ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առարկայական շաբաթ «Կերպարվեստ» առարկայից

Նոյեմբերի 21, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. նոյեմբերի 7-ից 11-ը Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում անցկացվեց առարկայական շաբաթ «Կերպարվեստ» առարկայից: Առարկայական շաբաթվա շրջանակներում կերպարվեստ առարկայի ուսուցիչները կազմակերպել էին մի շարք միջոցառումներ: Շաբաթը մեկնարկվեց փոխադարձ դասալսումներով և թեմատիկ նկարչությամբ: II դասարանցիներին հանձնարարվել էր «Հեքիաթի հերոսներ» թեմայով նկարել: Դասվար Ա. Արամյանը /IIա դաս./ նախընտրել էր խմբային աշխատանքի եղանակը: Աշակերտները նայում էին հեքիաթի գրքերի հերոսներին, ինչպես նաև դասասենյակում կանգնած կենդանի հեքիաթի հերոսների զգեստներ հագած աշակերտներին և նկարում: Կերպարվեստի ուսուցչուհի Տ. Բադալյանը / IIբ դաս./ համակարգչային դաս անցկացրեց: Աշակերտները էկրանին դիտեցին ու նկարեցին հեքիաթի հերոսներին, դասն ավարտվեց«Քաջ Նազարը» հեքիաթի դիտմամբ: Շ. Հարությունյանը /IIIա դաս./ «Իմ սիրած եղանակը» թեմայով փորձարարական դաս էր կազմակերպել: Կերպարվեստի դասը բաղկացած էր երկու փուլից: Եթե դասի տեսական մասն անցկացվեց նկարչի ավեստանոց դարձած դասասենյակում, ապա երկրորդ փուլն անցկացվեց դպրոցամերձ այգում: Այգին նույնպես տոնական էր տրամադրված: Նկարակալները, բազմերանգ ներկերն ու վրձինները սպասում էին փոքրիկ նկարիչներին, ապագա արվեստագետներին: Փոքրիկների ոգևորությունը մեծ էր, աշխատանքը՝ հրաշալի: Ա. Սարգսյանը /IIIբ դաս./ դասարանում մրգերց և կավե սափորից աշակերտների օգնությամբ գեղեցիկ համադրություն էր ստեղծել: Նատյուրմորտը պատրաստ էր ,աշխատանքը՝ սկսված: «Ճերմակած երկիր» թեմայով պետք է նկարեին IV դասարանի աշակերտները: Կերպարվեստի ուսուցիչներ Տ. Բադալյանը և Ռ. Հովհաննիսյանը աշակերտներին դուրս բերեցին բակ, նրանք դիտեցին շրջակայքը, ներկայացրին տարվա եղանակները, նրանց համապատասխան գույները և սկսեցին նկարել: Աշակերտները հետաքրքիր և բովանդակալից նկարներ էին նկարել: Ուսուցիչները հավաքեցին II-IV դասարանների աշակերտների լավագույն աշխատանքները և կազմակերպեցին փոքրիկ ցուցահանդես, որին ներկա էր դպրոցի տնօրենությունը:

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…