2016թ. նոյեմբերի 7-ից 11-ը Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում անցկացվեց առարկայական շաբաթ «Կերպարվեստ» առարկայից: Առարկայական շաբաթվա շրջանակներում կերպարվեստ առարկայի ուսուցիչները կազմակերպել էին մի շարք միջոցառումներ: Շաբաթը մեկնարկվեց փոխադարձ դասալսումներով և թեմատիկ նկարչությամբ: II դասարանցիներին հանձնարարվել էր «Հեքիաթի հերոսներ» թեմայով նկարել: Դասվար Ա. Արամյանը /IIա դաս./ նախընտրել էր խմբային աշխատանքի եղանակը: Աշակերտները նայում էին հեքիաթի գրքերի հերոսներին, ինչպես նաև դասասենյակում կանգնած կենդանի հեքիաթի հերոսների զգեստներ հագած աշակերտներին և նկարում: Կերպարվեստի ուսուցչուհի Տ. Բադալյանը / IIբ դաս./ համակարգչային դաս անցկացրեց: Աշակերտները էկրանին դիտեցին ու նկարեցին հեքիաթի հերոսներին, դասն ավարտվեց«Քաջ Նազարը» հեքիաթի դիտմամբ: Շ. Հարությունյանը /IIIա դաս./ «Իմ սիրած եղանակը» թեմայով փորձարարական դաս էր կազմակերպել: Կերպարվեստի դասը բաղկացած էր երկու փուլից: Եթե դասի տեսական մասն անցկացվեց նկարչի ավեստանոց դարձած դասասենյակում, ապա երկրորդ փուլն անցկացվեց դպրոցամերձ այգում: Այգին նույնպես տոնական էր տրամադրված: Նկարակալները, բազմերանգ ներկերն ու վրձինները սպասում էին փոքրիկ նկարիչներին, ապագա արվեստագետներին: Փոքրիկների ոգևորությունը մեծ էր, աշխատանքը՝ հրաշալի: Ա. Սարգսյանը /IIIբ դաս./ դասարանում մրգերց և կավե սափորից աշակերտների օգնությամբ գեղեցիկ համադրություն էր ստեղծել: Նատյուրմորտը պատրաստ էր ,աշխատանքը՝ սկսված: «Ճերմակած երկիր» թեմայով պետք է նկարեին IV դասարանի աշակերտները: Կերպարվեստի ուսուցիչներ Տ. Բադալյանը և Ռ. Հովհաննիսյանը աշակերտներին դուրս բերեցին բակ, նրանք դիտեցին շրջակայքը, ներկայացրին տարվա եղանակները, նրանց համապատասխան գույները և սկսեցին նկարել: Աշակերտները հետաքրքիր և բովանդակալից նկարներ էին նկարել: Ուսուցիչները հավաքեցին II-IV դասարանների աշակերտների լավագույն աշխատանքները և կազմակերպեցին փոքրիկ ցուցահանդես, որին ներկա էր դպրոցի տնօրենությունը:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան