Մինչ առաջնագծում հերոս տղաները մեր հողն ու ապրելու իրավունքն են պաշտպանում, թիկունքում մի խումբ արցախցի պատանիներ ու աղջիկներ իրենց ու հայրենիքի ապագայի տեսլականն են ստեղծում:
Այս պայծառ դեմքերն են մեր միասնական հայրենիքի ապագան: Նրանք հենց այսօրվանից պարտավորություն ունեն անմահացած տղաների առջև ՝ կառուցելու ավելի լավ, ավելի հզոր երկիր:
Հիմա շատ կարևոր է, որ նրանք ամուր պահեն երազանքները, չհրաժարվեն ապագայի պլաններից և առաջ նայեն՝ անկախ ամեն ինչից: Չէ՞ որ այս պատերազմը նաև նրանց երազանքների իրականացման համար է:
Հենց այս միտումով ԱՀ ԿԳՄ նախարարությունը հայաստանյան գործընկեր կազմակերպությունների հետ մեկտեղ նախաձեռնել ու իրականացնում է«Իմ Ապագան իմ ձեռքերում է» ծրագիրը, որի նպատակն է նպաստել ապագային միտված պրոակտիվ մտածելակերպի ձևավորմանն ու մասնագիտական կողմոնորշմանը:
Մասնակիցները ինտերակտիվ խաղերի, հարց ու պատասխանի միջոցով փորձում են վեր հանել իրենց երազանքներն ու նպատակները, ուրվագծել դրանց հասնելու ուղիները, գտնել իրենց տեղն ու դերը ապագայի համայնապատկերում:
Քառօրյա դասընթացների ընթացքում մասնակիցներն այցելելու են նաև մի շարք կազմակերպություններ՝ ծանոթանալու արտադրական գործընթացին:
Ծրագիրը 9-12-րդ դասարանցիների համար է և շարունակական է լինելու:
Մասնակցելու համար գրեք Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և մշակույթի նախարարություն ֆեյսբուքի էջին՝ https://www.facebook.com/edunkr.am:
Նյութի աղբյուրը. Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և մշակույթի նախարարություն ֆԲ էջ
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան