ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գավառում բացվել է Թումո տուփ

Դեկտեմբերի 19, 2020
Պաշտոնական Լուրեր կազմակերպություններից

Գեղարքունիքի մարզկենտրոն Գավառում բացվել է առաջին Թումո կենտրոնը, որն ուղղված է մարզային քաղաքներում և գյուղերում կրթության ու նորարարության զարգացմանը:
Բացման արարողությանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ՀՀ ԲՏԱ փոխնախարար Վիկտորյա Պողոսյանը, Գեղարքունիքի մարզպետ Գնել Սանոսյանը, Գավառի քաղաքապետ Գուրգեն Մարտիրոսյանը, ինչպես նաև Թումոյի շրջանավարտներ ու կենտրոնի ապագա ուսանողներ: Նախագիծն իրականացվել է Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնի և «dot818» ընկերության համագործակցությամբ:
Ողջունելով կենտրոնի բացումը` նախարար Վ. Դումանյանը նշել է, որ հատկապես մարզերում Թումո կենտրոնների տարածումը կնպաստի ինժեներական և տեխնիկական կրթության խթանմանը, ինչը հանրակրթության հիմնական ծրագրին զուգահեռ միտված է կրթության որակի էական բարձրացմանը. «Կարևոր է, որ նախագիծն իրականացվում է նաև Արցախում, որտեղ նույնպես բացվելու են նմանօրինակ կենտրոններ` նպաստելով արցախցի երեխաների մտավոր ներուժի զարգացմանը: Բնագիտական և մաթեմատիկական ուղղությունը մեր կրթական առաջնահերթություններից է, և այդ առումով Թումո ցանցի ընդլայնումը դիտարկում ենք որպես կարևոր բաղադրիչ»:
Գավառի նորաբաց կենտրոնը գործելու է Թումո-տուփ ձևաչափով. նախագծի նպատակը փոքր համայնքների պատանիների համար Թումոյի կրթական ծրագիրը հասանելի դարձնելն է: Այն փոքր, սակայն տեխնիկապես հագեցած Թումո լաբորատորիա է, որտեղ ուսանողներն անցնելու են Թումո կրթական ծրագրի մաս կազմող ինքնուսուցման փուլը:
Ծրագրի գործնական դասընթացները Գավառի ուսանողների համար կկազմակերպվեն Դիլիջանի Թումո կենտրոնում: Յուրաքանչյուր Թումո տուփ տեխնոլոգիաների և դիզայնի ոլորտներում տարեկան շուրջ 320 պատանիների կրթություն ապահովելու հնարավորություն է տալու: Բացի հիմնական ծրագրից՝ առավոտյան ժամերին Թումո տուփը կարող է օգտագործվել նաև այլ կրթական ծրագրեր իրականացնելու նպատակով:
Միջոցառման ընթացքում հյուրերը ծանոթացել են Թումո տուփի առաջին գրանցված գավառցի պատանիների հետ, որոնց համար փորձառու թումոցիների և շրջանավարտների հետ հանդիպումը ծրագրի բացահայտման նոր հնարավորություն էր:
Նրանցից ոմանք առաջին փորձարկումներն են արել ռոբոտաշինության, նկարչության և ծրագրավորման ոլորտներում:
Հաջորդ Թումո տուփը կբացվի Տավուշի մարզի Բերդ համայնքում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Shushanik Dallaqyan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…

  • Նախագծային աշխատանքներում խնդրադրման և դրա ձևակերպման ռազմավարության կարևորությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Lilit Ghazaryan

    Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…