիքներին:
Դասը, իսկապես, անչափ ուսանելի էր, հետաքրքիր և բովանդակալից:
Մ. Զաքարյան
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: