ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

i-Portunus ճամփորդական դրամաշնորհ արվեստագետների համար

Հունվարի 19, 2021
Մշակութային լուրեր

Մեկնարկել է «Ստեղծագործ Եվրոպա» մշակույթի աջակցության ծրագրի՝ i-Portunus արվեստագետների ճամփորդական դրամաշնորհի մասնակցության հայտերի ընդունումը։

i-Portunus-ի շրջանակում արվեստագետներին և մշակութային գործիչներին տրամադրվում է ֆինանսական աջակցություն՝ հոգալու «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի մասնակից երկրներում միջազգային նախագծեր իրականացնելու համար անհրաժեշտ ճամփորդության և կեցության կամ վիրտուալ մասնակցության ծախսերը:

Ծրագրի ընթացիկ հայտերի թիրախային ոլորտներն են`

Հայտ 1

Երաժշտություն՝ կոմպոզիտորներ, երաժիշտներ, երգիչներ (նախընտրելի է ներկայացնել դասական երաժշտության, ջազի և ավանդական երաժշտության ժանրերը):
Գրական թարգմանություն՝ գեղարվեստական գրականության թարգմանիչներ:

Հայտ 2

Ճարտարապետություն` ոլորտի մասնագետներ։
Ճամփորդության պայմաններն են`

  • Ճամփորդության տևողությունը՝ 7-60 օր,
  • Մեկնումը՝

Հայտ 1` 2021 թ․ հունիսի 1-ից նոյեմբերի 30,
Հայտ 2` 2021 թ․ հունիսի 16-ից նոյեմբերի 30,

  • Դրամաշնորհով կարելի է ճամփորդել միայն դեպի «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի մասնակից երկրներ (ցանկը՝ ստորև),
  • Մեկ մասնակցին տրամադրվող աջակցության առավելագույն չափը՝ 3000 EUR,
  • Օրապահիկը որոշվում է` կախված ճամփորդության տևողությունից և այցելության երկրից. առանձնացվել է երկրների երեք խումբ՝

Խումբ 1. Դանիա, Ֆինլանդիա, Իսլանդիա, Իռլանդիա, Լյուքսեմբուրգ, Նորվեգիա, Շվեդիա, Մեծ Բրիտանիա – 80 EUR / օր,

Խումբ 2. Ավստրիա, Բելգիա, Կիպրոս, Ֆրանսիա, Գերմանիա, Հունաստան, Իտալիա, Մալթա, Նիդեռլանդներ, Պորտուգալիա, Իսպանիա – 70 EUR / օր,

Խումբ 3. Ալբանիա, Հայաստան, Բոսնիա և Հերցեգովինա, Բուլղարիա, Խորվաթիա, Չեխիա, Էստոնիա, Վրաստան, Հունգարիա, Կոսովո, Լատվիա, Լիտվա, Մոլդովա, Չեռնոգորիա, Հյուսիսային Մակեդոնիա, Լեհաստան, Ռումինիա, Սերբիա, Սլովակիա, Սլովենիա, Թունիս, Ուկրաինա – 60 EUR / օր,

Բազմակի ուղղություններով ճամփորդություն – 70 EUR / օր:

Ճամփորդությունը կֆինանսավորվի ստեղծագործական հստակ նպատակով՝ միջազգային համագործակցություն, ստեղծագործական արտադրության մասնակցություն, մասնագիտական զարգացում, այլ երկրում աշխատանքների ներկայացում, տեղի համայնքների հետ նախագծերի մշակում և այլն։ Ճամփորդության նպատակը պետք է լինի միայն մեկ ստեղծագործական նախագծի իրականացումը:

Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետը`

Հայտ 1` 2021 թ փետրվարի 28,
Հայտ 2` 2021 թ մարտի 14:

«Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի մասնակից երկրներն են` Ալբանիա, Հայաստան, Ավստրիա, Բելգիա, Բոսնիա և Հերցեգովինա, Բուլղարիա, Խորվաթիա, Կիպրոս, Չեխիա, Դանիա, Էստոնիա, Ֆինլանդիա, Ֆրանսիա, Վրաստան, Գերմանիա, Հունաստան, Հունգարիա, Իսլանդիա, Իռլանդիա, Իտալիա, Կոսովո, Լատվիա, Լիտվա, Լյուքսեմբուրգ, Մալթա, Մոլդովա, Մոնտենեգրո, Նիդեռլանդներ, Հյուսիսային Մակեդոնիա, Նորվեգիա, Լեհաստան, Պորտուգալիա, Ռումինիա, Սերբիա, Սլովակիա, Սլովենիա, Իսպանիա, Շվեդիա, Թունիս, Ուկրաինա և Միացյալ Թագավորություն:

Մանրամասներին կարելի է ծանոթանալ պաշտոնական կայքում. https://bit.ly/3oXAprR

Հայտ 1` Երաժշտություն և Թարգմանություն https://bit.ly/39IekHi

Հայտ 2` Ճարտարապետություն https://bit.ly/38WFICb

«Ստեղծագործ Եվրոպա» մշակույթի աջակցության ծրագիրը Հայաստանում իրականացվում է Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից՝ ՀՀ կառավարության համագործակցությամբ։

Facebook գրառում.

https://www.facebook.com/CreativeEuropeArmenia/posts/2463695177271037

https://www.facebook.com/CreativeEuropeArmenia/posts/2485708755069679

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…