Պատերազմական իրավիճակով պայմանավորված՝ Հայաստանի Հանրապետության կրթամշակութային հաստատությունները, այդ թվում` թանգարանները, պարբերաբար հյուրընկալում են իրենց բնակավայրերից ժամանակավորապես հեռու գտնվող երեխաներին և նրանց ժամանցն ապահովելու համար կազմակերպում են բովանդակային տարբեր ծրագրեր:
Փոքրիկ այցելուների համար թանգարաններն անցկացնում են շրջայցեր, ծանոթացնում թանգարանի մշակութային միջավայրին:
Ավ. Իսահակյանի տուն-թանգարանում ինտերակտիվ շրջայցի մասնակիցները մեծ ոգևորությամբ դիտել են թանգարանի ցուցադրությունը՝ հագեցած նորագույն տեխնոլոգիաներով, Վարպետի այգում հետաքրքիր ուսուցողական զրույց-քննարկում ունեցել Իսահակյանի՝ Արցախ այցելության և նրա Արցախյան հուշերի մասին:
Հովհ. Թումանյանի թանգարանում կազմակերպված կրթական տարբեր ծրագրերի շրջանակում երեխաները ծանոթացել են Թումանյանի հեղինակած հայրենագիտական ինտելեկտուալ խաղերին, այդ թվում՝ «Հայոց գետերը», «Հայկական առածների լոտո», «Թանկագին քարեր» և այլն: Իսկ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ այցելած երեխաները բացահայտել են նվագարանների աշխարհը, մասնակցել «Զար զընգը» կրթական ծրագրին:
Հայաստանի ազգային պատկերասրահի Գիտակրթական բաժինը անցկացրել է «Սասունցի Դավիթ» կրթական ծրագիրը, գրաֆիկական թերթի ուսումնասիրման միջոցով մասնակիցներին ծանոթացրել գրաֆիկայի տեխնիկաներին, հայկական էպոսի ստեղծման պատմությանը, ինչպես նաև վերլուծել են Սասունցի Դավթի կերպարը։
Ա. Սպենդիարյանի տուն-թանգարան այցելած արվեսատասեր պատանիները հանդես են եկել խաղաղության յուրօրինակ կոչով. մեծանուն կոմպոզիոտորի ստեղծագործական ժառանգությանը ծանոթանալուց և «Վիրտուալ դիրիժոր» կրթական ծրագրին մասնակցելուց հետո երեխաներն օրն ամփոփել են իրենց ձեռքով խաղաղության տորթերի պատրաստմամբ՝ ևս մեկ անգամ կոչ անելով ապրել խաղաղ, առանց պատերազմերի: Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանը «Հեքիաթերեն» մանկական ինտերակտիվ տիկնիկային թատրոնի հետ համատեղ արցախցի փոքրիկների համար կազմակերպել է ինտերակտիվ ներկայացում՝ Հովհաննես Թումանյանի «Պոչատ աղվեսը», «Շունն ու կատուն» և «Ճամփորդները» հեքիաթների հիման վրա:
Նշենք նաև, որ արցախցի երեխաներին կրթական ծրագրերով հյուրընկալել են նաև Արամ Խաչատրյանի և Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ