ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Թիկունքը` մշակույթ. Թանգարանները հանուն արցախցի երեխաների

Հոկտեմբերի 15, 2020
Մշակութային լուրեր

Պատերազմական իրավիճակով պայմանավորված՝ Հայաստանի Հանրապետության կրթամշակութային հաստատությունները, այդ թվում` թանգարանները, պարբերաբար հյուրընկալում են իրենց բնակավայրերից ժամանակավորապես հեռու գտնվող երեխաներին և նրանց ժամանցն ապահովելու համար կազմակերպում են բովանդակային տարբեր ծրագրեր:

Փոքրիկ այցելուների համար թանգարաններն անցկացնում են շրջայցեր, ծանոթացնում թանգարանի մշակութային միջավայրին:

Ավ. Իսահակյանի տուն-թանգարանում ինտերակտիվ շրջայցի մասնակիցները մեծ ոգևորությամբ դիտել են թանգարանի ցուցադրությունը՝ հագեցած նորագույն տեխնոլոգիաներով, Վարպետի այգում հետաքրքիր ուսուցողական զրույց-քննարկում ունեցել Իսահակյանի՝ Արցախ այցելության և նրա Արցախյան հուշերի մասին:

Հովհ. Թումանյանի թանգարանում կազմակերպված կրթական տարբեր ծրագրերի շրջանակում երեխաները ծանոթացել են Թումանյանի հեղինակած հայրենագիտական ինտելեկտուալ խաղերին, այդ թվում՝ «Հայոց գետերը», «Հայկական առածների լոտո», «Թանկագին քարեր» և այլն: Իսկ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ այցելած երեխաները բացահայտել են նվագարանների աշխարհը, մասնակցել «Զար զընգը» կրթական ծրագրին:

Հայաստանի ազգային պատկերասրահի Գիտակրթական բաժինը անցկացրել է «Սասունցի Դավիթ» կրթական ծրագիրը, գրաֆիկական թերթի ուսումնասիրման միջոցով մասնակիցներին ծանոթացրել գրաֆիկայի տեխնիկաներին, հայկական էպոսի ստեղծման պատմությանը, ինչպես նաև վերլուծել են Սասունցի Դավթի կերպարը։

Ա. Սպենդիարյանի տուն-թանգարան այցելած արվեսատասեր պատանիները հանդես են եկել խաղաղության յուրօրինակ կոչով. մեծանուն կոմպոզիոտորի ստեղծագործական ժառանգությանը ծանոթանալուց և «Վիրտուալ դիրիժոր» կրթական ծրագրին մասնակցելուց հետո երեխաներն օրն ամփոփել են իրենց ձեռքով խաղաղության տորթերի պատրաստմամբ՝ ևս մեկ անգամ կոչ անելով ապրել խաղաղ, առանց պատերազմերի: Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանը «Հեքիաթերեն» մանկական ինտերակտիվ տիկնիկային թատրոնի հետ համատեղ արցախցի փոքրիկների համար կազմակերպել է ինտերակտիվ ներկայացում՝ Հովհաննես Թումանյանի «Պոչատ աղվեսը», «Շունն ու կատուն» և «Ճամփորդները» հեքիաթների հիման վրա:

Նշենք նաև, որ արցախցի երեխաներին կրթական ծրագրերով հյուրընկալել են նաև Արամ Խաչատրյանի և Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…