ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթամշակութային աջակցություն՝ արցախցի դպրոցականներին

Նոյեմբերի 10, 2020
Մշակութային լուրեր

Արցախից ժամանած մեր հայրենակիցներին տրամադրվող կրթական և հոգեբանական աջակցությունն առավել արդյունավետ դարձնելու և ջանքերը մեկտեղելու նպատակով՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը համագործակցում է մի շարք հասարակական կազմակերպությունների, զարգացման ու ռեսուրս-կենտրոնների, գրադարանների և այլ կառույցների հետ։
Ցանկը՝ ստորև.

  • «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամ

Արցախից ժամանած երեխաների համար կրթական ռեսուրսների տրամադրում (համակարգչային տեխնոլոգիաներ՝ ապահովված կրթական ռեսուրսներով, ինչպես նաև գրենական պիտույքներ), հոգեբանական աջակցություն, դասարանային և արտադասարանական կրթության կազմակերպում։
Հեռ.՝ +374 060 505 515 Էլ. հասցե՝ info@teachforarmenia.org

  • Հենրիկ Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոն

Նկարչություն, ասեղնագործություն, տիկնիկագործություն, քանդակ, պար:
Հասցե՝ ք. Երևան, Աբովյան 13, Հեռ.՝ 060 833 383

  • Դավթաշենի թիվ 40 գրադարան

Խմբակներ և միջոցառումներ՝ պար, երաժշտություն, նկարչություն, խեցեգործություն, արտ-թերապիա։
Հասցե՝ Դավթաշեն, 4-րդ թաղամաս, Արվեստի դպրոցի Բ մասնաշենք, Հեռ.՝ +374 99 116 699

  • «ԺԵՍՏ» հոգեբանական և անձի զարգացման կենտրոն

Հոգեբանական աջակցություն նախադպրոցականներին, կրտսեր դպրոցականներին և դեռահասներին՝ հիմնականում արտթերապևտիկ մեթոդներով: Դրական ծնողավարության հմտություններ՝ ծնողներին, ինչպես նաև՝ հետտրավմատիկ հոգեբանական աշխատանք ընտանիքների հետ:
Հասցե՝ ք. Երևան, Նորք Մարաշ 7-րդ փողոց, 146 տ, Հեռ.՝ 091 (098) 821 491

  • Հայկական հոգեբուժական ասոցիացիա

ՀՀ ՊՆ համագործակցությամբ վիրավորների հոգեբանական և հոգեբուժական օգնություն համակարգում, աշխատանք տարհանված բնակչության հետ՝ ստորև կազմակերպությունների հետ համատեղ.

Հասցե՝ Երևան, Նալբանդյան 47-16, Հեռ.՝ 010 544 077

  • «Ամբրա» հոգեկան բարեկեցության կենտրոն

Հասցե՝ Նալբանդյան 47-16, հեռավար և հեռախոսային աջակցություն: Հեռ.՝ 060 834 777

  • Հոգեսոցիալական կարգավորման կենտրոն

Հոգեբուժական և հոգեբանական խորհրդատվություն:
Հասցե՝ Նալբանդյան 47-16, Հեռ.՝ 099 544 477

  • «ԿԱԶԱ» շվեյցարական մարդասիրական հիմնադրամի Էսպաս կենտրոն, «ԿԱԶԱ» հիմնադրամի Գյումրու կենտրոն

3-18 տարեկան երեխաների համար զարգացնող, ժամանցային, կրթական, մշակութային միջոցառումներ:
Հասցե՝ ք. Երևան, Նալբանդյան 29, Էսպաս կենտրոն
ք. Գյումրի, «ԿԱԶԱ» կենտրոն, Շահումյան 69
ք. Երևան, Թումանյան 24, բն. 5, Հեռ.՝ 077 541 844

  • «Գիտակ մանուկ» մանկական կենտրոն Զարգացնող ծրագրեր (Ծրագրում՝ մայրենի լեզու, մաթեմատիկա, օտար լեզուներ, երգեցողություն, կերպարվեստ)։ Նախատեսված է նախադպրոցական տարիքի երեխաների համար (3,8-5,8 տարեկան)։ Պարապմունքներն անցկացվում են շաբաթ և կիրակի օրերին՝ 2,5 ժամ տևողությամբ։

Հասցե՝ ք. Երևան, Կիևյան 9, Հեռ.՝ 094 975 500, 010 399 412

  • «Տրիո լենգվիջ սենթր»

Լեզվի դասընթացներ: Այցելություն երեխաների կացարաններ: Անհրաժեշտ օգնության հավաքագրում: Զինվորների համար տաք իրերի պատրաստում (գուլպաներ, գլխարկներ, ձեռնոցներ, սվիտերներ):
Հասցե՝ ք. Երևան, Նալբանդյան 50, Հեռ.՝ 077 354 647

  • «Լեմոն թրի քիդս քորնր»

Խնամքի, ժամանցի և զարգացման կենտրոն:
Հասցե՝ ք. Երևան, Ռաֆայել Լեմկինի 14, Հեռ.՝ 096 560 004

  • «Պինգվինաշեն» զարգացման և դասապատրաստման կենտրոն

Դասապատրաստում, առարկայական ուսուցում:
Հասցե՝ ք. Երևան, Սարմենի 49, Հեռ.՝ 091 335 050

  • «Ինդիգամի» երեխաների զարգացման և խնամքի կենտրոն

2-12 տարեկան երեխաների զարգացման կենտրոն, նախակրթարան, դասապատրաստում:
Հասցե՝ ք. Երևան, Վարդանանց փող., 28/3 շենք, Հեռ.՝ +374 99 701 069, 091 342 134, 043 701 069

  • Տոտիկ սոցիալ-մշակութային զարգացման ՀԿ

•Հելունագործության այբուբեն, տարբեր իրերի գործվածք,
•Ամիգուրումի /հելունով գործած խաղալիքներ/,
•Ձեռագործությունների աշխատարաններ՝ անգլերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն լեզուներով:
Դասընթացներն իրականացվում են zoom-ով, մասնակցելու համար պետք է նախապես գրանցվել և ունենալ համապատասխան նյութերը: Հեռ՝ 096 658 564, 077 386 451, https://www.facebook.com/totiksocialentrepreneurship

  • «Ավետիս» շրջիկ տիկնիկային թատրոն

Բարեգործական տիկնիկային միջոցառումներ, ուրախ ժամանց:
•Ինտերակտիվ տիկնիկային ներկայացում,
•Մուլտհերոս,
•Մրցութային խաղեր,
•Մրցանակներ
Հեռ.՝ 055 969 295

  • «Ապագան հիմա է» ՀԿ

Խմբակներ և միջոցառումներ՝ պար, երաժշտություն, նկարչություն, խեցեգործություն, արտ-թերապիա:
Հասցե՝ Իսահակյան 44, +374 99 116 69

  • «Mind Center»

•Ծրագրավորում,
•Ռոբոտաշինություն,
•Ուսումնական ժամանց լեգոներով,
Տարիքային խումբ՝ 7-14 տարեկան
Հասցե՝ Հակոբ Հակոբյան 3, Հեռ.՝ 077 131 131

  • «Whiz Code Academy»

•Ծրագրավորում,
•Անգլերեն,
•Նկարչություն,
•Ռոբոտաշինություն,
•«Բիզնես և նորարարություն» դասընթացներ
Հեռ.՝ 041 656 537

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: