ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում նոյեմբերի 16-ին ամփոփվեց հունիս ամսից մեկնարկած ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագիրը:
Ծրագրի նպատակն էր` կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը, նպաստել համայնքներում դրա զարգացմանը, դեռահասների մասնագիտական կողմնորոշմանը, կարողությունների բացահայտմանը, ազգային արհեստի և արվեստի բնագավառներում ստեղծվող մշակութային արժեքների տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել ՀՀ համայնքների և Ջավախքի արտադպրոցական կենտրոնների և միջնակարգ դպրոցների միջև կապը:
Ծրագրի առաջին փուլում /հունիսի 27-ից հուլիսի 1-ը/ Շիրակի և Արմավիրի մարզերի գյուղական համայնքների թվով 19 մանկավարժների համար իրականացվեց վերապատրաստման դասընթացներ: Տեսական և գործնական պարապմունքների արդյունքում մանկավարժները ծանոթացան արտադպրոցական կրթության կարևորությանն ու հիմնախնդիրներին, անհատական և շերտավոր դասավանդման ձևերին, ուսումնասիրեցին համայնքային հետազոտության իրականացման և դեռահասների կրթադաստիարակչական կարիքների հայտնաբերման մեթոդները, դաստիարակչական աշխատանքների ծրագրերի և թեմատիկ պլանների կազմման եղանակները:
Ծրագրի երկրորդ փուլում /հոկտեմբերի 4-ից 31-ը/ Շիրակի մարզի Բենիամին, Կամո, Հոռոմ, Նոր Կյանք, Շիրակ, Սառնաղբյուր ու Սարատակ, Արմավիրի մարզի Քարակերտ, Մուսալեռ համայնքների միջնակարգ դպրոցներում, Վրաստանի Սամցխե–Ջավախք երկրամասի Ախլքալաքի հայ երիտասարդական և Նինոծմինդայի կրթամշակութային կենտրոններում տեղի դպրոցականների համար անցկացվեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասեր` կենտրոնի մանկավարժների և շնորհաշատ սաների կողմից: Դասընթացները կազմակերպվեցին դեռահասների նախասիրություններին և հետաքրքրություններին համապատասխան տարբեր մասնագիտություններով` խեցեգործություն, ուլունքագործություն, արծաթագործություն, գեղանկարչություն, կարպետագործություն, ասեղնագործություն, պարարվեստ, փայտարվեստ, ռադիոէլեկտրոնիկա: Մեծ էր համայնքաբնակ դպրոցականների խանդավառությունը, արհեստի ու արվեստի ոլորտում նոր գիտելիքներ ձեռք բերելու, սեփական կարողություններն ու ներուժը բացահայտելու, համայնքներում մշտական գործող խմբակներ ունենալու ցանկությունը: Դեռահասների արտահայտած տպավորությունները փաստեցին, որ ծրագիրը որոշակիորեն ուղղորդել է նրանց մասնագիտական կողմնորոշման հարցում` առաջացնելով հետաքրքրություն կոնկրետ մասնագիտությունների նկատմամբ:
«Ընտանիք» կենտրոնի մանկավարժներին ու սաներին առանձնակի ջերմությամբ ու ոգևորությամբ դիմավորեցին Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոններում: Վրաստանի Հայ Օգնության Միության վարչության ատենապետուհի Կարինե Թադևոսյանը կարևորեց արտադպրոցական կենտրոնների միջև համագործակցության ստեղծումը, որի արդյունքում երիտասարդների շփումը, գիտելիքների ու փորձի փոխանակումը, փոխայցելությունների հաճախակի կազմակերպումը կարևոր խթան կհանդիսանան հայապահպանման և ազգային ինքնության հաստատման գործում:
Կենտրոնում կայացած եզրափակիչ ցուցահանդես-միջոցառմանը ներկա էին ծրագրին մասնակից համայնքների ներկայացուցիչներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ: Ներկաները դիտեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասերի արդյունքում կենտրոնի սաների և համայնքների դեռահասների համատեղ պատրաստած աշխատանքների ցուցահանդես, ծրագրի 1-ին և 2-րդ փուլերի վերաբերյալ ամփոփ տեսանյութ:
Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանն ամփոփելով ծրագիրը` նշեց, որ համայնքներից ստացված գրավոր արձագանքները խիստ պարտավորեցնող են, ընդգծեց նախորդ տարիներին ծրագրի իրականացման արդյունքում Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում ստեղծված մասնագիտական խմբակների գործունեության դրական ազդեցությունը, որոնց օգնությամբ բացահայտվել են շատ տաղանդավոր դեռահասներ, ովքեր տարբեր միջազգային մրցույթներում ցուցաբերել են լավագույն արդյունք:
Ծրագրի շրջանակում Ա. Մինասյանը պատվոգրեր և մրցանակներ հանձնեց կենտրոնի հետ համագործակցած համայնքների կրթական հաստատություններին:
Միջոցառումը եզրափակվեց «Ընտանիք» կենտրոնի սաների և համայնքների դեռահասների գեղարվեստական ելույթներով:
Հ. Սարգսյան
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: