Կայացել է ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնությունը։ 10 քաշային կարգում Հայաստանի չեմպիոնի կոչման համար պայքարել է 80 ըմբիշ։ Ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հաբեթնակ Կուրղինյանի կարծիքով՝ պատերազմը և կորոնավիրուսի համավարակը չէին կարող ազդեցություն չունենալ մարզիկների վրա, ուստի ստեղծված իրավիճակում առաջնության մակարդակը բավարար է գնահատում։
«Ներկա իրավիճակը հաշվի առնելով՝ առաջնության արդյունքները բավարար եմ գնահատում։ Անակնկալներ չեն եղել, սակայն եղել են սպասելի փոփոխություններ մի շարք քաշային կարգերում։ Մինչև 74 կգ քաշային կարգերում մարզիկների խնդիր ինչ-որ առումով չունենք, սերնդափոխությունը լավ է ընթանում, սակայն ավելի բարձր քաշային կարգերում մասնակիցների թիվը չի ուրախացնում»,- ասել է Հ․ Կուրղինյանը։
Դեկտեմբերի 2-ից ազատոճային ըմբիշներն ուսումնամարզական հավաք կանցկացնեն՝ նախապատրաստվելով դեկտեմբերի 12-18-ը Բելգրադում կայանալիք Աշխարհի առաջնությանը, որն անցկացվելու է գավաթային ձևաչափով։
«Հավաքի արդյունքներով վերջնական կորոշենք, թե ովքեր կմասնակցեն Բելգրադում կայանալիք Աշխարհի առաջնությանը։ Այս պահի դրությամբ նախատեսում ենք, որ կունենանք 7-8 մասնակից, սակայն ամեն ինչ կախված է հավաքից, ըմբիշների մարզավիճակից, ինչպես նաև կորոնավիրուսի թեստերի պատասխաններից»,- ասել է հավաքականի գլխավոր մարզիչը։
Ըստ քաշային կարգերի ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի 2020 թվականի առաջնության մրցանակակիրները՝
57 կգ
1 - Արսեն Հարությունյան
2 - Կարեն Զուրաբյան
3 - Սերժիկ Մխիթարյան
3 - Վրեժ Գևորգյան
61 կգ
1 - Ռազմիկ Պապիկյան
2 - Հարություն Մանուկյան
3 - Նորիկ Հարությունյան
3 - Րաֆֆի Արտուշյան
65 կգ
1 - Վազգեն Թևանյան
2 - Գևորգ Թադևոսյան
3 - Վալոդյա Ֆրանգուլյան
3 - Մուշեղ Մկրտչյան
70 կգ
1 - Արման Անդրեասյան
2 - Նարեկ Սիրունյան
3 - Հայկ Պապիկյան
3 - Գևորգ Մխեյան
74 կգ
1 - Հրայր Ալիխանյան
2 - Վարուժան Կաջոյան
3 - Խաչատուր Պապիկյան
3 - Դավիթ Գևորգյան
79 կգ
1 - Արման Ավագյան
2 - Ռազմիկ Սիմոնյան
3 - Ազատ Կարապետյան
86 կգ
1 - Հովհաննես Մխիթարյան
2 - Համլետ Հախվերդյան
3 - Տիգրան Մկրտչյան
92 կգ
1 - Սերգեյ Սարգսյան
2 - Լաբեր Գրիգորյան
97 կգ
1 - Մարզպետ Գալստյան
2 - Կարո Խաչատրյան
3 - Տարոն Բարսեղյան
125 կգ
1 - Հովհաննես Մաղաքյան
2 - Մարտին Սիմոնյան
3 - Աշոտ Ռուշանյան
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան