ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ բուհերը՝ Արցախի համար, Արցախի կողքին

Հոկտեմբերի 9, 2020

Պատերազմական այս իրավիճակում Հայաստանի պետական բուհերը նույնպես ներգրավված են Արցախի հայրենակիցներին և բանակին աջակցելու գործում։ Բուհերի վարչական աշխատակիցներից և ուսանողներից ձևավորված կամավորական խմբերը մեկնել են Արցախ։

Բուհերը, միանալով «Մենք ենք, մեր սահմանները. բոլորս Արցախի համար» խորագրով համազգային դրամահավաք-արշավին, հանգանակություն են կատարել «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամին.

  • Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան՝ 22 մլն դրամ
  • Երևանի պետական համալսարան՝ 20 մլն դրամ
  • Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան՝ 16 մլն 100 հազար դրամ
  • Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան՝ 15 մլն 500 հազար դրամ
  • Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան՝ 10 մլն դրամ
  • Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա՝ 5 մլն դրամ
  • Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ՝ 4 մլն դրամ
  • Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան՝ 3 մլն դրամ
  • Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան՝ 3 մլն դրամ
  • Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան՝ 3 մլն դրամ
  • Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան պետական համալսարան՝ 1 մլն դրամ
  • Շիրակի Մ.Նալբանդյանի անվան պետական համալսարան՝ 1 մլն 100 հազար դրամ
  • Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիա՝ 1 մլն դրամ
  • Գորիսի պետական համալսարան՝ 1 մլն դրամ
  • Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտ՝ 700 հազար դրամ
  • Գավառի պետական համալսարան՝ 500 հազար դրամ:

ԵՊԲՀ-ն, «Աջակցություն վիրավոր զինվորներին և զինվորական հաշմանդամներին» բարեգործական հասարակական կազմակերպության հետ համատեղ, շուրջ 20 մլն դրամի դեղեր և բժշկական պարագաներ է ուղարկել Արցախ: Եվս 1 մլն դրամ Պոլիտեխնիկը փոխանցել է «Աջակցություն վիրավոր զինվորներին և զինվորական հաշմանդամներին» բարեգործական ՀԿ-ին։ Դրամահավաքին իրենց անհատական նախաձեռնությամբ միացել են նաև բուհերի դասախոսական կազմը և ուսանողները: Հանգանակությունները կրում են շարունակական բնույթ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: