ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում նոյեմբերի 16-ին ամփոփվեց հունիս ամսից մեկնարկած ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագիրը:
Ծրագրի նպատակն էր` կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը, նպաստել համայնքներում դրա զարգացմանը, դեռահասների մասնագիտական կողմնորոշմանը, կարողությունների բացահայտմանը, ազգային արհեստի և արվեստի բնագավառներում ստեղծվող մշակութային արժեքների տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել ՀՀ համայնքների և Ջավախքի արտադպրոցական կենտրոնների և միջնակարգ դպրոցների միջև կապը:
Ծրագրի առաջին փուլում /հունիսի 27-ից հուլիսի 1-ը/ Շիրակի և Արմավիրի մարզերի գյուղական համայնքների թվով 19 մանկավարժների համար իրականացվեց վերապատրաստման դասընթացներ: Տեսական և գործնական պարապմունքների արդյունքում մանկավարժները ծանոթացան արտադպրոցական կրթության կարևորությանն ու հիմնախնդիրներին, անհատական և շերտավոր դասավանդման ձևերին, ուսումնասիրեցին համայնքային հետազոտության իրականացման և դեռահասների կրթադաստիարակչական կարիքների հայտնաբերման մեթոդները, դաստիարակչական աշխատանքների ծրագրերի և թեմատիկ պլանների կազմման եղանակները:
Ծրագրի երկրորդ փուլում /հոկտեմբերի 4-ից 31-ը/ Շիրակի մարզի Բենիամին, Կամո, Հոռոմ, Նոր Կյանք, Շիրակ, Սառնաղբյուր ու Սարատակ, Արմավիրի մարզի Քարակերտ, Մուսալեռ համայնքների միջնակարգ դպրոցներում, Վրաստանի Սամցխե–Ջավախք երկրամասի Ախլքալաքի հայ երիտասարդական և Նինոծմինդայի կրթամշակութային կենտրոններում տեղի դպրոցականների համար անցկացվեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասեր` կենտրոնի մանկավարժների և շնորհաշատ սաների կողմից: Դասընթացները կազմակերպվեցին դեռահասների նախասիրություններին և հետաքրքրություններին համապատասխան տարբեր մասնագիտություններով` խեցեգործություն, ուլունքագործություն, արծաթագործություն, գեղանկարչություն, կարպետագործություն, ասեղնագործություն, պարարվեստ, փայտարվեստ, ռադիոէլեկտրոնիկա: Մեծ էր համայնքաբնակ դպրոցականների խանդավառությունը, արհեստի ու արվեստի ոլորտում նոր գիտելիքներ ձեռք բերելու, սեփական կարողություններն ու ներուժը բացահայտելու, համայնքներում մշտական գործող խմբակներ ունենալու ցանկությունը: Դեռահասների արտահայտած տպավորությունները փաստեցին, որ ծրագիրը որոշակիորեն ուղղորդել է նրանց մասնագիտական կողմնորոշման հարցում` առաջացնելով հետաքրքրություն կոնկրետ մասնագիտությունների նկատմամբ:
«Ընտանիք» կենտրոնի մանկավարժներին ու սաներին առանձնակի ջերմությամբ ու ոգևորությամբ դիմավորեցին Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոններում: Վրաստանի Հայ Օգնության Միության վարչության ատենապետուհի Կարինե Թադևոսյանը կարևորեց արտադպրոցական կենտրոնների միջև համագործակցության ստեղծումը, որի արդյունքում երիտասարդների շփումը, գիտելիքների ու փորձի փոխանակումը, փոխայցելությունների հաճախակի կազմակերպումը կարևոր խթան կհանդիսանան հայապահպանման և ազգային ինքնության հաստատման գործում:
Կենտրոնում կայացած եզրափակիչ ցուցահանդես-միջոցառմանը ներկա էին ծրագրին մասնակից համայնքների ներկայացուցիչներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ: Ներկաները դիտեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասերի արդյունքում կենտրոնի սաների և համայնքների դեռահասների համատեղ պատրաստած աշխատանքների ցուցահանդես, ծրագրի 1-ին և 2-րդ փուլերի վերաբերյալ ամփոփ տեսանյութ:
Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանն ամփոփելով ծրագիրը` նշեց, որ համայնքներից ստացված գրավոր արձագանքները խիստ պարտավորեցնող են, ընդգծեց նախորդ տարիներին ծրագրի իրականացման արդյունքում Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում ստեղծված մասնագիտական խմբակների գործունեության դրական ազդեցությունը, որոնց օգնությամբ բացահայտվել են շատ տաղանդավոր դեռահասներ, ովքեր տարբեր միջազգային մրցույթներում ցուցաբերել են լավագույն արդյունք:
Ծրագրի շրջանակում Ա. Մինասյանը պատվոգրեր և մրցանակներ հանձնեց կենտրոնի հետ համագործակցած համայնքների կրթական հաստատություններին:
Միջոցառումը եզրափակվեց «Ընտանիք» կենտրոնի սաների և համայնքների դեռահասների գեղարվեստական ելույթներով:
Հ. Սարգսյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան