Կապանի 13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը «Ես ցանկանում եմ Հայոց բանակի սպա դառնալ» ծրագրի շրջանակներում հրավիրեց ՊՆ Կապանի ՌՈ օպերատիվ բաժնի աշխատակիցներին: Հանդիպման նպատակն էր ոչ միայն հայրենասեր և ակտիվ աշակերտներին հանդիպելու, այլեւ դպրոց-զինված ուժեր-ոստիկանություն կապն ամրապնդելը, ռազմական գործի նկատմամբ դպրոցականների հետաքրքրության մեծացնելը, ինչին միտված էր նաև այս հանդիպումը: Հանդիպման ընթացքում աշակերտները լսեցին իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, պարզեցին, թե իրենց ոլորտներում ինչն է հետաքրքրում պատանիներին, ինչպես կարող են ավելի գրավիչ դարձնել իրենց մասնագիտությունները: Անդրադարձ է կատարվել Հայոց բանակի սպայական անձնակազմի համալրման խնդրին, աղջիկների՝ բանակում ծառայելու նպատակահարմարությանը, երիտասարդների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության ամրապնդմանը, երկրի ներքին անվտանգությանն ու հասարակական կարգուկանոնի պահպանմանն առնչվող հարցերի: ՊՆ Կապանի Ռազմական Ոստիկանության կարգապահական վաշտի հրամանատարի տեղակալ,կապիտան Ալեքսան Առաքելյանը և նույն համակարգի օպերատիվ բաժնի սպա,լեյտենանտ Արտաշես Աթայանը ներկայացրին հզոր ու անվտանգ պետություն ունենալու իրենց տեսլականը և այդ հարցում առանձնակի կարևորելով կիրթ, բանիմաց ու հայրենասեր երիտասարդների դերակատարությունը: Այնուհետեւ հանդիպումը շարունակվեց առավել անկաշկանդ մթնոլորտում. աշակերտները բազմաթիվ հարցեր են ուղղեցին ռազմական ոստիկանության ներկայացուցիչներին, որոնք վերաբերում էին ուսումը ռազմական և ոստիկանական կրթօջախներում շարունակելու հեռանկարներին, աղջիկների և տղաների համար ստեղծված պայմաններին, ազգային անվտանգության բնագավառում մեր երկրի ձեռնարկած քայլերին: Հանդիպմանը մասնակցում էին 35 աշակերտներ:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատաքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան