Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտում այսօր մեկնարկել է «Կիլիկիան և կիլիկիահայությունը Հայոց ցեղասպանության տարիներին» միջազգային երկօրյա գիտաժողովը, որը նվիրված էր 1920-1921 թթ. Կիլիկիայի ինքնապաշտպանական մարտերի հարյուրամյա տարելիցին:
Գիտաժողովի մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Նարինե Խաչատուրյանը: Փոխնախարարի խոսքով` գիտաժողովի մեկնարկը խորհրդանշական է. 102 տարի առաջ հենց այսօր կնքվել է Մուդրոսի զինադարադը, 100 տարի առաջ հենց այս օրն է առանց կրակոցի հանձնվել Կարսը:
«Այսօր` Արցախյան հերոսամարտի օրերին, խոսվելու է 100 տարի առաջվա Կիլիկյան հերոսամարտերի մասին: Ինչ-որ առումով խառնված են հերոսական և, մեղմ ասած, ոչ հերոսական պատմական հիշողությունները: Բայց հենց հիմա Արցախյան ճակատում մերժվում է ոչ հերոսականը: Այն կրկնվում է ոչ միայն պատերազմի ընդհանրական փաստով, այլև բաղադրիչներով՝ նույն անփոփոխ որակներով ոսոխը, գրեթե նույն աշխարհը, մեր ժողովրդի հզոր կամքն ու անսահման խիզախությունը և ամենակարևորը՝ ապավինումը մեր մտքին և ուժին: Այո, դեժավյու է, սակայն մեկ կարևոր տարբերությամբ՝ այսօր ունենք հայոց անսասան պետականություն: Պատմության դասերը մեզ փոխում են և արդեն իսկ փոխել են: Կեցցե հայոց անպարտելի բանակը, և անսպառ քաջություն ու անհանդուրժող կեցվածք մեր պետության նկատմամբ ոտնձգած որևէ բանակի կամ ահաբեկչական հրոսակախմբի հանդեպ»,-նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Նարինե Խաչատուրյանը:
Բացման խոսքով հանդես են եկել նաև Մեծի Տանն Կիլիկիոյ կաթողիկոսության ներկայացուցիչ Եղիա Ճէրէճեանը և Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի տնօրեն Հարություն Մարությանը:
Միջազգային գիտաժողովի քննարկումներն ընթացել են հետևյալ խորագրերի ներքո` «Կիլիկիայի հարցը միջազգային քաղաքականության օրակարգում», «Ջարդ, տարագրություն, «վերադարձ մնացորդաց»», «Կիլիկիահայության գոյամարտը. մասնակիցներ, ականատեսներ, վկայություններ», «Ազգախնամ գործունեությունը Կիլիկիայում», «Կիլիկիահայության մշակութային ժառանգություն, ոչնչացում, վերադարձի հեռանկարներ»:
Գիտաժողովի մասնակիցներն այցելել են նաև Հայոց ցեղասպանության զոհերի հուշահամալիր: Գիտաժողովն իր աշխատանքները կշարունակի վաղը` հոկտեմբերի 31-ին: Գիտաժողովի կազմակերպիչներն են` Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտը և Մեծի տանն Կիլիկիոյ կաթողիկոսությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան