Վայքի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցն այժմ` հիմնական, ավելի քան կեսդարյա իր պատմության ընթացքում միշտ էլ տվել է մարդկային վեհ դրսևորումներով, բարոյական բարձր արժանիքներով սաներ, ովքեր կյանքի խաչմերուկներում քայլել են ճիշտ և անվարան: Նրանցից մեկն էլ Ստեփան Հայրապետի Ավագյանն էր, ում վաղամեռիկ կյանքն անգամ հետմահու գծեց լուսավոր հետագիծ...
Նոյեմբերի 16-ին Վայքի հիմնական դպրոցի ուսուցչուհի Հայարփի Մարգարյանի և տնօրեն Հովիկ Մնացականյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվել էր հուշ-երեկո` նվիրված Ստեփան Ավագյանի 60-ամյակին: Միջոցառմանը ներկա էին Վայոց ձորի մարզպետ Հարություն Սարգսյանը, փոխմարզպետ Մելս Հարությունյանը, մարզպետարանի կրթության, սպորտի և մշակույթի վարչության պետ Արփիար Ղազարյանը, Աղասի Հովհաննիսյանը, ուսուցիչներ, Ստեփան Ավագյանի ընտանիքն ու նրա հարազատները:
Հուշ-երեկոն իր բացման խոսքով սկսեց տնօրեն Հ. Մնացականյանը, ում խոսքի մեջ շեշտադրված էր Ստեփան Ավագյանի «Մարդ» կոչումը : Անեզր էր ներկաների, հատկապես նրա հարազատների հուզմունքը` միահյուսված անսահման հպարտությանը: Նրա անունը կրող դասասենյակում սովորող աշակերտները հպարտ էին. նրանց խոսքը հուզիչ էր, միևնույն ժամանակ պաթետիկ, որոնք ներկայացնում էին Ավագյանի մարդկային, վեհ դեմքն ու դիմագիծը, չափազանց բարությունը և ի վերուստ տրված նրա սերը մարդու հանդեպ:
Հուշ-երեկոյին մասնակցում էր վաստակաշատ ուսուցիչ Գենիկ Գասպարյանը, ով դասավանդել էր նաև Ստեփան Ավագյանին, արվեստագետ Սարդոն Մարգարյանը, Գեղանի Աթանյանը, որոնք իրենց անզուգական կատարումները նվիրեցին Ստեփան Ավագյանին:
Ուսուցչուհի Հ. Մարգարյանի ելույթն ուղղված էր այս լուսավոր աշխարհում և «Կյանք» կոչվող մոլորակում ապրողներին` միասին հաստատագրելու նրա կենդանի, մշտական ներկայությունն իրենց շարքերում, հայրենի նվիրական եզերքի` Վայոց ձորի անամոք շշունջներում, Արփայի վազող ալյակների անլռելի ղողանջներում: Այս հուշ-երեկոն հերքումն էր այն փաստի, թե կյանքը կանգ է առնում էլ չզարկող բաբախի հետ, քանի որ հայրենիքը միայն նախնյաց հողն ու սրբացած անունները չեն, քարակոփ հնություններն ու մագաղաթները չեն... Հայրենիքը բաղադրվում է նաև ապրող մարդկանցից, ովքեր կրում են իրենց մեջ այդ հողն ու սրբությունները:
Վայոց ձորում ապրեց, արարեց այդ շնորհյալներից մեկը` Ստեփան Ավագյանը, ով գծեց լուսավոր հետագիծ` թողնելով անուն, գործ, համբավ և «Մարդ»կոչում:
Միջոցառումն ավարտեց Հովիկ Մնացականյանը` Ստեփան Ավագյանի հոգուց բխած ձեռակերտ խոսքերով, որոնք ուղերձ էին մեր դպրոցի աշակերտներին.
Մարդի́կ, բարություն, սեր ջերմություն
սփռեք շրջապատող աշխարհում,
որ աշխարհն է́լ ավելի բարիանա, սիրով ու
ջերմությամբ փոխհատուցի Ձեզ: Մի մոռացեք, որ
ամենակարևորը կյանքի ճանապարհին իրենից հետո
լուսավոր հետագիծ թողնելն է` բարի գործերով,
անձնվեր աշխատանքով` հանուն այս սիրելի,
այս թանկ ու հարազատ մի բուռ հողի,
անունը` ՀԱՅՈՑ ԱՇԽԱՐՀ...
Վայքի հիմնական դպրոցի օպերատոր` Ք. Ստեփանյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան