ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնության չեմպիոնները

Նոյեմբերի 28, 2020
Սպորտային լուրեր

Կայացել է ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնությունը։ 10 քաշային կարգում Հայաստանի չեմպիոնի կոչման համար պայքարել է 80 ըմբիշ։ Ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հաբեթնակ Կուրղինյանի կարծիքով՝ պատերազմը և կորոնավիրուսի համավարակը չէին կարող ազդեցություն չունենալ մարզիկների վրա, ուստի ստեղծված իրավիճակում առաջնության մակարդակը բավարար է գնահատում։

«Ներկա իրավիճակը հաշվի առնելով՝ առաջնության արդյունքները բավարար եմ գնահատում։ Անակնկալներ չեն եղել, սակայն եղել են սպասելի փոփոխություններ մի շարք քաշային կարգերում։ Մինչև 74 կգ քաշային կարգերում մարզիկների խնդիր ինչ-որ առումով չունենք, սերնդափոխությունը լավ է ընթանում, սակայն ավելի բարձր քաշային կարգերում մասնակիցների թիվը չի ուրախացնում»,- ասել է Հ․ Կուրղինյանը։

Դեկտեմբերի 2-ից ազատոճային ըմբիշներն ուսումնամարզական հավաք կանցկացնեն՝ նախապատրաստվելով դեկտեմբերի 12-18-ը Բելգրադում կայանալիք Աշխարհի առաջնությանը, որն անցկացվելու է գավաթային ձևաչափով։

«Հավաքի արդյունքներով վերջնական կորոշենք, թե ովքեր կմասնակցեն Բելգրադում կայանալիք Աշխարհի առաջնությանը։ Այս պահի դրությամբ նախատեսում ենք, որ կունենանք 7-8 մասնակից, սակայն ամեն ինչ կախված է հավաքից, ըմբիշների մարզավիճակից, ինչպես նաև կորոնավիրուսի թեստերի պատասխաններից»,- ասել է հավաքականի գլխավոր մարզիչը։

Ըստ քաշային կարգերի ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի 2020 թվականի առաջնության մրցանակակիրները՝

57 կգ

1 - Արսեն Հարությունյան

2 - Կարեն Զուրաբյան

3 - Սերժիկ Մխիթարյան

3 - Վրեժ Գևորգյան

 

61 կգ

 

1 - Ռազմիկ Պապիկյան

2 - Հարություն Մանուկյան

3 - Նորիկ Հարությունյան

3 - Րաֆֆի Արտուշյան

65 կգ

1 - Վազգեն Թևանյան

2 - Գևորգ Թադևոսյան

3 - Վալոդյա Ֆրանգուլյան

3 - Մուշեղ Մկրտչյան

70 կգ

1 - Արման Անդրեասյան

2 - Նարեկ Սիրունյան

3 - Հայկ Պապիկյան

3 - Գևորգ Մխեյան

 

74 կգ

1 - Հրայր Ալիխանյան

2 - Վարուժան Կաջոյան

3 - Խաչատուր Պապիկյան

3 - Դավիթ Գևորգյան

79 կգ

1 - Արման Ավագյան

2 - Ռազմիկ Սիմոնյան

3 - Ազատ Կարապետյան

86 կգ

1 - Հովհաննես Մխիթարյան

2 - Համլետ Հախվերդյան

3 - Տիգրան Մկրտչյան

 

92 կգ

1 - Սերգեյ Սարգսյան

2 - Լաբեր Գրիգորյան

97 կգ

1 - Մարզպետ Գալստյան

2 - Կարո Խաչատրյան

3 - Տարոն Բարսեղյան

125 կգ

1 - Հովհաննես Մաղաքյան

2 - Մարտին Սիմոնյան

3 - Աշոտ Ռուշանյան

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: